Topicin lukitseminen
Valvoja: Moderators
Topicin lukitseminen
Rolle kirjoitti:
"Siinä vaiheessa kun ei enää riitä pari hymiötä per viesti niin ollaan hakusessa."
Se, että kyseinen topikki lukittiin ei minua häiritse - kyllä se jo joutikin mennä.
Mutta se, että topic lukitaan jos joku/jotkut pelaavat hymiöillä...tämähän antaa mahdollisuuden "terrorismiin"?
"Siinä vaiheessa kun ei enää riitä pari hymiötä per viesti niin ollaan hakusessa."
Se, että kyseinen topikki lukittiin ei minua häiritse - kyllä se jo joutikin mennä.
Mutta se, että topic lukitaan jos joku/jotkut pelaavat hymiöillä...tämähän antaa mahdollisuuden "terrorismiin"?
Näissä perjantai-iltapäivissä on kyllä jotain taikaa.. Mä oon melkoisen varma että toi kello on pompsahtanut pari kertaa taaksepäin. *grr*
Koko viikon tuhaaminen kiteytyy siihen riemuntunteeseen mikä irtoaa firman ulko-oven kahvaan tarttumisesta.
Mä voisin kyllä jäädä sellaiselle osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle, jossa puolikas perjantaita korvataan valtion toimesta!
Perjantai, perjantai..
Koko viikon tuhaaminen kiteytyy siihen riemuntunteeseen mikä irtoaa firman ulko-oven kahvaan tarttumisesta.
Mä voisin kyllä jäädä sellaiselle osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle, jossa puolikas perjantaita korvataan valtion toimesta!
Perjantai, perjantai..
156 2.0 TS ['98]
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Re: Topicin lukitseminen
Tuskin. Moderaattorit ovat eläviä eluk... ihmisiä, joilla on jokaisella hilppasen verran omaa harkintaa. Tai ainakin pitäisi olla.Sting Ray kirjoitti:tämähän antaa mahdollisuuden "terrorismiin"?
- Epäkelpokeräilijä -