164 vetarin purku

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
sämpy
Viestit: 2440
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos

164 vetarin purku

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Ilmeisesti näistä ei ollut omaa ketjua? En ainakaan haulla löytänyt. Olisi lähiaikoina tuollaista askaretta.

Siis pitäisi tuommoisen T-Sparkin vetaria fiksata, niin minkähän kokoinen mahtaisi napamutteri olla ja sisäpää on varmaan kans vakionopeusmallia eli lähtee kuudella pultilla ja mitenkäs ulompi vetonivel irtoaa akselista onko siellä kolo ja sokka vai heittovasaralla vai mikä lie homman nimi?

(mitä sutjakammin saa hoidettua, sitä nopeemmin pääsee paistamaan makkaraa)
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Re: 164 vetarin purku

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Napamutteri on muistaakseni 36mm, ei varma tieto. Mutta se on varmaa että normaali hylsy ei mahdu, vaan sitä tarvii ulkokehältä ohentaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: 164 vetarin purku

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Minunkin muistaakseni 36 mm ja ohentamaan joutui.

Kaipa se oli 164:n nivel jonka irrottaminen oli niin äässistä että päätin seuraavalla kerralla ostaa koko vetarin. Vaan eipä ole 15 vuoteen tarvinnut ostaa kumpiakaan.
- Epäkelpokeräilijä -

berliina
Viestit: 1051
Liittynyt: 09 Marras 2005, 18:05
Car(s): ALFETTA GTV6
Paikkakunta: hausjärvi

Re: 164 vetarin purku

Viesti Kirjoittaja berliina »

Jos on samallainen kuin 166:ssa niin nivelen sisällä lukkoprikka.Mulla on ohennettu 36mm. hylsy voin lainata jos täällä päin ajelet.
Mitä pienempi vika sitä suurempi leka

A Bart
Viestit: 1663
Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori

Re: 164 vetarin purku

Viesti Kirjoittaja A Bart »

JTS:ssä oli tuo ohennettu 36 tarpeen, ja sisempi kuusiokoloilla, vetari sokalla kiinni.
Hups, tulikin eri ryhmään . :oops:
Liitteet
JTS ja Kappa vetari.jpg
(152.22 KiB) Tiedosto ladattu 625 kertaa

Vastaa Viestiin