gtv 2.0 v6 turbo medio
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
- Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
- Paikkakunta: Liminka
gtv 2.0 v6 turbo medio
Kannattaako välttää, tuo halvempi getvonen kiinnostas ostaa, mikä on nettiautos myynnissä. Hyvät, ja huonot puolet ku sais tietää, nii olispas kiva.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: gtv 2.0 v6 turbo medio
Oisko peräti sama?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: gtv 2.0 v6 turbo medio
Samaan ketjuun olisi tietysti voinut jatkaa, mutta siellä keskusteltiin aluksi tuosta kalliimmasta yksilöstä.
Kyseisistä autoista kukaan ei maininnut tietävänsä tarkemmin, jos aloittaja sitä tarkoittaa?
Kyseisistä autoista kukaan ei maininnut tietävänsä tarkemmin, jos aloittaja sitä tarkoittaa?
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: gtv 2.0 v6 turbo medio
Ainahan tuollainen turbovimpain on vikaherkempi kuin vapari. Tuo 12v. kone vaatii hieman enempi huoltoa kuin muut koneet.
Onhan tuo Liminka hieman kaukana Tuusulasta, nimen perusteella myyjä vaikuttaa tutulta, täytyy tiedustella onko tuo pirssi minkäkuntoinen!
Onhan tuo Liminka hieman kaukana Tuusulasta, nimen perusteella myyjä vaikuttaa tutulta, täytyy tiedustella onko tuo pirssi minkäkuntoinen!
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
- Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
- Paikkakunta: Liminka
Re: gtv 2.0 v6 turbo medio
Tuo halvnpi versio mulla olis kiikaissa, siinä ei ole myyjän mukaan muuta vikaa ku nopeusmittarin anturi, joka temppuilee välillä, eli ei näytä lukemia. Maalipinta on hyvä. 3.0 bussossahan kaikki olis hyvin, jos se vaan on huollettu yksilö, nm kokemusta moisesta on, 156 oli 3.0 kone kaks,puolikkaan tilalla. Yks, punainen taxfree 3.0 pm myös myynnissä, juttelin jo omistajan kans siitä, ja vaikutti kyllä ihan lupaavalta laitteelta, huollettukki oli kattavasti hiljakkoin. Mistään saksastahan ei viitti ostaa koeajamatta mitään, ja luottaakko niihin välittäjiin sitte sinisilmäisesti, mitä ne sieltä sitten tuo. Eli oliskos tuo turbo huono hankinta, jos se toimii oikein?
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
- Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
- Paikkakunta: Liminka
Re: gtv 2.0 v6 turbo medio
Eikö tosiaan ole kokemista moisesta padasta, olohan niitäi 166,senkin keulalla..kabanossi kirjoitti:Tuo halvnpi versio mulla olis kiikaissa, siinä ei ole myyjän mukaan muuta vikaa ku nopeusmittarin anturi, joka temppuilee välillä, eli ei näytä lukemia. Maalipinta on hyvä. 3.0 bussossahan kaikki olis hyvin, jos se vaan on huollettu yksilö, nm kokemusta moisesta on, 156 oli 3.0 kone kaks,puolikkaan tilalla. Yks, punainen taxfree 3.0 pm myös myynnissä, juttelin jo omistajan kans siitä, ja vaikutti kyllä ihan lupaavalta laitteelta, huollettukki oli kattavasti hiljakkoin. Mistään saksastahan ei viitti ostaa koeajamatta mitään, ja luottaakko niihin välittäjiin sitte sinisilmäisesti, mitä ne sieltä sitten tuo. Eli oliskos tuo turbo huono hankinta, jos se toimii oikein?
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: gtv 2.0 v6 turbo medio
On, mutta ei kyseisestä yksilöstä. Tuossa aiemmin sitä kyselin.
166:n moottorihan poikkeaa Gtv:n voimalähteestä.
Englanniksi löytyy ihan hyviä koeajoraportteja.
Huonoja puolia ovat tiheämmät huollot, v5-laatikko ja jarrut jos vertaa vapaasti hengittävään. Moottorin luonne on makuasia.
166:n moottorihan poikkeaa Gtv:n voimalähteestä.
Englanniksi löytyy ihan hyviä koeajoraportteja.
Huonoja puolia ovat tiheämmät huollot, v5-laatikko ja jarrut jos vertaa vapaasti hengittävään. Moottorin luonne on makuasia.