Omat kokemukset noista hiivatin matkailuautoista on juuri tuota samaa.
Onko Fiatin vai jonkun muun (olikos näissä ny PSA:n vai föörtin koneita vai miten senytmenit?) moottori?
Onko normaalit, keskiraskaat vai raskastekoset jarrut? (tämä vaihtelee loogisen epäloogisesti, ehkä johtuen siitä että matkailuauto on tehty sille pohjalle mikä nyt on sattumoisin ollut vapaana?)
Oli tosiaan jännää, kun tuli melkein samaan aikaan 2 samanlaista Ducatoa huoltoon. Rekkarikin liki sama, melkein samana päivänä ensirekkaus jne... Eli siis kaksi samaan aikaan uutena myytyä, molemmat samalla varustuksella jne. olevaa samanlaista pakettiautoa.
Toisessa oli vaan ei-Fiiatin moottori, vaikka tilavuus väitti olevansa sama. (ei muuta väliä, paitsi et oikea jakopääsarja piti saada).
Ja toisessa oli tosiaan ne Heavy Duty-jarrut, joihin ei sitten satuloita, paloja, levyjä ja letkuja löytynytkään "hyllyt notkuen".
Ja matkailuautopuolella aivan samaa menoa... Edes ePeri ei aina auttanut, kun se antoi kolme vaihtoehtoa suoraan jarruille, ilman mitään selitystä tyyliä "jos tämä, niin nuo". Se vaan kertoo sopivaksi palat 1, 2 ja 3. Sitten arpomaan - tai vanhat irti ja varaosatiskille.
