Yhtään parempi ei ole WD matkakovalevy jossa joku ihme kaksoisliitin jota a.) 50% tunkee väärinpäin ja b.) jonka jos hukkaa niin kiva

Valvoja: Moderators
Micro-Usb3. Löytyy ihan kaupasta piuhoja.Wile E. Coyote kirjoitti: Yhtään parempi ei ole WD matkakovalevy jossa joku ihme kaksoisliitin jota a.) 50% tunkee väärinpäin ja b.) jonka jos hukkaa niin kiva
Kamalaa peppukipeyttä tuntuu aiheuttavan tuote jota sun ei tarvitse käyttää siihen nähden ettei se ole "sun murhe"Aquatica kirjoitti:Ja sit kun sanon, ettei ole mun murhe (eli en joudu kärsimään tuosta outoudesta), otetaan se kuin se olis mulle se suurin murhe
Enemmän peppukipeyttää näyttä aiheuttavan se, että joillekin jokin Applen asia aiheuttaa peppukipeyttä. Sitten tullaankin tänne vouhottamaan sen erinomaisuudesta hyvin argumentatiivisilla "ei tartte käyttää!" -virkkeillä. Jännää miten ekaksi Aqu toteaa "ei oo mun murhe", josta kylmä rinki kipeytyy heti Tuomaksella...Tuomas K kirjoitti:Kamalaa peppukipeyttä tuntuu aiheuttavan tuote jota sun ei tarvitse käyttää siihen nähden ettei se ole "sun murhe"Aquatica kirjoitti:Ja sit kun sanon, ettei ole mun murhe (eli en joudu kärsimään tuosta outoudesta), otetaan se kuin se olis mulle se suurin murhe
En mä mistään erinomaisuudesta vouhota. Se olis hyvin outoa jos kaikki pitäisi samoista asioista. Helvetin tylsää itse asiassaShuttle kirjoitti:Sitten tullaankin tänne vouhottamaan sen erinomaisuudesta hyvin argumentatiivisilla "ei tartte käyttää!" -virkkeillä.
En minä olekaan sanonut ettei olisi mun murheShuttle kirjoitti:Jännää miten ekaksi Aqu toteaa "ei oo mun murhe", josta kylmä rinki kipeytyy heti Tuomaksella...
Joo, noitakin on. Pikku-usbeista voi tunnustella myös itse liitintä, Micro-USB:n "yläpuoli" on kapeampi, Mini-USB:ssä puolestaan "alapuoli" (halleluja että näissä linja pitääWile E. Coyote kirjoitti:^Juu, tämä on totta ja opin tuon vasta kun omistin useamman kaapelin. Mutta on mulla ihan nokialaisiakin joissa kumpikin puoli tuntuu röpyläiseltä ja epätasaiselta omaan sormeen.
Totta, lisäksi on jotain (onneksi harvoja) laitteita joiden vaan on pakko poiketa standardista, ilmeisesti koska voi. Mutta aika paljon helpottaa, kun oppii mitenpäin nuo liittimet yleensä on. USB A-liitinhän on tunnetusti neliulotteinen - sitä koettaa ensin tökätä eikä se mene, pyöräyttää 180° ympäri eikä vieläkään mene, mutta kun pyöräyttää toiset 180°, niin sitten solahtaakin ihan helposti paikoilleen.Wile E. Coyote kirjoitti:Lisäksi on laitteita joiden kohdalla ei tiedä mikä on loogisesti "yläpuoli". Niin kuin vaikka kuulokkeet joissa liitin kyljessä.
9.1 asti piti odotella, että tämä feature taas toimii.Monza kirjoitti:5c on satunnaisessa käytössä multisimmin kanssa, joten ei huomioita siitä. Sen sijaan PADeihin on tullut ärsyttävä ominaisuus, tapaan "sulkea" aplikaatiot viiden sormen "puristuksella" (mikä tämän gesturen oikea nimi on?) ja se toimii todella huonosti ysissä.
Mitä uutta auringon alla? Duunipuhelimena joku nuukialainen (E63 tjsp.). Se osasi mykistää soittoäänet, kun kalenterissa oli kokousmerkintä. Toisaalta sen sai myös opetettua vaihtamaan profiilia (soittoäänet takaisin päälle ym.) kun puhe-elin kytkeytyi bluutuutilla autoon tai pöytäluuriin. Kunnes joku päivitys poisti nämä "tarpeettomat" toiminnot käytöstä.Jakke kirjoitti: Kiva, kun Sony rikkoo toimivan laitteen.
Mihin tuota mekapikkelsiä tarvitaan noin paljon? Turhaan vaan vie kuvat enemmän muistia.PK kirjoitti:Sonyssä 4K - videokuvaus, 23 megapixeliä
Työpaikan kahvihuoneessa voi vertailla et kenellä eniten pikseleitä. Se 18 megapikselin kamera on niin last season.Tuomas K kirjoitti:Mihin tuota mekapikkelsiä tarvitaan noin paljon? Turhaan vaan vie kuvat enemmän muistia.PK kirjoitti:Sonyssä 4K - videokuvaus, 23 megapixeliä
Kauheata! SPR:n kriisiryhmä vähintään tarvitaan. Mulle sekään ei riitä, omassa romussa on viis megaa.Tuomas K kirjoitti:Täytyyköhän mun alkaa kehitellä sitten jotain alemmuuskompleksia kun mun uudessakin järjestelmäkamerassa on vain 16 megapikseliä?
Ei kai tässä voi vetää kuin yhden johtopäätöksen; kamerakännyllä saa parempia ja laadukkaampia kuvia kuin sun järkkärillä! Olisit vaan ostanut sen puhelimen!Tuomas K kirjoitti:Täytyyköhän mun alkaa kehitellä sitten jotain alemmuuskompleksia kun mun uudessakin järjestelmäkamerassa on vain 16 megapikseliä?
On aika vapauttava tunne laittaa puhelin pois päältä aina välillä.jkk kirjoitti:^onks sillä sitten jotain väliä onkse päällä vai ei?
jkk kirjoitti:^onks sillä sitten jotain väliä onkse päällä vai ei?
Tästä uteliaana piti kokeilla, laitoin ompun lataukseen ja sammutin. Sammui ja pysyy sammuksissa. Lumialla kokeilin samaa ja laite käynnistää itsensä heti uudelleen.Garmund kirjoitti:Itselle tuli tässä selväksi, että ei tarvitse seuraavaksi puhelimeksi miettä microsoftin tai applen tuotteita. Jos niissä kaikissa on etukäteen päätetty jopa, että kun puhelin on latauksessa sen ei tarvitse olla pois päältä. Haluan itse päättää miten ja missä käytän puhelintani.
Äiti hommasi itsellensä ekan älypuhelimen lumia 640. Ihmetelin kun ei puhelin suostu pysymään pois päältä latauksesa. Google kertoo, että lumiat ja iphonet tekevät näin.
Mulla ei ole yhdenkään luurin akku kestänyt yli 2v. Ni-Mh aikana niiden kapasiteetti alkoi hiipua ja Li-Ion aikakaudella taas ne on alkaneet järjestään turvota yhdistettynä siihen että kapasiteetti oli alkanut laskea. Mutta yhteistä on että kaikki on saanut vaihtaa 1,5-2v haarukassa. Samsungin S3:n kanssa yritin kituutta pidemmälle väkisin mutta alkoi hirvittämään kun ladatessa akku kuumeni tulikuumaksi ja takakansi ei meinannut enää pysyä kiinni. Vaihdoin sen sitten 1,5v ikäisenä. Emäntä pääsi S3 minin kanssa melkein kahteen vuoteen mutta käyttääkin puhelinta vähemmän.Aquatica kirjoitti:^
Kyllä nykyään nuo akut kestää jopa pidempään ko itse puhelin. Jos akku kestää 5v, niin puhelimen kesto tuolle ajalle on oletettavasti alhaisempi.
Sen sijaan.... mikä puhelin nykyään kestää edes 5v? Kyllä Nokian 3110 kesti 12v. Vaikka sillä pelasi lopussa pesäpalloa... Kolme akkua se söi sinä aikana kyllä
Pitäisi näitä älyvehkeitä joskus muutenkin vaan boottailla, oma puhelin menee kuukauden tms. jälkeen aika tööttiin ja kaipaa boottia, mut toisaalta se onkin Sony.
Ja minä kun koetin aiemmin kissojen ja koirien kanssa etsiä droidiluuria, joka osaisi käynnistyä latausvirran ilmestyessä. Tasan ei mene nallekarkit taaskaan.Garmund kirjoitti:Äiti hommasi itsellensä ekan älypuhelimen lumia 640. Ihmetelin kun ei puhelin suostu pysymään pois päältä latauksesa. Google kertoo, että lumiat ja iphonet tekevät näin.
Ihan uteliaisuudesta, mites jos omppu on pois päältä kun sen törppää laturiin, herääkö silloin? Entä onko vaikutusta sillä, onko laite sammutettu (jolloin se on pois päältä, koska käyttäjä haluaa niin) vai akku loppunut (jolloin se on sammunut olosuhteiden pakosta ja käyttäjä voisi halutakin sen olevan päällä)?Tuomas K kirjoitti: Tästä uteliaana piti kokeilla, laitoin ompun lataukseen ja sammutin. Sammui ja pysyy sammuksissa. Lumialla kokeilin samaa ja laite käynnistää itsensä heti uudelleen.
No perskuta, koskahan joku saisi tuon apinoitua (valinnaisena) Android-luuriin. Customilaitteissa voisi tykätä joku muukin kuin minä.Tuomas K kirjoitti:^Kokeilin tuota ja näköjään lähtee päälle jos sammuksissa olevan puhelimen laittaa lataukseen.
Oikeasti vai leikisti?Tuomas K kirjoitti:^Kokeilin tuota ja näköjään lähtee päälle jos sammuksissa olevan puhelimen laittaa lataukseen.