Termostaatti
Valvoja: Moderators
- PPT
- Viestit: 245
- Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
- Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
- Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!
Termostaatti
Termostaatti on sitten vaihdettu ja nyt on lämpölukemat oikein!
Vanha termostaatti nosti mittariin vajaa 70,tyhjäkäynnilä se kyllä nousi tuonne liki 90,mutta pienen ajon jälkeen aina laski siihen 70 tuntumaan!Talvella oli syylärin edessä pahvikin,mutta ei noussut lukemat!Lämmintä kyllä pukkasi sisälle,mutta näköjään se termarin jousi "kuoleutuu"ajan kanssa ja aukasee liikaa!
Nyt uudella termostaatilla ja putsatulla anturilla näyttää lämpömittari noin 85 lukemia ajotavasta riippumatta,tyhjäkäynnillä ja kaupungissa nostaa 90 !Ja termostaatti löytyi Muukkoselta 70e hintaan! .Ja bensaa säästyy!
Vanha termostaatti nosti mittariin vajaa 70,tyhjäkäynnilä se kyllä nousi tuonne liki 90,mutta pienen ajon jälkeen aina laski siihen 70 tuntumaan!Talvella oli syylärin edessä pahvikin,mutta ei noussut lukemat!Lämmintä kyllä pukkasi sisälle,mutta näköjään se termarin jousi "kuoleutuu"ajan kanssa ja aukasee liikaa!
Nyt uudella termostaatilla ja putsatulla anturilla näyttää lämpömittari noin 85 lukemia ajotavasta riippumatta,tyhjäkäynnillä ja kaupungissa nostaa 90 !Ja termostaatti löytyi Muukkoselta 70e hintaan! .Ja bensaa säästyy!
Toiminta on taikasana!
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Mitata mittarilla termarin kyljestä että onko todellinen lämpö alhainen (ei mittarivika esim.) Jos lämmöt tosiaan liian alhaiset niin eikai sitten muuta kun vaikka repimään flekti pois lisäämästä turhaa elomassaajaskas kirjoitti:Mikähän prkl mun vehkeessä on?
Vaihdoin termarin ja lämpötilan anturin siitä termarin kyljestä ja silti lämmöt on alhaalla.
Mitä mä voin tehdä?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER