Ainakin jos stereotypiat pitävät / pitäisivät paikkansa.liekki kirjoitti:
Naureskelin hieman samaa. Tuli tosin mieleen sitten, että varmaan dealer käsittää myös huoltopuolen ja siellä voikin olla enemmän opiskeltavaa kuin myynnissä.

Valvoja: Moderators
Ainakin jos stereotypiat pitävät / pitäisivät paikkansa.liekki kirjoitti:
Naureskelin hieman samaa. Tuli tosin mieleen sitten, että varmaan dealer käsittää myös huoltopuolen ja siellä voikin olla enemmän opiskeltavaa kuin myynnissä.
Pääseehän siitä Itävaltaan. Italian puolta en ole testannut mutta toisen puolen kiivennyt ylös ja alas jokunen vuosi sitten.A Bart kirjoitti:Eikös se ole tienpätkä Italian vuorilla, joka ei oikein mene mihinkään?alamajy kirjoitti:OT:ta tämäkin. Mietin, että miten tuo Stelvio nimi on niin tutun oloinen, mutta sitten muistin, että just kesällä ajettiin kaverin Moto-Guzzi Stelvioon ärhäkämpi softa minun kompuutterilta.
Ottimo kirjoitti: Vähän hauska siinä lopussa kun sanoi että myyjät tarvii lisää aikaa jotta ehtisivät valmistautua kaikkiin tuleviin malleihin, ha ha.
Jos ja kun nämä vähänkään kiinnostavat käytetyt Alfat Suomesta kohta loppuu (ainakin väliaikaisesti), niin Jaguar on mullekin se merkki, johon sitten siirrytään.Waverunner kirjoitti:Jännä juttu että itsekin ole tässä pohdiskellut, että pitäiskö tuo (mahdollinen) Giulian hankinta vaihtaa Jaguar XE:hen?
No, mietitään vielä hetki ja katsotaan milloin tuo Alfa olisi edes mahdollista Suomesta ostaa?
GT on ruma kuvissa, livenä parhaimmillaan lähes jees.Pujazuba kirjoitti:GT on yksinkertaisen upea.
Mutta kilpailijoilta puuttuu se tärkein, eli sielu.Jakke kirjoitti:
Toimittaja oli käynyt istumassa Giulian sisällä ja tehnyt tärkeän havainnon: Kytkimet eivät tunnu aivan yhtä laadukkailta kuin saksalaisissa kilpailijoissa.![]()
GT on jees kuvissa, livenä parhaimmillaan upea.Jakke kirjoitti:GT on ruma kuvissa, livenä parhaimmillaan lähes jees.Pujazuba kirjoitti:GT on yksinkertaisen upea.
Jeppalkus kirjoitti:^olis kyllä vielä maukkaampi pätkä ku olis luikertanu berlinan suksiluukun kautta
Pahoitteluni, en muistanutkaan että Giulia "on tuotannossa". En tosin sitä usko, ennen kuin ensimmäinen kansalle myytävä malli on lipunut ulos.ORBITA kirjoitti:^Olet päässyt ajamaan Giulialla? Kerro toki lisää.
Eipäs nyt puhuta monikossa, kun vain yhtä autoa näyttävät tekevän. Melko valmiilta kuitenkin onneksi vaikuttaa!lerppu kirjoitti:^Nyt kun noita tehdään, niin voisivat kertoa mihin hintaan niitä saa ostaa!
Oliko tuotantovauhti näin aluksi vain 30 autoa päivässä? Näin muistelisin. Saattaisi selittää homman "puuhastelua".sämpy kirjoitti:Koko kuva näyttää kovasti "väliaikaiselta".. tyhjään halliin ajettiin yksi protokappale.
Jakke kirjoitti:Alfa luovutti Q2 ja Q4 -tuotemerkit viimeinkin Audille, kertoi uusin TM. Enteileekö tämä sitten jotain välien lämpenemistä... jää nähtäväksi. Tosin tällä hetkellä taitaa VAG:lla olla sen verran itse aiheutettua rahanmenoa muutenkin, että niinköhän olisivat just nyt kovin kiinnostuneita Alfaa ostamaan?
Menikö se noin? Epäilen vahvasti, että Kiinan-poika olisi ostanut vain kiinteää ja antanut immateriaalit kuten brandin valua käsistään. Eikös tuohon perustettu joku holding-yhtiö jonka nämä omistavat puoliksi?palkus kirjoitti:Aivan asiaton ot tähänKuinka kauan geely voi käyttää volvon nimeä? Eikös tuon volvo-tuotemerkin omista puhtaasti tuo volvo trucks ja jollain siirtymäajalla henkilömobiileissa vielä käytössä? Tuli vain mieleen
Pujazuba kirjoitti:Giulia coupe & avo: http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo ... onvertible
Kannattavuudesta ei voi kommentoida mutta ehdottomasti pitää tehdä jos merkki haluaa myydä haluamansa määrän autoja tulevaisuudessa ja nykyisillä alustoilla se olisi suht. vaivatonta leipoa.
Varsinkin kun Giulia on ns. upmarket tuote niin olettaisin että se olisi hyvä vastarinta BMW & MB sportticoupe asiakkaille.