Giulietta 940
Valvoja: Moderators
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Giulietta 940
Ei kai se noilla kiekoilla vaihdakaan. Kick-down saadaan laittamalla lappu lattiaan?
Mun manuaali vain jyrisee, jos noin tekee kutonen sisällä.
Mun manuaali vain jyrisee, jos noin tekee kutonen sisällä.
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 03 Huhti 2016, 19:25
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm TCT 2012
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Joo no aina ei olekkaan tarkoitus mennä lappu lattiassa kiinni. Lähinnä mietin onko vikaa vaihteistossa vai ominaisuus.h_lauri kirjoitti:Ei kai se noilla kiekoilla vaihdakaan. Kick-down saadaan laittamalla lappu lattiaan?
Mun manuaali vain jyrisee, jos noin tekee kutonen sisällä.

- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Giulietta 940
Millä moodilla ajellaan? Jättääkö dynaamisessakin tilassa isoimman loven pykälään? Paholaisenmehulla ei ole kokemusta tct:stä, joten moisia jyristelyjä ei ole koettu. Mutta eipä tuo MA:kaan pintakaasulla herkästi pienempää valinnut, mikäli ei ollut ruutulippu-moodissa... Alfalla ajetaan sielukkaasti! 

-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 03 Huhti 2016, 19:25
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm TCT 2012
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Normal modella ajettu. Pitää huomenna taas testailla muut moodit.
- juhani
- Viestit: 138
- Liittynyt: 13 Marras 2008, 21:56
- Car(s): Giulietta MA TCT -15, Spider 1.8 TS -98 ja GTV6 -83
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Edellinen auto oli vastaava ja muistelisin, että noin se teki ainakin tasamaalla. Ylämäessä se kyllä mun mielestä vaihtoi pienillä kierroksilla pienemmälle.Sippo kirjoitti:Terve.
Itselläni on 2012vm Giulietta 2.0jtdm TCT. Autolla on ajettu 175tkm. Olen huomannut, että kutosvaihteella, kun ajaa 60-80Km/h ja lähtee kevyesti kiihdyttämään kierrokset 1300-1500rpm niin auto ravistaa ei vaihda itse pienemmälle vaihteelle.. MIkäli pykältää vitosella niin ei ole ongelmaa. Onko muut havainneet vastaavia ongelmia tai kokemuksia?![]()
Kiitos vastauksista.
Nykyinen MA vaihtaa herkemmin pienemmälle, tosin malli on uudempi ja mun mielestä TCT:n toiminta on muutenkin parempaa eli jotakin ovat sentään tehneet sisä- ja ulkonäkömuutosten lisäksi.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Giulietta 940
Hihi, lappu lattiassa oli ainoa konsti saada Croma liikahtamaan ja siinä oli viivettä. Mehua meni aina kivasti silloin, 2,2 l vapari. Mesen 300 D ei 80-luvulla liikkunut mihinkään.Sippo kirjoitti:Joo no aina ei olekkaan tarkoitus mennä lappu lattiassa kiinni. Lähinnä mietin onko vikaa vaihteistossa vai ominaisuus.h_lauri kirjoitti:Ei kai se noilla kiekoilla vaihdakaan. Kick-down saadaan laittamalla lappu lattiaan?
Mun manuaali vain jyrisee, jos noin tekee kutonen sisällä.
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Giulietta 940
Ettei kuitenkin olisi 60 vauhdissa jo lähtökohtaisesti 5. vaihde käytössä? 60 km/h kutosella pitäisi mennä 1000 rpm pintaan…Sippo kirjoitti:kutosvaihteella, kun ajaa 60-80Km/h ja lähtee kevyesti kiihdyttämään kierrokset 1300-1500rpm
Silloin käytös täsmäisi aika hyvin bensakoneeseenkin. Viitonen rupeaa olemaan turhan pitkä 60 vauhdissa, muutoin kuin tasamaalla & -nopeudella köröttelyyn, ja 6. tekee samaa alle 90 nopeuksissa. TCT roikkuu sitkeästi, etenkin vakionopeussäätimen ollessa päällä, liian isolla vaihteella. Jos poljinta survoo tosissaan syvemmälle, vm 2012 MA tykkäsi tiputella kertalaakista 2-3 pykälää alas, eli 60 rajoituksilla arvottiin vaihdetta vähintään 3. ja 5. ja 80-nopeudessa 4. ja 6. välillä. Ohjelmistopäivitys lievitti ongelmaa eli nyt TCT osaa ”käsikaasulla” ajettaessa myös vaihdon yhdellä pykälällä alas. Näin siis Normal -moodissa.
Dynamicilla vaihto alas pitäisi tulla paljon herkemmin -> vähemmän ongelmia. Tosin laatikko on selkeästi oppivaa sorttia. Pari päivää ruuhkaköröttelyä ja TCT oppii olemaan vaihtamatta. Jopa Dynamic -tilassa saattaa onnistua polkimen painaminen hitaasti melkein lattiaan asti ennen kuin tapahtuu yhtään mitään. Sitten kun tapahtuu, tapahtuu liiankin kanssa = 2-3 pykälää alas -> sutii tms. Toisaalta vähän reippaammin kun hetken kaasuttelee tai tekee teräviä jarrutuksia, niin vaihto 1-2 pykälällä alas tulee tosi herkästi – jopa hysteerisen herkästi eli kadunkulmasta käännyttäessä heitellään 4000 rpm tauluun, jotta kiihdytys rajoituksen mukaiseen 40 km/h laukkaan olisi sujuva

Vakionopeusäätimen surkeuteen päivityskään ei auta. Vakionopeussäätimen ollessa päällä vaihde on käytännössä lukittuna (vaihto alas tulee vasta, kun nopeus on tippunut >15 km/h, jolloin tämä pykälää pienempikin vaihde on jo liian pitkä….), minkä lisäksi vakkarilla on ”tiiliskivi polkimen alla” eli kuskin pitää jyrkissä nousuissa auttaa sitä kaasupolkimella, muutoin nopeus tippuu reilusti.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 03 Huhti 2016, 19:25
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm TCT 2012
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Dynamic modella ei niin paha. Jurinan ja ravistuksen huomaa parhaiten normal modella. Öljynvaihto koneeseen lieventi aavistuksen auttoi. Ei kai muutakuin kovaa ajoa.
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
- Car(s): VW Polo GTI -18
- Paikkakunta: Länsi-Uusimaa
Re: Giulietta 940
Otin Giuliettaan All-In-One huolenpitosopimuksen, kun tarjosivat sitä puoleen hintaan. Sopimusta varten auto piti käydä tarkistuttamassa K1-Katsastuksen konttorilla. Tarkistus tehtiin Konalassa ja siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Jonkin aikaa tämän jälkeen vaan OBD-portin päällä oleva suojakansi tipahti alas. Kun katsoin sitä hieman tarkemmin niin huomasin, että kannen kiinnikkeet olivat hajalla ja jotenkin olivat onnistuneet hajottamaan myös kojelaudan pohjaosan johon kiinnikkeet lukkiutuvat. Kansi oli ilmeisesti yritetty avata alaosasta kun se pitäisi avata yläosasta. No, pienen "väännön" jälkeen K1 suostui maksamaan korjauksen ja auto meneekin nyt parin viikon päästä Autokeskukseen em. osien vaihtoon.
Ilmeisesti Giulietta ei ollut kyseiselle katsastusmiehelle ihan se tutuin laite? Konalan pisteitä laski lisäksi se, että kantta oli yritetty saada pysymään kiinni jollain "purkkavirityksellä" ja tapahtuneesta haaverista ei aluksi kerrottu mitään.
Ilmeisesti Giulietta ei ollut kyseiselle katsastusmiehelle ihan se tutuin laite? Konalan pisteitä laski lisäksi se, että kantta oli yritetty saada pysymään kiinni jollain "purkkavirityksellä" ja tapahtuneesta haaverista ei aluksi kerrottu mitään.
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 03 Huhti 2016, 19:25
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm TCT 2012
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Vielä tuohon omaan "ominaisuuteni" tarkennusta. Eli ravistus tapahtuu jossain 1450-2000rpm välillä, kun kiihdyttää kevyesti. Ratissa ei tunnut ravistusta. Tuntuu, että tulee koneen puolelta joka sitten ravistaa autoa.
Eli onko Giulietta diesel malleissa ollut näitä kaksoismassavauhtipyörä ongelmia. Toisaalta jos se oli vauhtipyörä niin luulisi, että oireilisi muutenkin kuin vain isoimmalla vaihteella.
Eli onko Giulietta diesel malleissa ollut näitä kaksoismassavauhtipyörä ongelmia. Toisaalta jos se oli vauhtipyörä niin luulisi, että oireilisi muutenkin kuin vain isoimmalla vaihteella.
- juhani
- Viestit: 138
- Liittynyt: 13 Marras 2008, 21:56
- Car(s): Giulietta MA TCT -15, Spider 1.8 TS -98 ja GTV6 -83
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Mielestäni ei vaikuta ns. normaalilta vähän turhan ison vaihteen jurnutukselta eli kannattaa varmaan käytää autoa jossakin jossa ehkä osaavat paremmin sanoa, esim. Auto Milano Viikki.Sippo kirjoitti:Vielä tuohon omaan "ominaisuuteni" tarkennusta. Eli ravistus tapahtuu jossain 1450-2000rpm välillä, kun kiihdyttää kevyesti. Ratissa ei tunnut ravistusta. Tuntuu, että tulee koneen puolelta joka sitten ravistaa autoa.
Eli onko Giulietta diesel malleissa ollut näitä kaksoismassavauhtipyörä ongelmia. Toisaalta jos se oli vauhtipyörä niin luulisi, että oireilisi muutenkin kuin vain isoimmalla vaihteella.
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Giulietta 940
Löytyykö joltain tietoa missä sijaitsee Blue&Me tietokone ja miten se on kytketty radioon? Rätinä BM-äänilähteen kautta tuntuu pahenevan ja nyt vasemman kanavan äänen saa kokonaan pois tai päälle koelautaa kopauttamalla. Joku piuha lienee irti, mutta mistä aloittaa purkaminen?
Noin 45tkm sitten vaihdettu etuiskarin ylätuki tuntuu taas kahnuttavan. Jousessa tuntuu tärinää kun rattia kääntelee.
Noin 45tkm sitten vaihdettu etuiskarin ylätuki tuntuu taas kahnuttavan. Jousessa tuntuu tärinää kun rattia kääntelee.

-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
- Car(s): VW Polo GTI -18
- Paikkakunta: Länsi-Uusimaa
Re: Giulietta 940
Onko kukaan tyrkännyt Celtic Tuningin softaa Juliettaan?
http://lohjanecutuning.fi/esimerkkej%C3 ... romeo.html
http://lohjanecutuning.fi/esimerkkej%C3 ... romeo.html
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Giulietta 940
Huonosti löytyy netistä tietoa, mutta puolivahingossa jostain blogista löytyi maininta missä Blue&Me -tietokone luuraa. Eiku purkamaan.
Koelaudan paneeli lähtee sormin vääntämällä vasemmasta reunasta. Mankka on kiinni neljällä ruuvilla ja B&M kipseillä.

B&M johto on aika tiukalla, kun samaan nippuun on teipattu hanskalokeron valon kytkin.

B&M -tietokonetta ei oo tarkoitettu purettavaksi. Ruuvien tilalla oli vain liimaa.

Mankan takana on kaksi liitintä, joista ylempi tulee B&M -tietokoneelta. Tämä oli osittain irti, joten liekö siitä ne rätinät.
Off-topic
Jos vanhaan Giuliettaan haluaa AUX ja A2DP -liitännät, niin sen voi toteuttaa näillä lisälaitteilla. Tuo johtosarjassa näkyvä sininen liitin on tyhjä ja tuo Yatour kytketään sen paikalle. Tämä aktivoi radiosta CD CHANGER -sisääntulon. Sitte se Bluetooth A2DP -tuki tulee tuon ESYNiC -laitteen kautta.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B006 ... UTF8&psc=1
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00E ... UTF8&psc=1
/Off-topic

Radion kytkentäkaavio.

Romut kasaan ja tuntuu edelleen toimivan. Koeajolenkillä ei ääni enää pätkinyt.

Koelaudan paneeli lähtee sormin vääntämällä vasemmasta reunasta. Mankka on kiinni neljällä ruuvilla ja B&M kipseillä.

B&M johto on aika tiukalla, kun samaan nippuun on teipattu hanskalokeron valon kytkin.

B&M -tietokonetta ei oo tarkoitettu purettavaksi. Ruuvien tilalla oli vain liimaa.

Mankan takana on kaksi liitintä, joista ylempi tulee B&M -tietokoneelta. Tämä oli osittain irti, joten liekö siitä ne rätinät.
Off-topic
Jos vanhaan Giuliettaan haluaa AUX ja A2DP -liitännät, niin sen voi toteuttaa näillä lisälaitteilla. Tuo johtosarjassa näkyvä sininen liitin on tyhjä ja tuo Yatour kytketään sen paikalle. Tämä aktivoi radiosta CD CHANGER -sisääntulon. Sitte se Bluetooth A2DP -tuki tulee tuon ESYNiC -laitteen kautta.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B006 ... UTF8&psc=1
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00E ... UTF8&psc=1
/Off-topic

Radion kytkentäkaavio.

Romut kasaan ja tuntuu edelleen toimivan. Koeajolenkillä ei ääni enää pätkinyt.

- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Giulietta 940
Giuliettassa vaivaa sama punainen loimotus kuin Mitossakin. Päivällä pärjää kun säätää valaistuksen tarpeeksi himmeäksi, mutta pimeällä olisi kiva nähdä muutakin kuin se punainen loimotus. En vain saa säädettyä valaistusta mieleiseksi. Luulisi että tuollaiset asiat ei autonvalmistajalle ole ylivoimaisia tehdä, siis tyylikäs ja miellyttävä valaistus.
Pornonpunainen ei ole lempivärini.
Pornonpunainen ei ole lempivärini.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Giulietta 940
winorloose kirjoitti:Otin Giuliettaan All-In-One huolenpitosopimuksen, kun tarjosivat sitä puoleen hintaan. Sopimusta varten auto piti käydä tarkistuttamassa K1-Katsastuksen konttorilla. Tarkistus tehtiin Konalassa ja siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Jonkin aikaa tämän jälkeen vaan OBD-portin päällä oleva suojakansi tipahti alas. Kun katsoin sitä hieman tarkemmin niin huomasin, että kannen kiinnikkeet olivat hajalla ja jotenkin olivat onnistuneet hajottamaan myös kojelaudan pohjaosan johon kiinnikkeet lukkiutuvat. Kansi oli ilmeisesti yritetty avata alaosasta kun se pitäisi avata yläosasta. No, pienen "väännön" jälkeen K1 suostui maksamaan korjauksen ja auto meneekin nyt parin viikon päästä Autokeskukseen em. osien vaihtoon.
Ilmeisesti Giulietta ei ollut kyseiselle katsastusmiehelle ihan se tutuin laite? Konalan pisteitä laski lisäksi se, että kantta oli yritetty saada pysymään kiinni jollain "purkkavirityksellä" ja tapahtuneesta haaverista ei aluksi kerrottu mitään.
On se Alfa niin vaikea auto huoltaa.....minunkin Giuliettassa oli kuskin vasemmalla puolella oleva sulakerasian kansi toisesta reunasta auki eikä suostunut menemään kiinni ennen kuin olin avannut sen ja asettanut oikein paikoilleen. Voimankäyttö olisi todennäköisesti murjonut kiinnikekynnet hajalle.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Giulietta 940
Voi olla tyhmä kysymys, mutta kai tiesit, että kirkkaussäätö on erikseen päivä- ja yötilalle? Jos haluat säätää valaistuksen kirkkautta yötilassa, pitää ajovalojen olla päällä (hämäräkytkimen ohjaamina tai valokytkimellä pakotettuna).AlfaTom kirjoitti:Päivällä pärjää kun säätää valaistuksen tarpeeksi himmeäksi, mutta pimeällä olisi kiva nähdä muutakin kuin se punainen loimotus.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Giulietta 940
Saattaa olla että olen säätänyt vain päiväasetuksen mukaan, mutta MiTossa en saanut koskaan mieleistä säätöä.insinörtti kirjoitti:Voi olla tyhmä kysymys, mutta kai tiesit, että kirkkaussäätö on erikseen päivä- ja yötilalle? Jos haluat säätää valaistuksen kirkkautta yötilassa, pitää ajovalojen olla päällä (hämäräkytkimen ohjaamina tai valokytkimellä pakotettuna).AlfaTom kirjoitti:Päivällä pärjää kun säätää valaistuksen tarpeeksi himmeäksi, mutta pimeällä olisi kiva nähdä muutakin kuin se punainen loimotus.
Ei tuo nyt auton tärkein ominaisuus ole, mutta tuo vanhanaikainen näyttötekniikka eli karkea fontti on ruma ja pornonpunaisena vielä rumempi. Naviin kautta onkin mukavampi katsella esim. media playerin tietoja.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Näyttää olevan Jetrollakin Alfa Romeo Giulietta, tai ainakin hän ajoi sellaista valkoista autoa tämän päivän lomailujaksossaan. Hienolta näytti Giulietta, itselläni samanlainen väriä myöten.
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Giulietta 940
Punainen valaistus kyllä on ok, mutta sävy on valoisemmassa asetuksissa liian räikeä, kun taustakin on punasävyinen.palkus kirjoitti:punainen on ainoa oikea väri mittarivaloille imho.
Tykkään myös sinisävyisestä valaistuksesta, mutta se ei nyt ole optiona tässä.
Asiasta kolmanteen; eilen pariin kertaan tuli öljyn haju kabiiniin käynnistyksen jälkeen. En ole vielä ehtinyt tutkia onko konehuoneessa vuotoja. Auto on huollettu merkkihuollossa pari kuukautta sitten, joten oletan että sen suhteen asiat on kunnossa. Outoa ettei pakkasten aikaan ollut mitään vastaavaa. Mutta tutkitaan.....
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 22 Touko 2010, 08:12
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Turbo
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Giulietta 940
Moro vaan kaikille! Tuli hankittua itsekin Giulietta tuossa reilu vuosi sitten. Alkoi sitten herjaamaan P1062 - koodia ja välillä ilmeni tehojen lyhytaikaista hiipumista ajossa moottoritiellä. Ei kuitenkaan jättänyt matkanvarrelle. Jännä juttu ilmojen kylmetessä lokakuusta eteenpäin lopetti koodien herjaamisen ja kerkesin jo ajatella, että ei hätää... Mutta aloitti samat probleemat maaliskuun puolen välin jälkeen ja eipä auttanut muu kuin Multiair-yksikön vaihto. No nyt sitten alkuviikosta vein auton hartikaiselle multiair-yksikön vaihtoon ja saadessani sen takaisin huomasin, että muistissa oli myös ollut P1850 Gear lever position sensor koodi. No enpä päässyt pitkälle hartikaiselta, kun taas napsahti vikavalot päälle.
Siinä vaiheessa alkoi jo vituttamaan koko touhu, hetken aikaa pelkäsin, että Multiair-yksikön vaihto olisi epäonnistunut(ensimmäinen kerta asentajalla nimittäin tämä homma).
Ei muuta kuin takaisin hartikaiselle... Koodit lukuun ja sieltä löytyi taas tämä P1850. Selvittelin hieman asiaa tältäkin foorumilta ja kysynkin tietäisikö joku kertoa, että mistä kohden autoa tarkalleen löytyy tämä mahd. katkennut maadoitusjohto. Jos vaikka itse yrittäisi sen löytää. Hartikaiselta ehdottivat suoraan sensorin vaihtoa...
On kyllä kurjasti alkanut tämä vuosi Alfan kanssa
. Helmikuussa tuli "Open Boot"- ilmoitus päälle. Maaliskuussa alkoi Multiair taas temputtamaan ja ilmeisesti huhtikuun alussa (koska vikavalo alkoi palamaan koko ajan) tuli nämä P1850 anturiongelmat.
Eipä ole vielä huvittanut laittaa uutta miittiäkään vireille. Mutta teen sen kyllä kunhan pahin vitutus alkaa laskemaan. Voisi sanoa, että kyllä tuo giuliettakin on ihan aito Alfa... Tarkoitan, että tunnetta riittää
Siinä vaiheessa alkoi jo vituttamaan koko touhu, hetken aikaa pelkäsin, että Multiair-yksikön vaihto olisi epäonnistunut(ensimmäinen kerta asentajalla nimittäin tämä homma).
Ei muuta kuin takaisin hartikaiselle... Koodit lukuun ja sieltä löytyi taas tämä P1850. Selvittelin hieman asiaa tältäkin foorumilta ja kysynkin tietäisikö joku kertoa, että mistä kohden autoa tarkalleen löytyy tämä mahd. katkennut maadoitusjohto. Jos vaikka itse yrittäisi sen löytää. Hartikaiselta ehdottivat suoraan sensorin vaihtoa...
On kyllä kurjasti alkanut tämä vuosi Alfan kanssa

Eipä ole vielä huvittanut laittaa uutta miittiäkään vireille. Mutta teen sen kyllä kunhan pahin vitutus alkaa laskemaan. Voisi sanoa, että kyllä tuo giuliettakin on ihan aito Alfa... Tarkoitan, että tunnetta riittää

Kyllä on Toyotan jälkeen Alfalla ajaminen nautinnollista puuhaa!
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Giulietta 940
^
Varmaankin se katkeaa tuosta missä se johto joutuu liikkumaan eniten. En usko, että kannattaa korjata vaan vaihtaa kerralla uuden anturin missä tulee mukana tuo 20cm uutta johtoa liittimineen. Itse anturiin pääsee kiinni auton alta ja liittimeen vaihdekepin juurelta. Tuossa muutama netistä pöllitty kuva aiheeseen liittyen:


Varmaankin se katkeaa tuosta missä se johto joutuu liikkumaan eniten. En usko, että kannattaa korjata vaan vaihtaa kerralla uuden anturin missä tulee mukana tuo 20cm uutta johtoa liittimineen. Itse anturiin pääsee kiinni auton alta ja liittimeen vaihdekepin juurelta. Tuossa muutama netistä pöllitty kuva aiheeseen liittyen:


Re: Giulietta 940
Juuri näin.matti_vuorio kirjoitti:Varmaankin se katkeaa tuosta missä se johto joutuu liikkumaan eniten.
Useamman kappaletta olen vaihtanut ja aina on ollut piuha samasta kohtaa poikki kuin ekassa kuvassa yllä.
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 22 Touko 2010, 08:12
- Car(s): Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair Turbo
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Giulietta 940
Kiitokset Matille ja Jarsanille! Eipä muuta kuin pistänpä osaa tilaukseen sitten! Olisi kiva ajella vaihteeksi toimivalla autollakin
Selkeästi muuten vääntää ja ehkä kiihtyykin paremmin Normal-modessa tuon Multiair vaihdoksen jälkeen. Valitettavasti Dynamic-moodia en kerennyt edes kokeilemaan, kun iski jo vikakoodit päälle
Dynamic voi olla nyt yllättävänkin paljon tehokkaampi. Ainakin mitä olen Alfaowner-sivustolta käynyt lueskelemassa muitten kokemuksia. Onko täällä muitakin, jotka ovat joutuneet vaihtamaan tuon Multiairin-yksikön? Mulla muuten auto rekisteröity 2010 lopussa ja nyt ajettuna 88800 kilometriä.

Selkeästi muuten vääntää ja ehkä kiihtyykin paremmin Normal-modessa tuon Multiair vaihdoksen jälkeen. Valitettavasti Dynamic-moodia en kerennyt edes kokeilemaan, kun iski jo vikakoodit päälle

Dynamic voi olla nyt yllättävänkin paljon tehokkaampi. Ainakin mitä olen Alfaowner-sivustolta käynyt lueskelemassa muitten kokemuksia. Onko täällä muitakin, jotka ovat joutuneet vaihtamaan tuon Multiairin-yksikön? Mulla muuten auto rekisteröity 2010 lopussa ja nyt ajettuna 88800 kilometriä.
Kyllä on Toyotan jälkeen Alfalla ajaminen nautinnollista puuhaa!
Re: Giulietta 940
Saavuin juuri töihin ja kiinnitin huomiota valoista lähtiessä että auto hieman nyki kun antoi enemmmän kaasua. Pysähdyin seuraaviin valoihin ja annoin vapaalla autolle kaasua, jolloin pölläytti kummallisen paljon pakokaasua. Lähti valoista liikkeelle ihan ok, mutta sitten hyytyi. Moottori alkoi käymään epätasaisesti ("putputtaa") ja ei reagoi kaasuun. Sain sen juuri ja juuri parkkiruutuun... Käynnistettäessä käy edelleen samalla tavalla epätasaisesti ja vilauttaa moottorivaloa jos antaa kaasua.
Uuhh... Pitänee antaa olla hetken ja kokeilla myöhemmin uudestaan. Tuttuja oireita? (T-jet 120, 75tkm, 2011)
Auto oli juuri vuosihuollossa (öljyt jne.) ja katsastuksessa.
Uuhh... Pitänee antaa olla hetken ja kokeilla myöhemmin uudestaan. Tuttuja oireita? (T-jet 120, 75tkm, 2011)
Auto oli juuri vuosihuollossa (öljyt jne.) ja katsastuksessa.
Re: Giulietta 940
Oudon hengetön oli mullakin N asennolla, D toi ihan eri meininkiä.
Voisiko MA yksikkö ajanmittaan "väsyä" tms?
Voisiko MA yksikkö ajanmittaan "väsyä" tms?
Makaroonia jo vuodesta -98
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Giulietta 940
Eikös tässä juuri joltain paukahtanut MA-yksikkö heti öljynvaihdon jälkeen?
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Re: Giulietta 940
Pojat, pojat.. Kyseessähän on T-jet..
Vikakoodien lukuun vain.
Vikakoodien lukuun vain.
Senza cuore saremmo solo macchine
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Giulietta 940
No niinpä olikin. Mistähän lie MA:n tähän repäisin? Varmaan luin puuhan kommenttia liian ajatuksella.
Re: Giulietta 940
Nyt tuli lisätietoa ongelmista: venttiilikopan rikkoutunut tiiviste vuotanut hieman öljyä sytytyspuolelle ja rikkonut sytyspuolan - ilmeisesti. Onneksi sain auton nopeasti parkkiin, ettei mennyt muuta rikki näiden myötä.tuvu kirjoitti:Saavuin juuri töihin ja kiinnitin huomiota valoista lähtiessä että auto hieman nyki kun antoi enemmmän kaasua. Pysähdyin seuraaviin valoihin ja annoin vapaalla autolle kaasua, jolloin pölläytti kummallisen paljon pakokaasua. Lähti valoista liikkeelle ihan ok, mutta sitten hyytyi. Moottori alkoi käymään epätasaisesti ("putputtaa") ja ei reagoi kaasuun. Sain sen juuri ja juuri parkkiruutuun... Käynnistettäessä käy edelleen samalla tavalla epätasaisesti ja vilauttaa moottorivaloa jos antaa kaasua.
Uuhh... Pitänee antaa olla hetken ja kokeilla myöhemmin uudestaan. Tuttuja oireita? (T-jet 120, 75tkm, 2011)
Auto oli juuri vuosihuollossa (öljyt jne.) ja katsastuksessa.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Giulietta 940
Ruiskun vikavalo palanut perjantaista lähtien. DNA & StartStop poissa pelistä.
Motonetissä luettiin tällaiset koodit:
P0490 Pakokaasujen takaisinkierrätys A, ohjausvirtapiirin korkea jännite
P0487 Pakokaasujen takaisinkierrätyksen kaasuläpän ohjausvirtapiiri A avoin
Ei saatu siellä heräteltyä kuntoon. Mitäs ny?
Motonetissä luettiin tällaiset koodit:
P0490 Pakokaasujen takaisinkierrätys A, ohjausvirtapiirin korkea jännite
P0487 Pakokaasujen takaisinkierrätyksen kaasuläpän ohjausvirtapiiri A avoin
Ei saatu siellä heräteltyä kuntoon. Mitäs ny?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Re: Giulietta 940
vesi, alfa ja sähköviat
eilen alkoi mittaristossa palamaan"jarrupalat loppu" varoitus. No, pari kunnon jarrutusta niin palat korjautui
ei nyt luulisi vielä 45tkm vievän paloja vaihtokuntoon 



Re: Giulietta 940
Vianmäärityspolku menee about näin: Tarkista EGR:n ja ECU:n liittimet, tarkista johdot näiden kahden väliltä, ettei ole oikosia tai poikki. Tarkista EGR:n toiminta, jos ei toimi normaalisti vaihda EGR.Vittorio Jano kirjoitti:Ruiskun vikavalo palanut perjantaista lähtien. DNA & StartStop poissa pelistä.
Motonetissä luettiin tällaiset koodit:
P0490 Pakokaasujen takaisinkierrätys A, ohjausvirtapiirin korkea jännite
P0487 Pakokaasujen takaisinkierrätyksen kaasuläpän ohjausvirtapiiri A avoin
Ei saatu siellä heräteltyä kuntoon. Mitäs ny?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Giulietta 940
Grazie!
Jotain tuon suuntaista ajattelinkin. Taisi olla joskus täälläkin nuo samat koodit esillä.
Jotain tuon suuntaista ajattelinkin. Taisi olla joskus täälläkin nuo samat koodit esillä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Giulietta 940
Minun Giuliettassa mittarissa nyt yli 50k ja kesäpyöriä alle laittaessa havaitsin etupalojen olevan melko loppu, vaihtoon menee varmasti ennen syksyä. Käyttäähän nykyauto jarruja paljon enemmän kuin perinteinen auto ilman aputoimintoja kuten ajonhallinta ja luistonestot. Ei siis ihme jos palat kuluu nopeammin.oon_joo kirjoitti:vesi, alfa ja sähköviateilen alkoi mittaristossa palamaan"jarrupalat loppu" varoitus. No, pari kunnon jarrutusta niin palat korjautui
ei nyt luulisi vielä 45tkm vievän paloja vaihtokuntoon
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Giulietta 940
Vaihtoon menee EGR. Toivottavasti ei ole samanlaista tuhoa odotettavissa kuin jollekin tuolla aiemmilla sivuilla...Jarsan kirjoitti: Vianmäärityspolku menee about näin: Tarkista EGR:n ja ECU:n liittimet, tarkista johdot näiden kahden väliltä, ettei ole oikosia tai poikki. Tarkista EGR:n toiminta, jos ei toimi normaalisti vaihda EGR.
Niin ja takapäähän menevistä johdoista kaksi oli poikki ja ne fiksattiin. Pyyhin toimii taas normaalisti. Hml:n AK:lle pisteet tästä.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Levriero
- Viestit: 9
- Liittynyt: 10 Touko 2012, 16:01
- Car(s): Giulietta 1.4 MultiAir 170hv TCT Super -16
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Onko kukaan vielä saanut käsiinsä Giuliettaa uudella naamalla? Laitoin tilauksen menemään pari viikkoa sitten ja toimitusajaksi luvattiin kolme kuukautta. Saas nähdä kuinka kauan toimitus viivästyy. 

- Josef Matula
- Viestit: 126
- Liittynyt: 05 Syys 2010, 01:16
- Paikkakunta: Tampere
Re: Giulietta 940
Hienoa! Millainen peli tulossa? Tampereella on ilmeisesti uusinaamainen esittelyauto kuvan perusteella.Levriero kirjoitti:Onko kukaan vielä saanut käsiinsä Giuliettaa uudella naamalla? Laitoin tilauksen menemään pari viikkoa sitten ja toimitusajaksi luvattiin kolme kuukautta. Saas nähdä kuinka kauan toimitus viivästyy.
Meillä oli myös facelift harkinnassa mutta Suomesta sattui löytymään mieluinen ajamaton välimalli. Kolmen kk toimitusaikaa lupailtiin myös tehdastilauksiin.
- juhani
- Viestit: 138
- Liittynyt: 13 Marras 2008, 21:56
- Car(s): Giulietta MA TCT -15, Spider 1.8 TS -98 ja GTV6 -83
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
En pysty kertomaan kokemuksia kuin edellisestä mallista, sen kohdalla ainakin mulla pysyivät aika hyvin luvatussa aikataulussa. Auto tilattiin heinäkuun lopussa 2015 ja sain sen 30.10. Kertoivat oikein auton valmistusviikonkin ja siittä meni noin kuusi viikkoa kun sain auton.Levriero kirjoitti:Onko kukaan vielä saanut käsiinsä Giuliettaa uudella naamalla? Laitoin tilauksen menemään pari viikkoa sitten ja toimitusajaksi luvattiin kolme kuukautta. Saas nähdä kuinka kauan toimitus viivästyy.
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
- Car(s): VW Polo GTI -18
- Paikkakunta: Länsi-Uusimaa
- Levriero
- Viestit: 9
- Liittynyt: 10 Touko 2012, 16:01
- Car(s): Giulietta 1.4 MultiAir 170hv TCT Super -16
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
170 hv TCT Super sieltä on tulossa. Hienoa, jos tuo luvattu 3 kuukautta pitää niin pääsee nauttimaan kesäkeleistäkin vielä tänä vuonna!Josef Matula kirjoitti:Hienoa! Millainen peli tulossa? Tampereella on ilmeisesti uusinaamainen esittelyauto kuvan perusteella.Levriero kirjoitti:Onko kukaan vielä saanut käsiinsä Giuliettaa uudella naamalla? Laitoin tilauksen menemään pari viikkoa sitten ja toimitusajaksi luvattiin kolme kuukautta. Saas nähdä kuinka kauan toimitus viivästyy.
Meillä oli myös facelift harkinnassa mutta Suomesta sattui löytymään mieluinen ajamaton välimalli. Kolmen kk toimitusaikaa lupailtiin myös tehdastilauksiin.
Re: Giulietta 940
Moro,
Ensimmäinen viestini foorumille. Tuli joku aika sitten ostettua giulietta vm. 2011 1.4 170hv versio.
Olen pyrkinyt selvittelemään auton varustelutasoa, mutta huonolla menestyksellä.
Tässä pyrin nyt selvittämään, mitkä olivat tarjolla olevat varustetasot v.2011? Luin jotain englanninkielistä katalogia ja sen mukaan tuolloin olisi ollut tarjolla lusso ja veloce tasot? Toisaalta jossain oli tarjolla turismo, progressive ja distinctive Tässä hieman listaa lisävarusteista autossani. Tästä puuttuu esimerkiksi sivuhelmat ja puolinahka sisusta sekä "satin effect wing mirrors".
009 PYÖRIEN
LUKITUKSENESTOJÄRJESTELMÄ
(A.B.S.)
015 LIUKUMISENESTOJÄRJESTELMÄ
(A.S.R.)
023 SÄHKÖTOIMISET
TAKAIKKUNAT
028 SÄHKÖTOIMINEN ETUIKKUNA
029 REAR WINDSHIELD DEFROST
048 VALONSÄTEEN SUUNTAUSLAITE
052 EMERGENCY BRAKE
BOOSTER
093 MUKAUTUVAT VALOT (D.B.L.)
097 SUMUVALOT
102 VALOJEN
PESUJÄRJESTELMÄ-PYYHKIJÄT
132 ETUKÄSINOJA
140 ILMASTOINTILAITE
195 KAKSOISISTUIN TAKANA
222 KAKSOISKYTKIMELLÄ
VARUSTETTU ROBOTISOITU
VAIHTEISTO
230 KAASUPURKAUSLAMPUT
275 TAKAKÄSINOJA
339 SEATBACK POCKET
341 SÄHKÖTOIMISET TAITETTAVAT
ULKOISET PEILIT
347 SADEANTURI
392 ELEKTRONINEN AJONVAKAUTUS
(E.S.P.)
40Y KULJETTAJAN ISTUIMEN
LANTION SÄÄTÖJÄRJESTELMÄ
416 VAKIONOPEUSSÄÄDIN
41A AUTORADIO
42F KAULAVAMMAT ESTÄVÄT
ETUPÄÄTUET
439 METALLISEOKSISET PYÖRÄT
452 LÄMMITETYT ETUISTUIMET
454 MATKUSTAJAN ISTUIN
KORKEUDEN
SÄÄTÖJÄRJESTELMÄLLÄ
48F AJOTIETOKONE
499 RENKAIDEN KORJAUSPAKKAUS
4B0 KOJELAUDAN IRROTETTAVAT
KUPINPIDIKKEET
4DK MATKUSTAJAN PUOLEISEN
TURVATYYNYN DEAKTIVOINTI
4M6 PASSENGER SIDE SUN VISOR
WITH MIRROR
505 SIVUTURVATYYNYMODUULIT
50X DRIVER SIDE SUN VISOR WITH
MIRROR
525 ULKOISET/SISÄISET
SÄHKÖVÄRIPEILIT
52A IKKUNOIDEN
PURISTUKSENESTOANTURI
52B PYSÄKÖINTIANTURIT
52Y LISÄLÄMMITIN
54E FRONT CEILING READING
LIGHT WITH TIMER
5BY YMPÄRISTÖLÄMPÖTILAN
ILMAISIN
5DE STOP&START - JÄRJESTELMÄ
614 PÄÄSUOJAN
SIVUTURVATYYNYMODUULIT
655 TUHKAKUPPI
65W MULTIMEDIANÄYTTÖ
USB-PORTILLA
68R NAVIGAATTORIN
ASENNUSPAIKKA
709 OHJAIMET OHJAUSPYÖRÄSSÄ
823 PISTOKE
923 TAKASPOILERI
926 ILMANOHJAIN CC : 1.4 SYLINTERITILAVUUS :
1368 CC
CMB : BZ POLTTOAINE :
BENSIINI
COLEST : 106 ULKOINEN VÄRI
: PUNAINEN
COLINT : 323 SISÄINEN VÄRI :
KAKSIVÄRINEN KANGAS
G : SX OHJAUSPUOLI :
VASEN
KW : 125 TEHO : 125 KW -
170 CV
PC : C635 VAIHTEISTO :
MEKAANINEN (C635)
1/1
Ensimmäinen viestini foorumille. Tuli joku aika sitten ostettua giulietta vm. 2011 1.4 170hv versio.
Olen pyrkinyt selvittelemään auton varustelutasoa, mutta huonolla menestyksellä.
Tässä pyrin nyt selvittämään, mitkä olivat tarjolla olevat varustetasot v.2011? Luin jotain englanninkielistä katalogia ja sen mukaan tuolloin olisi ollut tarjolla lusso ja veloce tasot? Toisaalta jossain oli tarjolla turismo, progressive ja distinctive Tässä hieman listaa lisävarusteista autossani. Tästä puuttuu esimerkiksi sivuhelmat ja puolinahka sisusta sekä "satin effect wing mirrors".
009 PYÖRIEN
LUKITUKSENESTOJÄRJESTELMÄ
(A.B.S.)
015 LIUKUMISENESTOJÄRJESTELMÄ
(A.S.R.)
023 SÄHKÖTOIMISET
TAKAIKKUNAT
028 SÄHKÖTOIMINEN ETUIKKUNA
029 REAR WINDSHIELD DEFROST
048 VALONSÄTEEN SUUNTAUSLAITE
052 EMERGENCY BRAKE
BOOSTER
093 MUKAUTUVAT VALOT (D.B.L.)
097 SUMUVALOT
102 VALOJEN
PESUJÄRJESTELMÄ-PYYHKIJÄT
132 ETUKÄSINOJA
140 ILMASTOINTILAITE
195 KAKSOISISTUIN TAKANA
222 KAKSOISKYTKIMELLÄ
VARUSTETTU ROBOTISOITU
VAIHTEISTO
230 KAASUPURKAUSLAMPUT
275 TAKAKÄSINOJA
339 SEATBACK POCKET
341 SÄHKÖTOIMISET TAITETTAVAT
ULKOISET PEILIT
347 SADEANTURI
392 ELEKTRONINEN AJONVAKAUTUS
(E.S.P.)
40Y KULJETTAJAN ISTUIMEN
LANTION SÄÄTÖJÄRJESTELMÄ
416 VAKIONOPEUSSÄÄDIN
41A AUTORADIO
42F KAULAVAMMAT ESTÄVÄT
ETUPÄÄTUET
439 METALLISEOKSISET PYÖRÄT
452 LÄMMITETYT ETUISTUIMET
454 MATKUSTAJAN ISTUIN
KORKEUDEN
SÄÄTÖJÄRJESTELMÄLLÄ
48F AJOTIETOKONE
499 RENKAIDEN KORJAUSPAKKAUS
4B0 KOJELAUDAN IRROTETTAVAT
KUPINPIDIKKEET
4DK MATKUSTAJAN PUOLEISEN
TURVATYYNYN DEAKTIVOINTI
4M6 PASSENGER SIDE SUN VISOR
WITH MIRROR
505 SIVUTURVATYYNYMODUULIT
50X DRIVER SIDE SUN VISOR WITH
MIRROR
525 ULKOISET/SISÄISET
SÄHKÖVÄRIPEILIT
52A IKKUNOIDEN
PURISTUKSENESTOANTURI
52B PYSÄKÖINTIANTURIT
52Y LISÄLÄMMITIN
54E FRONT CEILING READING
LIGHT WITH TIMER
5BY YMPÄRISTÖLÄMPÖTILAN
ILMAISIN
5DE STOP&START - JÄRJESTELMÄ
614 PÄÄSUOJAN
SIVUTURVATYYNYMODUULIT
655 TUHKAKUPPI
65W MULTIMEDIANÄYTTÖ
USB-PORTILLA
68R NAVIGAATTORIN
ASENNUSPAIKKA
709 OHJAIMET OHJAUSPYÖRÄSSÄ
823 PISTOKE
923 TAKASPOILERI
926 ILMANOHJAIN CC : 1.4 SYLINTERITILAVUUS :
1368 CC
CMB : BZ POLTTOAINE :
BENSIINI
COLEST : 106 ULKOINEN VÄRI
: PUNAINEN
COLINT : 323 SISÄINEN VÄRI :
KAKSIVÄRINEN KANGAS
G : SX OHJAUSPUOLI :
VASEN
KW : 125 TEHO : 125 KW -
170 CV
PC : C635 VAIHTEISTO :
MEKAANINEN (C635)
1/1
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Giulietta 940
Melko pitkä toimitusaika. Laitoitko kaikki lisävarusteetLevriero kirjoitti:Onko kukaan vielä saanut käsiinsä Giuliettaa uudella naamalla? Laitoin tilauksen menemään pari viikkoa sitten ja toimitusajaksi luvattiin kolme kuukautta. Saas nähdä kuinka kauan toimitus viivästyy.

Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è
-
- Viestit: 682
- Liittynyt: 22 Syys 2011, 17:29
- Car(s): Proceed Gt -19 & Niro -18 & Miata -90 ex: Sportage -16, F20 -12, E91 -09, Giulietta MA -11 SP I, Focus Wagon -13 147 "Ruttutukku" -07, E87 -07, GT selespeed -05, Delta 1.4Tjet -09, C2 -05, Xsara -98, ZX -97, BX -89, CX -87
- Paikkakunta: Espoo
Re: Giulietta 940
^^ Eikös tuo ole ihan vakio multiair TCT johon on otettu pack premium paketti lisäksi. Tuolloin 2011 tuolle varustetasolle ei ollut mitään erillistä nimeä suomessa käytössä.
Pack premiumin mukana tuli xenon valot, parkkitutkaa ja jotain muuta vielä.
Pack sport I/II/III paketti olisi sitten tuonut mukanaan puoli-nahka sisustan ja isommat vanteet ja saatiiniset peilit. Sivulla 68 tässä ketjussa on itseasiassa hinnasto vuodelta 2010, jossa on mallit ja varustepaketit listattu.
Pack premiumin mukana tuli xenon valot, parkkitutkaa ja jotain muuta vielä.
Pack sport I/II/III paketti olisi sitten tuonut mukanaan puoli-nahka sisustan ja isommat vanteet ja saatiiniset peilit. Sivulla 68 tässä ketjussa on itseasiassa hinnasto vuodelta 2010, jossa on mallit ja varustepaketit listattu.
Re: Giulietta 940
Kiitos vastauksesta. Tuntuu että luin koko ketjun läpi tietoa etsiessäni, mutta tieto olikin liian lähellä. Juu, tässä vaikuttaa olevan pack sport 2 ainakin ulkoisesti, mutta alustasta en tiedä. Kyllä välillä meinaa paikat irrota hampaista mukulakivillä.
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Giulietta 940
Tottakai sillä nimi oli; Giulietta. Ei niitä varustetasoja kai ollut kuin Turismo tjsp ja Giulietta. Sattuneesta syystä auton mallinimi jätetään yleensä pois tämän varustetason yhteydessäGusse kirjoitti:^^ Eikös tuo ole ihan vakio multiair TCT johon on otettu pack premium paketti lisäksi. Tuolloin 2011 tuolle varustetasolle ei ollut mitään erillistä nimeä suomessa käytössä.

Spruitpackeissä taisi tulla aina tumma kattoverhous (vakiona valkoinen), joten tässä voisi olla helppo tuntomerkki. Tosin tuollainen alustan kovuus ei tunnu hirveän tutulta, joten sporttipaketti lienee kyseessä. Suunnilleen kaikenhan (nuo peilien kuoret ym.) sai yksittäiskappaleina ruksittua listalta, jos oli pinkka kunnossa.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
Re: Giulietta 940
Lähetin viestiä alfa romeolle itselleen ja vastaus oli että auto on distinctive tasolla varustettu. Musta sisäkatto ja 18 tuuman 5 hole vanteet löytyy. Sekavalta vaikuttaa. Pack sportista ei mitään mainintaa. Voihan tuo alustan kovuus johtua siitäkin että iskarit on sökönä 

- fahlsjy
- Viestit: 1608
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Re: Giulietta 940
Radio rupesi kuuluman heikosti ja täältä luetun perusteella antenninjalka vaihtoon. Mutta kysymys, onko marmorilta haettava vai oletteko löytänyt muualta edukkaammin?
Re: Giulietta 940
Eipä tuo nyt marmorilla maltaita maksanut. Hae sieltä vaan.
Makaroonia jo vuodesta -98