100eur/8kpl 12.50eur/kpl per 10v ei nyt kovin kallista ole, eihän?
PS.
Boschin tulpat on halvempia...
Paitsi kun vaihdat sen hajonneen moottorin

Valvoja: Moderators
No ei ne tuollain ajatellen kyllä kalliita oleAquatica kirjoitti:Mut ne kestää myös 10v/100tkm. Joten ei tarvitse ihan heti vaihtaakaan?
100eur/8kpl 12.50eur/kpl per 10v ei nyt kovin kallista ole, eihän?
PS.
Boschin tulpat on halvempia...
Paitsi kun vaihdat sen hajonneen moottorin
Ahaa okeijkk kirjoitti:^tupaööööl, "diesel"
Eli jälleen jotain logiikkaa, jos 147 1.6 on eri tulppasuositukset mitä 156:Ssa, vaikka kone sama? No, eipä siinä. NGK:t ainakin kestää.Desmoquattromaschio kirjoitti:156 käyttäjän käsikirjassa kerrotaan 1,6 TS menevän NGK PFR6B ja NGK PMR7A, kumpaakin 4 kappaletta eli kaks erilaista tulppaa/pytty ja vaihtoväli 100tkm.