Tarvittaisiin suosituksia tuollaisen 70-luvun Spiderin ruiskusta kaasariksi muutostyön tekijästä. Samalla ei tekis pahaa saada vihjettä konerempan ja vaihdelaatikon kakkosvaihteen syncron parantajasta...
-J
Missä teettää(kun ei taidot riitä)?
Valvoja: Moderators
Hmmm...Minä varmaan voisin sen myös tehdä, mutta tossa on vähän jonoa nyt. Jos noin kuukauden päästä sopii, niin sitten voisi katsella tarkemmin. Mulla löytyisi muuten siihen sopivat tupla 40 solex:it imusarjalla ja putsari kotelolla. Ne on kaksilitraisesta Giuliettasta.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92
-
- Viestit: 872
- Liittynyt: 15 Kesä 2004, 19:22
- Car(s): AM333E, Type 79 S2, AR115 Spider, XJ27, AR115 Spider 2500
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ei tuo spican kanssa eläminen ole mitään herkkua näillä leveysasteilla, nimimerkillä kokemusta on jo aikaisemman yksilön kanssa. Elikkä ajatusmallini tässä tapauksessa on hyvinkin kirjoittaja 90 linjoilla. Mitä mieltä olette Tiippana/Muukkonen/Milano/tms. akselin palveluista em. hommiin?
P.s. 155TS, kiitos tajouksesta. Pistetään korvan taa.
-J
P.s. 155TS, kiitos tajouksesta. Pistetään korvan taa.
-J
-
- Viestit: 917
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
- Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
- Paikkakunta: Tuusula
Pääkaupunkiseudulta kun näyt olevan, niin Järvenpään St1-huollosta löytyy alfaosaamista, joten sieltä kannataa varmaan ainakin kysäistä jos haluat homman jossain korjaamolla teettää. Itse olen vain "normaalihuoltoa" ja ruostekorjauksia siellä teettänyt, mutta ymmärtääkseni kaikenlaiset hommat hoituu, ja Spidereitakin on nosturilla joskus näkynyt.
Tiippana ei taida enää Alfoja isommin laitella. Milanosta yleinen käsitys lienee "hyvä mutta kallis"; omat kokemukset ovat samoilla linjoilla. Muukkosesta ei ole itsellä kokemusta.
Tiippana ei taida enää Alfoja isommin laitella. Milanosta yleinen käsitys lienee "hyvä mutta kallis"; omat kokemukset ovat samoilla linjoilla. Muukkosesta ei ole itsellä kokemusta.