Muotoilun kukkaset ja perunat

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

legza
Viestit: 844
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
Paikkakunta: Hollola

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja legza »

Mersun R näyttää ruumis autolta, ja sellaisena se onkin suosittu. Ellen väärin muista, pappa vainaa tuollaisen kyydillä menikin.
Ei se mun mielestä rumuudessa ihan top listoille mene.

sämpy
Viestit: 2440
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Ei kai tämä nyt ihan tarkalleen ottaen rumuuskilpailu ollutkaan, jos nyt oikein ymmärsin. Tai ite ajattelin että autoja joista olisi voinut tulla ihan ok, mutta sitten tehty jotain käsittämättömiä muotoilullisia ratkaisuja jotka muuttaa perhosen perunaksi ja tökkää tikkuna silmään.

Toki edellisellä sivulla teki totaalisen vaikutuksen eräs Pontiac. Siinä koko auto on käsittämätön muotoilullinen ratkaisu, jolle ei vain keksi perusteita sitten mitenkään. Oikein hieno esimerkki perjantai-palaverituotteesta.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Suba »

uniiq kirjoitti:Seuraavan auton perusteella sanoisin Italia :lol:

Kuva

No ei tää nyt ihan huonoimmasta päästä ole.

Kuva
One life, live it!

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 894
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

^ kerrassaan mieletön.. :shock:

Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?
Liitteet
IQ.jpg
(9.74 KiB) Tiedosto ladattu 4608 kertaa
IQ II.jpg
(9.61 KiB) Tiedosto ladattu 4582 kertaa

Avatar
S_A
Viestit: 1829
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja S_A »

sämpy kirjoitti:Ei kellekään muulle ole Mersun R-sarjan möhkäle aiheuttanut inhon väreitä?
ON. Ja paljon. Etenkin muuten nämä uudet "old scool desing" shooting preikit. Voi kiesus sinne ei varmasti mahdu edes ruokakassia kunnolla, perä osasto on niin höylätty, että taitaa toi "tila" olla vaan ihan mielikuvitustilaa näissä....

Mutta maailma muuttuu!!! Toista se oli ennen vanhaan! Vulva teki niin perusteelliset farkut 7-ja 9 satasista, että sinne mahtu varmasti yksi talo sisälle. Kantti kertaa kantti kun ne oli.....
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
S_A
Viestit: 1829
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 17:17
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja S_A »

Kivijärvi kirjoitti:^ kerrassaan mieletön.. :shock:

Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?
Itsellä on IQ:sta kokemuksia jonkin verran. Näppärä auto kaupungissa, etenkin jos ei tarvitse mitään muuta kun raahata itsensä paikasta A paikkaan B. Tosi näppärä laite. Sisältä vähän futuristinen, mutta no joo en tiedä. Hauska kippo kuhan ei tartte motarille mennä.

Toi on muuten totta, jopa auton RATTI saa kummasti lisä motivaatiota haluta jotain tiettyjä autoja. MItä makeampi ratti, sen parempi. D-tyyppinen on POP tai sitten jopa ylä kehältään katkaistu "race" ratti on vielä kivempi. Siihen mokka tai jopa alcantara kangas tai jotain sinne päin ja sopivan pieni halkasija, avot.

No makuja on moneen, kyllä minäkin toisaalta IV QP:n ratin takana voisin viettää aurinkosia päiviä ajellen ympyrää, etenkin kun se gearstikki on vielä samaa materiaalia ja koejalauta muutenkin niin rauhallisen ajattoman elegantin tyylikäs klassinen muotoilultaan.

No se tästä...
- GTR 24 Heures Du Mans Winners 1995 -

http://samiaal.kuvat.fi/kuvat/

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja lerppu »

He-hei! Ampumistauot on hienoja, ottaisin heti jos olis fyrkkaa moinen hankkia! Siis oikealla vetotavalla ja riittävän vähillä polkimilla.

Avatar
pitkämies
Viestit: 2457
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

Kivijärvi kirjoitti:^ kerrassaan mieletön.. :shock:

Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?

Jos sisusta ei miellytä niin tämänhän saa myös Aston Martinina! Ja eikun tilaamaan! :mrgreen:
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Eikös tuo ollut sen peruja kun automerkin malliston piti kokonaisuudessaan jäädä jonkin tietyn päästörajan alle?

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 894
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

^^ Aston sopii hienosti aiheeseen. Mainio esimerkki miten huonosta lähtökohdasta onnistutaan tekemään vielä hirveämpi lopputulos. Eikös tämäkin "helmi" maksanut aivan suhteettoman paljon, 50-75k€ Briteissä? On se tosin edelleen halpa verrattuna Astonin tavalliseen hintaan - kaikki suhteellista?

Tavallinen IQ muuttuisi paremmaksi jo sillä, että purppura sisusta maalattaisiin kilikalipullolla mustaksi ja "jännät" tekstiilit vaihdettaisiin alfatexiin, alcantaraan tm. ylevään. Punaista, satulanahanväriä jonkun italovalmistajan esimerkkiä seuraten. Ja aiempaan "rattifiilin" kommenttiin yhtyen kökkö nahkaratti puiseen Nardiin ja mixi olisi maksimoitu. Veikkaan kokeilemattakin, että parempi olisi kuin Toyo tai Aston.

Avatar
Xehpuk
Viestit: 697
Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
Car(s): Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Xehpuk »

AM Cygnetin ostamiseen piti kai olla ennestään jo AM-asiakas, ettei kaikenmaailman köyhät olisi alkaneet ajamaan Cygneteillä kuin Bond ikään.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja glideslope »

Xehpuk kirjoitti:AM Cygnetin ostamiseen piti kai olla ennestään jo AM-asiakas, ettei kaikenmaailman köyhät olisi alkaneet ajamaan Cygneteillä kuin Bond ikään.
Ei kai nyt sentään, vaikka olisikin ollut kunnianhimoinen ajatus, -vähän niin kuin Ferrarilla aiemmin tiettyjen mallien kanssa. Toisaalta, ei kai noita ostaneet muut kuin yhdellä kädellä laskettavat aiemmat AM omistajat. Ja ajelihan se uusi Bondikin Mondeolla ja V30:lla.

Muotoilun kukkasista ja perunoista vielä: Tehdään tällaista pökälettä..
Kuva
kun osataan tehdä tällaista mahtavuutta:
Kuva

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja lerppu »

X1 ei kieltämättä ole kauneutensa vuoksi valikoitunut alle. Ja onnekasta on ettei kenenkään tarvitse moisella väkisin ajella (kun Passattejakin maailmassa on saatavilla)!

Avatar
pitkämies
Viestit: 2457
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo
Paikkakunta: Tampere

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja pitkämies »

Tuli muuten vielä mieleen että olikos tuossa "Aston Martin" Cygnetissä ihan normi tojo iiquun tekniikka??, eli viedäänkö tuo keksintö paikalliseen Toyota-huoltoon öljynvaihtoon? .....

Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....

:black:
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Savo »

alamajy kirjoitti:Tämä on kyllä rumin alfan keula ever.
Entäs tää?
Liitteet
Keula.jpg
(123.32 KiB) Tiedosto ladattu 3934 kertaa

A Bart
Viestit: 1663
Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja A Bart »

pitkämies kirjoitti:Tuli muuten vielä mieleen että olikos tuossa "Aston Martin" Cygnetissä ihan normi tojo iiquun tekniikka??, eli viedäänkö tuo keksintö paikalliseen Toyota-huoltoon öljynvaihtoon? .....

Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....

:black:
Kohta B.
Toyotaliikkeessä kun kappa oli ilmastoinnin täytössä, menin vakoilemaan miksi hallista ei kuulu mitään.
Siellä oli lanciasta konepelti auki ja koko asentajaporukka ihmetteli "testarossaa", ettei siihen paljoa tarvita että niitten pasmat saa sekoamaan.
5 pyttyinen kone kuulemma ei voi toimia :lol:

Avatar
alamajy
Viestit: 1989
Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
Car(s): Alfetta GTV6 -84, Bertone GT1300 Junior -69, 156SW 2.0 JTS -05, 159 JTDm 2.0 Berlina -10, Giulia 2016.
Paikkakunta: Imatra

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja alamajy »

Savo kirjoitti:
alamajy kirjoitti:Tämä on kyllä rumin alfan keula ever.
Entäs tää?
Ei ihan niin ruma. Mutta lähellä kuitenkin...

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Tazio »

Macela kirjoitti:Tämä on kans aika klassikko tässä sarjassa

Kuva
BMW X6?

Vaadin muuten banaania kaikille jotka linkkaavat tähän ketjuun Nuova Multiplan!

-Tazio

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Tazio »

pitkämies kirjoitti:Tuli muuten vielä mieleen että olikos tuossa "Aston Martin" Cygnetissä ihan normi tojo iiquun tekniikka??, eli viedäänkö tuo keksintö paikalliseen Toyota-huoltoon öljynvaihtoon? .....

Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....

:black:
Joo, on. Tuo on Ihqu jossa on pienen miehen verran lisätty nahkaa ja äänieristettä.

Lontoossa tuollaista olen katsellut. Se on oikeasti niin pervo, että voisin kuvitella moisella ajavani ;)

-Tazio

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Tazio »

glideslope kirjoitti:
Xehpuk kirjoitti:AM Cygnetin ostamiseen piti kai olla ennestään jo AM-asiakas, ettei kaikenmaailman köyhät olisi alkaneet ajamaan Cygneteillä kuin Bond ikään.
Ei kai nyt sentään, vaikka olisikin ollut kunnianhimoinen ajatus, -vähän niin kuin Ferrarilla aiemmin tiettyjen mallien kanssa. ]
Kyllä se taisi noin alunperin mennä, sitten tuosta taidettiin loppuvaiheessa tinkiä kun niitä jäi käsiin. Näin mustelesin Car-magazinesta tavanneeni. Ehkä totuus löytyisi internjetistä

-Tazio

Avatar
unknown
Viestit: 690
Liittynyt: 15 Helmi 2007, 23:44

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja unknown »

Tazio kirjoitti: BMW X6?
-Tazio
Mercedes R 2015?
Uusi on vähän parempi, ei paljoa...
Kuva
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja lerppu »

Tazio kirjoitti:
Macela kirjoitti:Tämä on kans aika klassikko tässä sarjassa

Kuva
BMW X6?

Vaadin muuten banaania kaikille jotka linkkaavat tähän ketjuun Nuova Multiplan!

-Tazio
Ei. Tämä on:
Liitteet
X6 eestä.jpg
(82.88 KiB) Tiedosto ladattu 3623 kertaa
X6 takaa.jpg
(81.06 KiB) Tiedosto ladattu 3623 kertaa
X6 sisältä.jpg
(103.8 KiB) Tiedosto ladattu 3623 kertaa

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Tazio »

^
Seison korjattuna. Unknown tuossa jo paljastikin, että kyseessä oli Märssy ;)

-Tazio

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja lerppu »

^Ehkäpä voimme olla yhdenmielisiä tämän auton haluttavuuden tasosta, joka on laatua "erittäin":
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer

Avatar
-TTY-
Viestit: 1442
Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
Car(s): Y ´96
i30N ´20
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja -TTY- »

^^Itseasiassa kyseinen hirvitys on Ssangyong Rodius.
Mikä piru sieltä taas on rikki?

sämpy
Viestit: 2440
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja sämpy »

lerppu kirjoitti:^Ehkäpä voimme olla yhdenmielisiä tämän auton haluttavuuden tasosta, joka on laatua "erittäin":
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer
Perhana. Mulla oli tuommosella keulalla 6x6 PowerWagon. Ei kelvannut kellekään, taisin saada siitä 1 promillen tuon myyntihinnasta. Siitä olisi saanut reteen kauppakassin.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.

A Bart
Viestit: 1663
Liittynyt: 01 Joulu 2007, 08:52
Paikkakunta: Pori

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja A Bart »

lerppu kirjoitti:^Ehkäpä voimme olla yhdenmielisiä tämän auton haluttavuuden tasosta, joka on laatua "erittäin":
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer
Tähänhän on haettu ulkonäkö vanhasta desotosta?
Liitteet
Desoto.jpg
(180.02 KiB) Tiedosto ladattu 3468 kertaa

sämpy
Viestit: 2440
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Ihan vakio Dodgen koppahan tuo on. Tai Fargo tms. Icon on erikoistunut päivittämään vanhoja hiukan erikoisia koppia viimeisimmän päälle modernilla tekniikalla. Kuten tämä Icon derelict:
http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 2531_l.jpg
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.

Avatar
lerppu
Viestit: 4081
Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
Paikkakunta: Metsälä

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja lerppu »

1965 Dodge D200 US Airforce crew-cab body (the two-wheel drive variant of the infamous PowerWagon) that’s been re-made with all the modern bits from a Dodge Ram 2500 MegaCab, making it 4x4. Elikkäs juurikin kuten edellä todettiin.

sämpy
Viestit: 2440
Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
Paikkakunta: Tuulos

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja sämpy »

Olisihan tuossa omassa tietenkin vähän työtä ollut, eikä leveä Suomi-hytti typistettynä ainakaan tee tuota nätimmäksi.

Kuva
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.

Avatar
Macela
Viestit: 2365
Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99
Paikkakunta: Pori

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Macela »

GTV:n facelift keula on kyllä kamala räpellys ja onnistuneesti pilattu
Kuva
Onneks jääny todella harvinaiseksi.. Prefacen keula suurinpiirtein helvetisti hienompi. Tsori jos joku omistaa faceliftin täällä :D
Noni

Avatar
Kivijärvi
Viestit: 894
Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Kivijärvi »

^ toi lärväleikattu on tosi siisti minusta. Ottaisin heti, jollei jollekulle omansa maistu enää. Näin ne maut eroaa. Ja lärväleikattu Multiplakin menisi ihan jees, ei enää nostata märepalaa kurkkuun sekään (=antibanaanikommentti..).

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

^^
Tuossa on itseasiassa sama asia kuin 166:ssa.
Pre-FL on tylsä, norsun talloma.
FL on vähän linjakkaampi, ei norsun talloma.

Mut mä en tykkää niist kummastakaan, FL silti selvästi parempi :P

Avatar
Shuttle
Viestit: 2248
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 21:28
Car(s): Mii & 500X. Ex. 159 2.2 JTS

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Shuttle »

Mun mielestä faceliftattu GTV ja 166 on ihan tosi paljon näyttävämpiä kuin niiden ensimmäisen inkarnaation sisarukset. Vakio-166 on surullinen kampela, mutta facelift teki siitäkin arvokkaan kulkuvälineen.

Avatar
alamajy
Viestit: 1989
Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
Car(s): Alfetta GTV6 -84, Bertone GT1300 Junior -69, 156SW 2.0 JTS -05, 159 JTDm 2.0 Berlina -10, Giulia 2016.
Paikkakunta: Imatra

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja alamajy »

^+1

Avatar
Macela
Viestit: 2365
Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99
Paikkakunta: Pori

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Macela »

Joo FL 166:ssa on mustakin hieno keula ja onnistunu faceliftaus, mutta tuon FL GTV:n kärsä on vaan omille silmille ei. :D

Näyttää vähä amistuunaukselta.
Kuva
Kivijärvi kirjoitti: Näin ne maut eroaa.
Jep :)
Noni

Avatar
Mandeprkl
Viestit: 1444
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Mandeprkl »

Vanhempi parempi. Kelpaisi silti uudempikin... 166 kohdalla taas FL mielestäni meni tylsempään suuntaan. Tai siitä olisi pystynyt tehdä paljon hienommankin. :roll:

Avatar
Tazio
Viestit: 3123
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02

Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Tazio »

lerppu kirjoitti:1965 Dodge D200 US Airforce crew-cab body (the two-wheel drive variant of the infamous PowerWagon) that’s been re-made with all the modern bits from a Dodge Ram 2500 MegaCab, making it 4x4. Elikkäs juurikin kuten edellä todettiin.
Ja tämä olisi kyllä peli!

Tällä houkuteltaisiin allekirjoittanut Dodge-mieheksi silmänräpäyksessä!

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Muotoilun kukkaset ja perunat

Viesti Kirjoittaja Savo »

+1

Vastaa Viestiin