Korotettu 147MikaT kirjoitti:Suv!?uutinen

Valvoja: Moderators
Varmaan joo, mutta eikös tuossa ole photoshoppaajalla jäänyt Bemarin logo vaihtamatta takaluukusta?Suba kirjoitti:^^Tämä lienee lähempänä tätä päivää.
Kuten myös, vedetään sitte Alfa SUV-miittejä! (Harmi vaan että taitaa mennä itselleni vähän turhan hinnakkaaseen segmenttiin...)Herra Salo kirjoitti:^^Tuo tuore kuva alkaa jo näyttää aika asialliselta. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minä voisin ajaa Alfa-suv:lla.
Olis Suomen oloissa melko hyvä eikä tarvisi merkkiä vaihtaa.
Mitä vikaa on pyöreissä ajovaloissa? Pyöreät valot ovat ajattoman kauniit! Tuollaiset puikulat on kuin jostain fordista tai pösöstä, mauttomat minun mielestäni, ei tippaakaan alfamaiset.Smacket kirjoitti:^^ Voivoi, tuollainen mielestäni uuden Giuliettan keula olisi voinut olla jo alun alkaen. Jotenkin tuo kapea ja korkealle venytetty etuvalodesign ei vaan vieläkään oikein istu silmään, saa muutenkin kapeahon auton näyttämään entistä korkeammalta ja kapeammalta.
Olisihan tuo aika kunnianhimoinen suorite, jos Giuliettakin vaihtaisi vetotapaa ja designia noinkin rajusti.
Alfissimo kirjoitti:Kunhan nyt samassa ajassa ensin onnistuisi Giulian kanssaOuZei kirjoitti: Seuraava Giulietta kahden vuoden sisällä myyntiin
Ei ehkä Alfalle, mutta ehkäpä FiatilleHannu kirjoitti:..Lupo(=ital. susi) , ei suositeltava
Ai että mitä tekisi Boralla?V6 kirjoitti:tai sitten noille kaikille ei ole haettu trademark tms suojaa. Mutta mitä hel.ttiä FCA tekee jollain lupo ja bora nimillä
Niin kyllähän ton nyt kaikki tietää mutta ei ole mielestäni hyvä nimiswappi, uusia mallinimiä on helpompi keksiä/muuttaa kuin tekniilkkaan liittyviä termejä.. vaihtaiskohan audi quottronsa vaikka uunoonmutt kirjoitti:Ai että mitä tekisi Boralla?V6 kirjoitti:tai sitten noille kaikille ei ole haettu trademark tms suojaa. Mutta mitä hel.ttiä FCA tekee jollain lupo ja bora nimillä
https://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Bora
Ja löytyyhän niitä vapaita? Maseratin nimiä vaikka kuinka montaV6 kirjoitti:Niin kyllähän ton nyt kaikki tietää mutta ei ole mielestäni hyvä nimiswappi, uusia mallinimiä on helpompi keksiä/muuttaa kuin tekniilkkaan liittyviä termejä.. vaihtaiskohan audi quottronsa vaikka uunoonmutt kirjoitti:Ai että mitä tekisi Boralla?V6 kirjoitti:tai sitten noille kaikille ei ole haettu trademark tms suojaa. Mutta mitä hel.ttiä FCA tekee jollain lupo ja bora nimillä
https://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Bora
Eli ei tällä(kään) vuosikymmenellä ole tulossa mitään itseä kiinnostavaa uutta mallia Alfalta. Giulia on kyllä hieno ja hyvä että sen edes saavat markkinoille, mutta se ei kuulu henkilökohtaisesti kiinnostavaan autoluokkaan.JPeltola kirjoitti:...Uudistettu FCA bisnesplan:...
- Vähemmän rahaa Alfan uudistukseen...
No eikös tämä ole tätä tarkkaan harkittua FCA:n mallipolitiikkaa viimeisiltä vuosilta. Välillä annetaan siimaa ja lupauksia, välillä vedetään penkki alta. Tarkoituksena peloitella hangoittelevat Alfistit ostamaan äkkiä Alfoja talleihin, kun koskaan ei tiedä milloin merkki kuopataan lopullisesti...Waverunner kirjoitti:Vähemmän rahaa Alfan uudistukseen?!? Ettei siellä nyt ole painettu paniikkinappulaa kun auto ei ulkoisilta muodoilta juuri erotu kilpailijoista?!?
Hyvät ajo-ominaisuudet, kohtuuhiljainen, näyttää hyvältä, aika pomminvarma ja bensavaparit miellyttäviä ajaa. Eli ns. järkiauto.lerppu kirjoitti:^Mitä? Miksi?
Duunikaverilla on "uusi" kutonen. Se vaihtoi sen juuri taas pakasta vedettyyn kutoseen ja kehuu sitä niin penteleesti. En oo ikinä kuullut mitään tylsempää, kuin sen Mazda-jutut. Kamalaa.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana!lerppu kirjoitti: Ymmärrän Mazda-miesten pointin, mutta en suostu hyppäämään bandwagoniin. Niin kuin lännen mailla aikoinaan sanottiin kun Ford Tauruksen tuotanto lakkautettiin: Ford has given 30sumtin' couples a new challenge on how to signal the world that they've given up on their dreams...
ja tiedän että Miata on hienosti käyttäytyvä auto, mutta silti.
Täysin samaa mieltä. Mutta mutta, mitäs muita kohtuuhintaisia autoja sitten jää jäljelle? Jaguar olisi yksi, mutta tarvittavine varusteineen menee oman kipurajan yli niin että heilahtaa. BMW:t ei omistushalua sytytä vaikka hyviä autoja ovatkin ja MB:stä en tykkää koska se on vaan harmaata massaa. Auris hybridinä ja farkkuna toki olisi se ihan kaikken paras vaihtoehto, mut helvetti kamoon...lerppu kirjoitti:Ymmärrän Mazda-miesten pointin, mutta en suostu hyppäämään bandwagoniin. Niin kuin lännen mailla aikoinaan sanottiin kun Ford Tauruksen tuotanto lakkautettiin: Ford has given 30sumtin' couples a new challenge on how to signal the world that they've given up on their dreams...
ja tiedän että Miata on hienosti käyttäytyvä auto, mutta silti. Miata...![]()
Näinhän se on, valinnat ovat vähissä. Mieli tekisi autoja harrastaa, mutta ei kykene. Sitten haluaisi jotain kivaa itselleen, mutta ei ole riittävää kapitaalia. Näin sitä joutuu kompromisseja miettimään. Auton hankinnassa kannattaa olla ennenkaikkea rehellinen itselleen, sillä varmaan on hyvä mennä...Shuttle kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Mutta mutta, mitäs muita kohtuuhintaisia autoja sitten jää jäljelle? Jaguar olisi yksi, mutta tarvittavine varusteineen menee oman kipurajan yli niin että heilahtaa. BMW:t ei omistushalua sytytä vaikka hyviä autoja ovatkin ja MB:stä en tykkää koska se on vaan harmaata massaa. Auris hybridinä ja farkkuna toki olisi se ihan kaikken paras vaihtoehto, mut helvetti kamoon...lerppu kirjoitti:Ymmärrän Mazda-miesten pointin, mutta en suostu hyppäämään bandwagoniin. Niin kuin lännen mailla aikoinaan sanottiin kun Ford Tauruksen tuotanto lakkautettiin: Ford has given 30sumtin' couples a new challenge on how to signal the world that they've given up on their dreams...
ja tiedän että Miata on hienosti käyttäytyvä auto, mutta silti. Miata...![]()
Näitähän tehtiin jokunen proto/esisarja, mutta dealerit oli kanssasi päinvastaista mieltä. Theman menestystä näin jälkikäteen katsoessa voi todeta, että tuskin olivat väärässä. Sitten päätettiinkin vetää johto seinästä.Kivijärvi kirjoitti:Mikähän siinä muuten on, kun ei saatu koskaan Eurooppaan Chrysler 200:aa Lanciana? Ei nyt ole Alfa-aiheinen pohdinta, mutta epäilen, että ottajia olisi ollut.
Pelttarilla kävit? Isäukko on kantanut sinne vuosikymmeniä rahaa ikkunoista ja ovista sisään... Olin kerran ko lafkassa hiukan kaupoissa uudesta 500:sesta, mutta jäi kumminkin tekemättä.Shuttle kirjoitti:^Näinhän tämä. Siksi meillä ostettiin konsernin 500X Crossi vaikka esim. Mazda CX-3 olisi ollut "fiksumpi" valinta kaikkineensa. 500X on vaan pirteä, hauskempi ajaa, automaatti kiva lisä ja se erottuu kadulla... mä olen nyt yhden Crossin nähnyt tätä omaa odottaessa ja that's it. Sekin taisi olla Huittisten koeajossa oleva versio kun olin Satakunnassa pyörimässä...