Olen vakaasti päättänyt pysyä feisbookin ulkopuolella (ja ainakin toistaiseksi vielä saa tyttärenkin pidettyä siitä erossa), joten toivoisin ettei sinne tarvitse päätyä kuvienkaan muodossa. Kiitos!
Jeps, kiitoksia jälleen runsaasta osanotosta! Tällä kertaa burgerin väliin jättäminen osoittautui virheeksi, kun heti joutui hommiin ja muiden pilkanteon kohteeksi
Seuraava kerta onkin sitten vähän poikkeuksellisesti toiseksi viimeisenä maanantaina 24.8. koska Suviranta sulkeutuu tältä kesältä 30.8. Kellonaika pysyy sentään samana, tervetuloa!
Keltsi kirjoitti:Seuraava kerta onkin sitten vähän poikkeuksellisesti toiseksi viimeisenä maanantaina 24.8. koska Suviranta sulkeutuu tältä kesältä 30.8. Kellonaika pysyy sentään samana, tervetuloa!
Jahas mä olen Hämeenlinnassa sunnuntaina 23.8. pitääköhän sitä venyttää olemista siellä nurkilla jossain päivän verran, jotta ei tarvi edes takaisin ajella
Edit: jahas en pääsekään, tulikin keikka Ruotsiin kaverille autoa hakemaan just tuolle illalle
Jep, mukavaa oli taasen, kiitokset kaikille osallistuneille!
Seuravan kerran kokoonnutaan sitten eripaikassa Suvirannan sulkeutumisen johdosta, mutta siitä lisää infoa myöhemmin. Päivämäärä on näillä näkymin 28.9.
Ripa oli ystävällisesti käynyt jälleen tiedusteluretkellä ja seuraavan miitin kokoontumispaikkana toimii Petäys Resort Hattulassa. Aivan samanlaista "pikaruokaa" en uskalla luvata olevan valikoimissa, mutta keittiö on kuulemma auki.
Autot saadaan kuulemma pysäköidä hotellin edustalle (varsinainen parkkipaikka on juuri ennen hotellia), eli rohkeasti vaan P-paikan ohi ja siitä pienen nypyn yli menevää tietä pitkin
HUOM! Vaikka tuo Petäykseen menevä tie onkin varsin mukava, niin muistakaa vallitsevat nopeusrajoitukset! Myös varoituksiin hidastetöyssyistä kannattaa suhtautua vakavasti, ovat meinaan melkoisen teräviä...
Kuinkas sinne nykyään pääsee alueelle? Vuonna 2002 ei niin vaan läpi päässyt, kun itse porttiin nojailin.
edit: näemmä vanha sode, tuttavallisemmin siis kakkonen. Ei mulla muuta...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Oikein editoitu, ja vanhan soden parkkiksellehan pääsee ihan tietä pitkin ajelemalla nykypäivänä, vaikka eräs todellinen sotaveteraani kertaalleen ryynäsikin lähes lekeltä Alfa-kahveille
Treenit salibandyhallilla klo 19.30.
Siis ehtiihän tuossa kaffet höräsemään, mikäli väki on vaan malttanut valua parkkikselta sisätiloihin tuohon mennessä.
Vois koettaa tulla paikalle.
RIPA kirjoitti:Oikein editoitu, ja vanhan soden parkkiksellehan pääsee ihan tietä pitkin ajelemalla nykypäivänä, vaikka eräs todellinen sotaveteraani kertaalleen ryynäsikin lähes lekeltä Alfa-kahveille
Olihan tuo jo -02 aidan ulkopuolella, kun naapuritalossa tuli jokunen yö nukuttua ja pinkkaa väännettyä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
RIPA kirjoitti:Oikein editoitu, ja vanhan soden parkkiksellehan pääsee ihan tietä pitkin ajelemalla nykypäivänä, vaikka eräs todellinen sotaveteraani kertaalleen ryynäsikin lähes lekeltä Alfa-kahveille
Olihan tuo jo -02 aidan ulkopuolella, kun naapuritalossa tuli jokunen yö nukuttua ja pinkkaa väännettyä.
Juu mutta tää meidän veteraanijaosto onkin sitä ikäluokkaa, joka on palvellut eri vuosituhannella
Tarviin paikalletuloa varten kartturin mukaan, kun olen käynyt oman inttini ihan oikeassa varusmieskoulutuksessa (SavPr), enkä missään Snickers-pataljoonassa
Helppo löytää. Ajat vain kohti panssarimuseota ja käännyt juuri ennen porttia vasemmalle. Eiku prkl, taisin viimeksikin seurata kollegaa bimmerissä. Eikäpähän intti ole ollut intti enää sen jälkeen, kun sodankäyneet jäi eläkkeelle.
h_lauri kirjoitti:Helppo löytää. Ajat vain kohti panssarimuseota ja käännyt juuri ennen porttia vasemmalle. Eiku prkl, taisin viimeksikin seurata kollegaa bimmerissä. Eikäpähän intti ole ollut intti enää sen jälkeen, kun sodankäyneet jäi eläkkeelle.
Paitsi että noilla ohjeilla löytää itsensä kyllä aika lailla vika paikasta . Eli jos panssarimuseon suunnasta tulee niin palan matkaa pääportista Tiiriön suuntaan ja seuraavasta autolla ajettavasta ( joo joo Keltsi ei koske sua!) vasempaan, siinä pitäis olla viittakin sotilaskodille.
Niinhän mä just kirjoitin? Stadin suunnasta nousen kolmostieltä museon liittymästä ja seuraan museon opasteita. Portti jää oikealle silloin, ja ennen porttia käännytään vasemmalle. Opasteesta en ollut varma, niin jätin sanomatta.
No, kerran olen käynyt sodessa siellä enkä luota ulkomuistiini enää edes Talvisotaa koskevissa asioissa. Haen pulloni.
Ei niimmitään hajua että missä se museo on, mutta kun Parolan liittymästä nousee motarilta ylös, niin käännytään länteen (hesasta katottuna vasuriin), kotvan päästä vasuriin, ajetaan vasemmalle jäävän pääportin ohi ja käännytään hetken päästä vasuriin.
Jos tulee Tiiriön kautta, niin voi kääntyä oikealle ennen pääporttia, joka on oikealla puolen tietä.
Bemaria saa toki maanantainakin seurata, jos sen vaan onnistuu bongaamaan
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
^^Museo on siinä "kotvan päästä vasuriin" kohdalla, sikäli kuin tulkitsin oikein. Pitäisköhän mun tulla sinne ajan kanssa ja laittaa ostohousut jalkaan, siellä museon kahviossa on aika lailla lukemattomia kirjoja.
Jaahas, täällä sitä ilkamoidaan mun huonolla hetkellä. No ne oli niitä eri vuosituhannen muisteloita ne, että soden ja maantien välissä olisi joku puomikin. No ensi maanantaina ajetaan suoraan soden parkkipaikalle. Edellyttäen, että selvitään viikonlopun viskimessuista.
Ollut hieman kiirusta työmaalla, niin en ole ehtinyt tekemään mitään tämän asian eteen...
Saunan vuokra oli muistaakseni 80€, eli karkeasti 10€/naama ja mahdollisesti sapuskat siihen päälle. Ajatuksena siis tilata joltain pitopalvelulta lasagne tai kinkkukiusaus tms. + salaattia + leipää, muuten mennään nyyttäripohjalta...
Tuota sapuskaa varten voisi pistää tähän ketjuun alustavia ilmoittautumisia (tai mulle YV:llä, tekstarilla tai soittamalla) niin osataan vähän varautua. Kohta nämäkin pitäisi laittaa kyselyyn...