Muotoilun kukkaset ja perunat
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Mersun R näyttää ruumis autolta, ja sellaisena se onkin suosittu. Ellen väärin muista, pappa vainaa tuollaisen kyydillä menikin.
Ei se mun mielestä rumuudessa ihan top listoille mene.
Ei se mun mielestä rumuudessa ihan top listoille mene.
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Ei kai tämä nyt ihan tarkalleen ottaen rumuuskilpailu ollutkaan, jos nyt oikein ymmärsin. Tai ite ajattelin että autoja joista olisi voinut tulla ihan ok, mutta sitten tehty jotain käsittämättömiä muotoilullisia ratkaisuja jotka muuttaa perhosen perunaksi ja tökkää tikkuna silmään.
Toki edellisellä sivulla teki totaalisen vaikutuksen eräs Pontiac. Siinä koko auto on käsittämätön muotoilullinen ratkaisu, jolle ei vain keksi perusteita sitten mitenkään. Oikein hieno esimerkki perjantai-palaverituotteesta.
Toki edellisellä sivulla teki totaalisen vaikutuksen eräs Pontiac. Siinä koko auto on käsittämätön muotoilullinen ratkaisu, jolle ei vain keksi perusteita sitten mitenkään. Oikein hieno esimerkki perjantai-palaverituotteesta.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
uniiq kirjoitti:Seuraavan auton perusteella sanoisin Italia
No ei tää nyt ihan huonoimmasta päästä ole.
One life, live it!
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^ kerrassaan mieletön..
Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?
Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
ON. Ja paljon. Etenkin muuten nämä uudet "old scool desing" shooting preikit. Voi kiesus sinne ei varmasti mahdu edes ruokakassia kunnolla, perä osasto on niin höylätty, että taitaa toi "tila" olla vaan ihan mielikuvitustilaa näissä....sämpy kirjoitti:Ei kellekään muulle ole Mersun R-sarjan möhkäle aiheuttanut inhon väreitä?
Mutta maailma muuttuu!!! Toista se oli ennen vanhaan! Vulva teki niin perusteelliset farkut 7-ja 9 satasista, että sinne mahtu varmasti yksi talo sisälle. Kantti kertaa kantti kun ne oli.....
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Itsellä on IQ:sta kokemuksia jonkin verran. Näppärä auto kaupungissa, etenkin jos ei tarvitse mitään muuta kun raahata itsensä paikasta A paikkaan B. Tosi näppärä laite. Sisältä vähän futuristinen, mutta no joo en tiedä. Hauska kippo kuhan ei tartte motarille mennä.Kivijärvi kirjoitti:^ kerrassaan mieletön..
Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?
Toi on muuten totta, jopa auton RATTI saa kummasti lisä motivaatiota haluta jotain tiettyjä autoja. MItä makeampi ratti, sen parempi. D-tyyppinen on POP tai sitten jopa ylä kehältään katkaistu "race" ratti on vielä kivempi. Siihen mokka tai jopa alcantara kangas tai jotain sinne päin ja sopivan pieni halkasija, avot.
No makuja on moneen, kyllä minäkin toisaalta IV QP:n ratin takana voisin viettää aurinkosia päiviä ajellen ympyrää, etenkin kun se gearstikki on vielä samaa materiaalia ja koejalauta muutenkin niin rauhallisen ajattoman elegantin tyylikäs klassinen muotoilultaan.
No se tästä...
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
He-hei! Ampumistauot on hienoja, ottaisin heti jos olis fyrkkaa moinen hankkia! Siis oikealla vetotavalla ja riittävän vähillä polkimilla.
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Kivijärvi kirjoitti:^ kerrassaan mieletön..
Tuossa on jo niin moni asia pielessä, että alkaa olla jo siisti. Samaan sarjaan liitän Toyotan IQ:n. Melkein ottaisin sellaisen, ellen olisi koeajanut. Sisusta on vain niin ruma, ettei autoa voi haluta istuessaan sisällä. Harmi sinänsä. Ja kuinka pienellä tämäkin munittiin, muotoiluosastolla olisi selkeästi ollut osaamista! Ohessa myös kuva protosta ennen varsinaista mallia. Miksi autot pitää arkistaa ja pilata näin tehokkaasti..!?
Jos sisusta ei miellytä niin tämänhän saa myös Aston Martinina! Ja eikun tilaamaan!
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Eikös tuo ollut sen peruja kun automerkin malliston piti kokonaisuudessaan jäädä jonkin tietyn päästörajan alle?
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^^ Aston sopii hienosti aiheeseen. Mainio esimerkki miten huonosta lähtökohdasta onnistutaan tekemään vielä hirveämpi lopputulos. Eikös tämäkin "helmi" maksanut aivan suhteettoman paljon, 50-75k€ Briteissä? On se tosin edelleen halpa verrattuna Astonin tavalliseen hintaan - kaikki suhteellista?
Tavallinen IQ muuttuisi paremmaksi jo sillä, että purppura sisusta maalattaisiin kilikalipullolla mustaksi ja "jännät" tekstiilit vaihdettaisiin alfatexiin, alcantaraan tm. ylevään. Punaista, satulanahanväriä jonkun italovalmistajan esimerkkiä seuraten. Ja aiempaan "rattifiilin" kommenttiin yhtyen kökkö nahkaratti puiseen Nardiin ja mixi olisi maksimoitu. Veikkaan kokeilemattakin, että parempi olisi kuin Toyo tai Aston.
Tavallinen IQ muuttuisi paremmaksi jo sillä, että purppura sisusta maalattaisiin kilikalipullolla mustaksi ja "jännät" tekstiilit vaihdettaisiin alfatexiin, alcantaraan tm. ylevään. Punaista, satulanahanväriä jonkun italovalmistajan esimerkkiä seuraten. Ja aiempaan "rattifiilin" kommenttiin yhtyen kökkö nahkaratti puiseen Nardiin ja mixi olisi maksimoitu. Veikkaan kokeilemattakin, että parempi olisi kuin Toyo tai Aston.
- Xehpuk
- Viestit: 697
- Liittynyt: 09 Loka 2009, 19:05
- Car(s): Pitkäkattoinen 159 2.0JTDm 2011
ex AR 156 V6 1998 - Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
AM Cygnetin ostamiseen piti kai olla ennestään jo AM-asiakas, ettei kaikenmaailman köyhät olisi alkaneet ajamaan Cygneteillä kuin Bond ikään.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Ei kai nyt sentään, vaikka olisikin ollut kunnianhimoinen ajatus, -vähän niin kuin Ferrarilla aiemmin tiettyjen mallien kanssa. Toisaalta, ei kai noita ostaneet muut kuin yhdellä kädellä laskettavat aiemmat AM omistajat. Ja ajelihan se uusi Bondikin Mondeolla ja V30:lla.Xehpuk kirjoitti:AM Cygnetin ostamiseen piti kai olla ennestään jo AM-asiakas, ettei kaikenmaailman köyhät olisi alkaneet ajamaan Cygneteillä kuin Bond ikään.
Muotoilun kukkasista ja perunoista vielä: Tehdään tällaista pökälettä..
kun osataan tehdä tällaista mahtavuutta:
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
X1 ei kieltämättä ole kauneutensa vuoksi valikoitunut alle. Ja onnekasta on ettei kenenkään tarvitse moisella väkisin ajella (kun Passattejakin maailmassa on saatavilla)!
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Tuli muuten vielä mieleen että olikos tuossa "Aston Martin" Cygnetissä ihan normi tojo iiquun tekniikka??, eli viedäänkö tuo keksintö paikalliseen Toyota-huoltoon öljynvaihtoon? .....
Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....
Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Entäs tää?alamajy kirjoitti:Tämä on kyllä rumin alfan keula ever.
- Liitteet
-
- Keula.jpg
- (123.32 KiB) Tiedosto ladattu 3934 kertaa
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Kohta B.pitkämies kirjoitti:Tuli muuten vielä mieleen että olikos tuossa "Aston Martin" Cygnetissä ihan normi tojo iiquun tekniikka??, eli viedäänkö tuo keksintö paikalliseen Toyota-huoltoon öljynvaihtoon? .....
Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....
Toyotaliikkeessä kun kappa oli ilmastoinnin täytössä, menin vakoilemaan miksi hallista ei kuulu mitään.
Siellä oli lanciasta konepelti auki ja koko asentajaporukka ihmetteli "testarossaa", ettei siihen paljoa tarvita että niitten pasmat saa sekoamaan.
5 pyttyinen kone kuulemma ei voi toimia
- alamajy
- Viestit: 1989
- Liittynyt: 01 Syys 2010, 08:37
- Car(s): Alfetta GTV6 -84, Bertone GT1300 Junior -69, 156SW 2.0 JTS -05, 159 JTDm 2.0 Berlina -10, Giulia 2016.
- Paikkakunta: Imatra
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Ei ihan niin ruma. Mutta lähellä kuitenkin...Savo kirjoitti:Entäs tää?alamajy kirjoitti:Tämä on kyllä rumin alfan keula ever.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
BMW X6?Macela kirjoitti:Tämä on kans aika klassikko tässä sarjassa
Vaadin muuten banaania kaikille jotka linkkaavat tähän ketjuun Nuova Multiplan!
-Tazio
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Joo, on. Tuo on Ihqu jossa on pienen miehen verran lisätty nahkaa ja äänieristettä.pitkämies kirjoitti:Tuli muuten vielä mieleen että olikos tuossa "Aston Martin" Cygnetissä ihan normi tojo iiquun tekniikka??, eli viedäänkö tuo keksintö paikalliseen Toyota-huoltoon öljynvaihtoon? .....
Haluaisin nähdä A: huolto-neuvojan ilmeen...
B: asentajan ilmeen....
Lontoossa tuollaista olen katsellut. Se on oikeasti niin pervo, että voisin kuvitella moisella ajavani
-Tazio
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Kyllä se taisi noin alunperin mennä, sitten tuosta taidettiin loppuvaiheessa tinkiä kun niitä jäi käsiin. Näin mustelesin Car-magazinesta tavanneeni. Ehkä totuus löytyisi internjetistäglideslope kirjoitti:Ei kai nyt sentään, vaikka olisikin ollut kunnianhimoinen ajatus, -vähän niin kuin Ferrarilla aiemmin tiettyjen mallien kanssa. ]Xehpuk kirjoitti:AM Cygnetin ostamiseen piti kai olla ennestään jo AM-asiakas, ettei kaikenmaailman köyhät olisi alkaneet ajamaan Cygneteillä kuin Bond ikään.
-Tazio
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Mercedes R 2015?Tazio kirjoitti: BMW X6?
-Tazio
Uusi on vähän parempi, ei paljoa...
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
1-9-5-12-3-8-6-10-2-7-4-11
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Ei. Tämä on:Tazio kirjoitti:BMW X6?Macela kirjoitti:Tämä on kans aika klassikko tässä sarjassa
Vaadin muuten banaania kaikille jotka linkkaavat tähän ketjuun Nuova Multiplan!
-Tazio
- Liitteet
-
- X6 eestä.jpg
- (82.88 KiB) Tiedosto ladattu 3623 kertaa
-
- X6 takaa.jpg
- (81.06 KiB) Tiedosto ladattu 3623 kertaa
-
- X6 sisältä.jpg
- (103.8 KiB) Tiedosto ladattu 3623 kertaa
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^
Seison korjattuna. Unknown tuossa jo paljastikin, että kyseessä oli Märssy
-Tazio
Seison korjattuna. Unknown tuossa jo paljastikin, että kyseessä oli Märssy
-Tazio
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^Ehkäpä voimme olla yhdenmielisiä tämän auton haluttavuuden tasosta, joka on laatua "erittäin":
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer
- -TTY-
- Viestit: 1442
- Liittynyt: 06 Heinä 2012, 13:16
- Car(s): Y ´96
i30N ´20
968 "CS" ´92
ex:166 2.5 V6 ´02
156 SW 2.0 TwinSpark ´00 - Paikkakunta: Mikkeli
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^^Itseasiassa kyseinen hirvitys on Ssangyong Rodius.
Mikä piru sieltä taas on rikki?
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Perhana. Mulla oli tuommosella keulalla 6x6 PowerWagon. Ei kelvannut kellekään, taisin saada siitä 1 promillen tuon myyntihinnasta. Siitä olisi saanut reteen kauppakassin.lerppu kirjoitti:^Ehkäpä voimme olla yhdenmielisiä tämän auton haluttavuuden tasosta, joka on laatua "erittäin":
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Tähänhän on haettu ulkonäkö vanhasta desotosta?lerppu kirjoitti:^Ehkäpä voimme olla yhdenmielisiä tämän auton haluttavuuden tasosta, joka on laatua "erittäin":
http://www.topgear.com/car-news/modifie ... 0-reformer
- Liitteet
-
- Desoto.jpg
- (180.02 KiB) Tiedosto ladattu 3468 kertaa
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Ihan vakio Dodgen koppahan tuo on. Tai Fargo tms. Icon on erikoistunut päivittämään vanhoja hiukan erikoisia koppia viimeisimmän päälle modernilla tekniikalla. Kuten tämä Icon derelict:
http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 2531_l.jpg
http://images.thecarconnection.com/lrg/ ... 2531_l.jpg
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
1965 Dodge D200 US Airforce crew-cab body (the two-wheel drive variant of the infamous PowerWagon) that’s been re-made with all the modern bits from a Dodge Ram 2500 MegaCab, making it 4x4. Elikkäs juurikin kuten edellä todettiin.
-
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 18 Loka 2014, 09:42
- Car(s): 156 2.0 JTS SW -02, Lancia Prisma Integrale -91
- Paikkakunta: Tuulos
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Olisihan tuossa omassa tietenkin vähän työtä ollut, eikä leveä Suomi-hytti typistettynä ainakaan tee tuota nätimmäksi.
Ikävätkin tosiasiat tarjoavat paremman lähtökohdan maailman rakentamiseen kuin niiden kieltäminen.
- Macela
- Viestit: 2365
- Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
- Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99 - Paikkakunta: Pori
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
GTV:n facelift keula on kyllä kamala räpellys ja onnistuneesti pilattu
Onneks jääny todella harvinaiseksi.. Prefacen keula suurinpiirtein helvetisti hienompi. Tsori jos joku omistaa faceliftin täällä
Onneks jääny todella harvinaiseksi.. Prefacen keula suurinpiirtein helvetisti hienompi. Tsori jos joku omistaa faceliftin täällä
Noni
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^ toi lärväleikattu on tosi siisti minusta. Ottaisin heti, jollei jollekulle omansa maistu enää. Näin ne maut eroaa. Ja lärväleikattu Multiplakin menisi ihan jees, ei enää nostata märepalaa kurkkuun sekään (=antibanaanikommentti..).
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
^^
Tuossa on itseasiassa sama asia kuin 166:ssa.
Pre-FL on tylsä, norsun talloma.
FL on vähän linjakkaampi, ei norsun talloma.
Mut mä en tykkää niist kummastakaan, FL silti selvästi parempi
Tuossa on itseasiassa sama asia kuin 166:ssa.
Pre-FL on tylsä, norsun talloma.
FL on vähän linjakkaampi, ei norsun talloma.
Mut mä en tykkää niist kummastakaan, FL silti selvästi parempi
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Mun mielestä faceliftattu GTV ja 166 on ihan tosi paljon näyttävämpiä kuin niiden ensimmäisen inkarnaation sisarukset. Vakio-166 on surullinen kampela, mutta facelift teki siitäkin arvokkaan kulkuvälineen.
- Macela
- Viestit: 2365
- Liittynyt: 24 Huhti 2013, 16:56
- Car(s): .
166 2.5 V6 -01
156 2.5 V6 -99 - Paikkakunta: Pori
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Joo FL 166:ssa on mustakin hieno keula ja onnistunu faceliftaus, mutta tuon FL GTV:n kärsä on vaan omille silmille ei.
Näyttää vähä amistuunaukselta.
Näyttää vähä amistuunaukselta.
JepKivijärvi kirjoitti: Näin ne maut eroaa.
Noni
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Muotoilun kukkaset ja perunat
Vanhempi parempi. Kelpaisi silti uudempikin... 166 kohdalla taas FL mielestäni meni tylsempään suuntaan. Tai siitä olisi pystynyt tehdä paljon hienommankin.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Muotoilun kukkaset ja perunat
Ja tämä olisi kyllä peli!lerppu kirjoitti:1965 Dodge D200 US Airforce crew-cab body (the two-wheel drive variant of the infamous PowerWagon) that’s been re-made with all the modern bits from a Dodge Ram 2500 MegaCab, making it 4x4. Elikkäs juurikin kuten edellä todettiin.
Tällä houkuteltaisiin allekirjoittanut Dodge-mieheksi silmänräpäyksessä!
-Tazio
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk