Tutkitutimpa etupään kitinää ja alkanutta nyökkäilyä Deltalla ja lopputulema oli, että oikeanpuoleinen iskari oli yökännyt ja sanonut sopimuksen irti.
Marssittiin siinä tiskille ja maksettiin puolen tunnin työstä. Korjaajilla oli jo sellainen asenne että "missä sitten korjaatkin niin..." ja " taidetaan olla vähän kalliita" Varaosapäällikkö veti alfan hinnaston esille ja naama valkoisena vetäisi, että aika kallista on toi etuiskarien vaihto...n. 900 egee... Oltiin siinä hetki hiljaista poikaa molemmin puolin tiskiä ja sanoin, että palailen jos on tarvis... .
Soitin yhden miehen yritykseen, josta jo hyvät kokemukset ja hinta: iskarit (Monroe) 240 egee ja työ 110...
Opettava tositarina. Tähän voisi lisätä itse käytännössä kantapään kautta opitun: Monroen iskunvaimentimiin ei kannata sijoittaa jos arvostaa auton ajo-ominaisuuksia.
Toivottavasti 156V6sen iskarit ovat poikkeus Monroen laadusta ja olen väärässä.
Öljynvaihto oli Jyväskylän Deltassa kohtuuhintainen, hieman halvempi kuin Auto-Milanossa. Ei missään nimessä halpa, muttei myöskään naurettavan kallis.
Ihme masokisteja palstalla, minua ei naurata Deltan tiskillä yhtään . Lähinnä potuttaa ettäs kehtaavat. No enpä yleensä siellä asioi . Olisikohan jo korkea aika jonkun muun ryhtyä edustamaan Alfaa Suomessa!!!
No kun ei siinä tiskillä asioidessa aina tiedä että pitäiskö itkeä vai nauraa niin varmuuden vuoksi nauran vedet silmissä
Ja jos Alfalla ajaa niin todennäköisesti sisältä löytyy pieni masokisti
Tänään vieräilin deltassa, ja ostinpa siinä samalla Coupeen tukivarren..
Noh, hintaahan osalla oli n. 70e ja siitä vielä henkilökunta alennus eli 52euroonhan tuo irtosi.. Palvelu oli erinomaista, ja osan sain samantien käteen.. Sillä saattaa tietysti olla jotain merkitystä että myyjänä oli vanha kaveri
Viiddu..tohon hintaan mulle tuli +2 inch jousi korotus +kaikkee muuta sälää et voi möyriä metsässä...aarg tsori tää on alfa foorumi missä ei paljon metsässä pyöritä Mut asiaan eli aika karstainen hinta!
Giri kirjoitti:Laitetaan alfabbs porukalla pulju pystyyn! Mun titteliksi tulee "Senior Manager, Test Driving" eli suomeksi koeajopäällikkö.
Mirafiori voinee hoitaa suhteillaan edustuksen Deltalta meille
Jos odotetaan lokakuulle jolloin kuka vaan saa myydä mitä merkkiä haluaa. Silti tarvitaan niitä suhteita että saadaan hyvään hintaan autot Suomeen.
Jos kuitenkin lähdetään siitä huollosta liikkeelle, autot voi hakea Saksasta. Vai tehdäänkö jatkossa aina road trip eestiin huoltamaan autot, täällä kun tuntuu jokainen vähänkin suositumpi huoltomesta heti hinnoittelevan itsensä ulos ja palvelu on sitä taattua "minä tiedän sinä maksat, haista..".
tässä ennen vuodenvaihdetta piti määräaikais(ISO)huoltoa suorittaa, niin tuli kyseltyä vähän hintahaarukkaa konalan DA:sta. kun olivat kertoneet paljon kustantaa, niin hetken hiljaisuutta pidellen (pokka meinasi pettää) toivotin vain hyvät päivän jatkot.
ei kyllä tule asioitua siellä putiikissa muussa tapauksessa, kuin koajon tarpeessa jos tarttee. se sentään pitäisi olla ilmaista...vielä. saattavat toki siihenkin kehittää maksusysteemin mallia "elämä on"
hamppi kirjoitti:saattavat toki siihenkin kehittää maksusysteemin mallia "elämä on"
Tuollaista on/on sunnitteilla. Isossa maailmassa kun jengi käy koeajaa liikkeessä ja sitten ostavat nollapalvelunettifirmasta autonsa paljon halvemmalla. Idea olisi se että maksat koeajosta esim. 1000e, jos päädyt ostoksille niin saat sen tonnin hinnasta pois minkä olet jo maksanut.
Näin olin lukevinani syksyllä, oliko Saksasta puhe vai mistä..
Onko kellään kokemusta Porvoon Autopalvelusta? Mainostavat itseään mm. Alfa ja Lancia edustajiksi ja huoltajiksi. Olis edes tyydyttävä niin ei tarvis mennä porvoon Deltaan jos siellä kerran on niin huimat hinnat.
arialfa kirjoitti:Onko kellään kokemusta Porvoon Autopalvelusta? Mainostavat itseään mm. Alfa ja Lancia edustajiksi ja huoltajiksi. Olis edes tyydyttävä niin ei tarvis mennä porvoon Deltaan jos siellä kerran on niin huimat hinnat.
Katsotaan ensi viikolla saako ne tuplakaasarit säädettyä 75:sta.
Joo o.. Deltassa joko itkettää tai sitten naurattaa, tai sitten alkaa vituttamaan..Sekin on mahdollista Tuhansien tunteiden delta!
Delta hakee muuten työntekijöitä, jossain oli mainos.. Halukkaita??
arialfa kirjoitti:Onko kellään kokemusta Porvoon Autopalvelusta? Mainostavat itseään mm. Alfa ja Lancia edustajiksi ja huoltajiksi. Olis edes tyydyttävä niin ei tarvis mennä porvoon Deltaan jos siellä kerran on niin huimat hinnat.
Katsotaan ensi viikolla saako ne tuplakaasarit säädettyä 75:sta.
Tieto pitää sitten jakaa, että tiedetään sitten muutkin ni ehkä saavat pari vaativaa ja pihiä Alfalaista asiakkaikseen.