Rolle kirjoitti:Täytyy tunnustaa että japani ei oikein taivu

http://www.geocities.jp/esse_quattro/TI-Z5-j.html
Noh, Tosta GTA TI-Zagatosta...
Painoa yritettiin saada alas. Terästä korvattiin alumiinilla, mm. kattopaneeli, konepelti ja etuovipaneeleissa...
Mitä korroosionestoon tulee, yleisesti ottaen C-pilarista on tullut korin heikko kohta. Samalla tosin todetaan, että Japanilaisessa ilmastossa tämä tuskin nousee ongelmaksi.
Sitten vähän tapellaan, että miksi sitä pitäisi oikeasti sanoa... Termit lentelee.
Koska erot johonkin vastaavaan malliin ilmeisesti ei ole merkittävät ja kun autoa ei saa jatkuvaan tieliikennekäyttöön (siis näemmä ainakaan japanissa), ihmetellään, olisko tarra-tuninki ehkä sitten fiksumpi ratkaisu, kuitenkin... Tai jotain sinne päin.
Sitten puhutaan vähän eroavuuksista Q4 pohjaiseen malliin, muun moassa spoilerin suhteen. Ilmeisesti katalysaattori on tavallista poikkeavasti vedetty suoraan kuskin puolelta. Ei kyllä kuulosta hirveän järkevältä, mutta ilmeisesti noi kuvat alustasta esittää sitä... Perkeleellistä toi tekninen sanasto.
Sitten löpistään vähän jotain tuosta turbon tekniikasta tai projektista, mikä menee aika pitkälti ohi sektorin.
Blah-blah-blah, antaa jotain 320 konia.
Aika pitkälti tässä analysoidaan kuvia ja jotain videoa ja näiden perusteella tämä heppu ei pystynyt vahvistamaan jarrujen "jäädytyskanavan" käyttöä, mikä otettiin tässä prototyypissä käyttöön.
Puhutaan, että ylläpito ei ole aivan ilmaista, kun on kyseessä kuitenkin viritetty peli.
Puhuvat vähän tuotannon lopettamisen yksityiskohdista. Periaatteessa itsestäänselvyyksiä, kuten 156:n syrjäyttäjänä, jne...
---
Valalle en kaikesta tästä lähde, asiayhteydestä voi päätellä paljon, mutta paljon jäi myöskin hämärään.