Käsittämätöntä, että haukkuu väljäksi jos auto on kevennetty ilmaan

Tottakai siellä voi olla muutama milli väljää j*malauta jos renkaat on ilmassa
Sama homma joissain 4-koppasissa golfeissa yms. kun keventää keulan ilmaan,niin iskarit kolisee miten sattuu yläpäästään.. Joskus katsuri hylkäsi ja syyksi "asennusvirhe".. Käytiin vähän juttelemassa niin paperiin ilmestyi hyväksytty. Tietämätön aloittelija oli tämä herra.
Muttamutta,nuo herkästi myös ruostuu. Voi tietty olla jos tuo kumiosa on ruostunut/revennyt irti niin sitten "nuljuu" siellä.. Hommahan on korjaamovehkeillä suht ok. Itse jouduin lämmittämään pilleillä punahehkuiseksi nuo iskarin alapään pultit. On simmonen 30cm pitkä pultti,jonka läpi tulee molemmat poikittaiset takatukivarret... On muuten kovaa kiinni. Punahehkusena vedin "kolmevarttisella" tykillä täydellä teholla ja lähti pikkuhiljaa aukeemaan. Savua ja p*skaa joka puolella.
Se ylempi pultti muistaakseni lähti ihan normisti irti.
Kontin puolella on verhoilun alla muistaakseni 21mm mutteri (vai oliko se 22mm) , jolla iskarin yläpää on kiinni. Siinä on simmoiset ihmeelliset "savikiekot",jonka keskellä kolossa on nuo mutterit. Kannattaa olla ns."kapeareunainen" pitkä hylsy,jotta hylsyn reunat mahtuvat "savikiekon" reikään. Lenkkiä sinne ei saa kauheen fiksusti. Itse vedin puolentuuman paineilmaräikällä ja pitkällä 21/22mm kapeareunaisella hylsyllä ne auki. Sitten saatkin iskarin pois.
Tietysti koiranluut irroitettuna ja abs-johto pois kiinnikkeistä.