Muutama kuva Ahvenistolta

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Muutama kuva Ahvenistolta

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Pistin tonne albumiini muutaman kuvan eilisestä ratapäivästä. Niinhän siinä tietenkin käy, kun muistaa ottaa kameran mukaan niin akku loppuu ja vara-akku on unohtunut kotiin. :(

Tuli muuten ABS:iin jotain häikkää eilen muutaman nopean kierroksen jälkeen, jarrut oli niin kuumat että savu nousi ja ABS:ien merkkivalo syttyi. :shock: Kokeilin jarruttaa hiekalla eikä ABS:t toimineet. Jännä juttu oli kun illalla kotona lähdin liikenteeseen merkkivalo sammui ja ABS:t toimivat taas. Olisko niin, että noi anturit ei tykkää liiasta lämmöstä?

Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle. :wink:
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Muutama kuva Ahvenistolta

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Alfaholisti kirjoitti:Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle. :wink:
Noin nyt kannattaa tehdä joka autolla jossa ei ole jarruja paranneltu, ettei tule mitään romuaradalle.com meininkiä. Renkaatkaan ei sula alle.

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Re: Muutama kuva Ahvenistolta

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Rolle kirjoitti:
Alfaholisti kirjoitti:Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle. :wink:
Noin nyt kannattaa tehdä joka autolla jossa ei ole jarruja paranneltu, ettei tule mitään romuaradalle.com meininkiä. Renkaatkaan ei sula alle.

Niinpä, sitä vaan tuli ajettua ehkä yks kierros liikaa, kun noi jarrut ei antaneet merkkiäkään häipymisestä. GTV:llä pystyi ajamaan kaks nopeeta ja sen jälkeen alkoi jo polkimessa tuntumaan, että nyt jäähdytellen varikolle.
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Siellähän oli yllättävän paljon porukkaa, nähtävästi minä olen ainoa joka joutuu olemaan töissä arkikeskiviikkona :?

Mahtoiko tuo radalle pyrkivä punainen 75 olla Toronadon?

Keltainen Spider on oikein namun näköinen, itse tosin vaihtaisin nuo vanteet "oikean" ikäisiin.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Siellähän oli yllättävän paljon porukkaa, nähtävästi minä olen ainoa joka joutuu olemaan töissä arkikeskiviikkona :?
Toivot vaan :P
Keltainen Spider on oikein namun näköinen, itse tosin vaihtaisin nuo vanteet "oikean" ikäisiin.
No onhan vanteet malli Alessio Spider :lol: Samaa mietin minäkin, joskin tuo väri ainakin kuvissa näyttää hieman ihmeelliseltä..

Avatar
Alfaholisti
Viestit: 508
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Alfaholisti »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Siellähän oli yllättävän paljon porukkaa, nähtävästi minä olen ainoa joka joutuu olemaan töissä arkikeskiviikkona :?

Mahtoiko tuo radalle pyrkivä punainen 75 olla Toronadon?

Keltainen Spider on oikein namun näköinen, itse tosin vaihtaisin nuo vanteet "oikean" ikäisiin.
En minäkään vapaalla ollut, asiakaskäynnin järkkäsin lähistölle ja tein lyhyemmän päivän :wink:
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:No onhan vanteet malli Alessio Spider :lol: Samaa mietin minäkin, joskin tuo väri ainakin kuvissa näyttää hieman ihmeelliseltä..
Eikös se väri ole Alfan oma Giallo Prototipo tai joku sentapainen? On noita nykymuodin mukaisia sävyjä ollut ennenkin, esmes yhden tutun vimosen päälle nysvätyn Minin Wild Lemon -väri ei ole kovin kaukana "T5R-keltaisesta". On tosin nätimpi, vähemmän harmahtava.
Alfaholisti kirjoitti:En minäkään vapaalla ollut, asiakaskäynnin järkkäsin lähistölle ja tein lyhyemmän päivän :wink:
Niin no, olisinhan minäkin voinut tulla Scania 113:lla ja laulattaa MIGiä Affeniston parkkipaikalla. Yhdistelmä huvia ja hyötyä :mrgreen: Miltähän olisi tuntunut taivuttaa turistibussia suolenkillä?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Miltähän olisi tuntunut taivuttaa turistibussia suolenkillä?
Mää oisin sitten voinu tulla nostamaan sut pystyyn trukilla kun kaataisit sen heti ekassa mutkassa :shock:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Mää oisin sitten voinu tulla nostamaan sut pystyyn trukilla kun kaataisit sen heti ekassa mutkassa :shock:
Eipä sitten ihan pikkutrukki riitäkään 8)

Eihän se nyt mihinkään kaadu, on tullut joskus ajettua mutkapätkää aika lailla ylikovaa mutta ei vaan nyrjähdä! Ja onhan siinä klassinen urheiluautorakenne takamoottoreineen, turbokin on jo jonkin kokoinen :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Jihuu, Yleisnäkymää-kuvassa siintää meikäläisenkin auto!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Perskele, olinhan sielä minäkin sähläämässä. Kovasti koitin hakea forumilaisia mutten nähnyt tarraa kenenkään lasissa. Ulkonäöltä kun en ketään tunne.

Avatar
Toronado
Viestit: 499
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toronado »

--------------------------------------------------------------------------------
Siellähän oli yllättävän paljon porukkaa, nähtävästi minä olen ainoa joka joutuu olemaan töissä arkikeskiviikkona

Mahtoiko tuo radalle pyrkivä punainen 75 olla Toronadon?

Keltainen Spider on oikein namun näköinen, itse tosin vaihtaisin nuo vanteet "oikean" ikäisiin.


Kyllä se on "maailman hitaimman" Toronadon :lol:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Miksi ihmeessä GTA:ssa on tuollaiset vanteet... :puke:
Itse en ottaisi GTA:ta edes ilmaiseksi, jos en saisi niitä "reikävanteita" mukaan... :-D

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Scuore sportivo kirjoitti:Miksi ihmeessä GTA:ssa on tuollaiset vanteet... :puke:
Itse en ottaisi GTA:ta edes ilmaiseksi, jos en saisi niitä "reikävanteita" mukaan... :-D
Ööö, nuohan ovat kauniimmat kuin ne persoonattomat vakiovanteet. Ja varmaan myös kevyemmät. :)

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Taisi olla aika kuuma ilma keskiviikkona? Miten moottorilämpöjen kanssa kävi? Oliko ongelmia jäähdytellä? Itse olin alfojen maassa käymässä, joten en päässyt paikalle sulattamaan euromastereita vaihtokuntoon ;)

Toivottavasti motoparkkiin pääsee paikalle, se on erinomaisen hieno rata ajaa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Sassicaia kirjoitti:
Scuore sportivo kirjoitti:Miksi ihmeessä GTA:ssa on tuollaiset vanteet... :puke:
Itse en ottaisi GTA:ta edes ilmaiseksi, jos en saisi niitä "reikävanteita" mukaan... :-D
Ööö, nuohan ovat kauniimmat kuin ne persoonattomat vakiovanteet. Ja varmaan myös kevyemmät. :)
Siis hä? :snipersmile:
Nämäkö persoonottomat? http://www.gst.co.jp/jp/auto/fiat/broch ... gta_02.jpg

Mielestäni nuo ovat juuri persoonalliset, ja sopivat hyvin Alfaan. Tuollaisia vanteita, jotka ovat "ahveniston GTA:ssa" näkyvät jokaisessa madalletussa civikissä.... :puke:

:drinking: :drinking:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Re: Muutama kuva Ahvenistolta

Viesti Kirjoittaja jarski »

Alfaholisti kirjoitti:Pistin tonne albumiini muutaman kuvan eilisestä ratapäivästä. Niinhän siinä tietenkin käy, kun muistaa ottaa kameran mukaan niin akku loppuu ja vara-akku on unohtunut kotiin. :(

Tuli muuten ABS:iin jotain häikkää eilen muutaman nopean kierroksen jälkeen, jarrut oli niin kuumat että savu nousi ja ABS:ien merkkivalo syttyi. :shock: Kokeilin jarruttaa hiekalla eikä ABS:t toimineet. Jännä juttu oli kun illalla kotona lähdin liikenteeseen merkkivalo sammui ja ABS:t toimivat taas. Olisko niin, että noi anturit ei tykkää liiasta lämmöstä?

Seuraavalla kerralla pitänee ajaa maksimissaan 3 nopeeta kierrosta ja jäähdytellä yks kierros päälle. :wink:
vahteilla on ihan hyvä jarruttaa :roll: :roll:

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Scuore sportivo kirjoitti:Mielestäni nuo ovat juuri persoonalliset, ja sopivat hyvin Alfaan. Tuollaisia vanteita, jotka ovat "ahveniston GTA:ssa" näkyvät jokaisessa madalletussa civikissä.... :puke:

:drinking: :drinking:
No joo, onhan noi vähän civikit, mutta sentään 18 tuumaset. GTAn vakioissa on se vika että niitä on kaikilla onnellisilla GTAn omistajilla. Persoonallista ilmettä peliin! :)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sassicaia kirjoitti:No joo, onhan noi vähän civikit, mutta sentään 18 tuumaset. GTAn vakioissa on se vika että niitä on kaikilla onnellisilla GTAn omistajilla. Persoonallista ilmettä peliin! :)
Ai ihan tosissasi olit, minä kun luulin että basic 5-puolavanteiden persoonallisuus oli vitsi :silly:

Minusta kyllä ne alkuperäiset toimivat paljon paremmin GTA:n muotoiluun. Autohan on kokoelma kauniita kaaria, eihän siihen nyt passaa kanttipuolavanteita nakata. Se nyt on ihan sama ovatko 17- vai 18-tuumaiset, määrä ei korvaa laatua.

Tuskin noita orgispyörilläkään varustettuja GTA-versioita ihan joka liikennevaloissa seisoo :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Ai ihan tosissasi olit, minä kun luulin että basic 5-puolavanteiden persoonallisuus oli vitsi :silly:

Minusta kyllä ne alkuperäiset toimivat paljon paremmin GTA:n muotoiluun. Autohan on kokoelma kauniita kaaria, eihän siihen nyt passaa kanttipuolavanteita nakata. Se nyt on ihan sama ovatko 17- vai 18-tuumaiset, määrä ei korvaa laatua.

Tuskin noita orgispyörilläkään varustettuja GTA-versioita ihan joka liikennevaloissa seisoo :wink:
Kyllä se paljolti kauniimpi on siroilla puolavanteilla, esim Alfan omat 16-puolaiset. Ja niillähän kengitettynähän GTA tuli aikanaan ensimmäisissä kuvissa julkisuuteen. Mielipidekysymyksiä tietenkin, mutta minun mielipiteeni on oikeampi kuin muiden. :P

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Carfin sivuilla on näköjään ratapäivän kuvia ja kierrosaikoja. Alle 1:40:n siis parhaimmillaan mentiin, mikä lienee kova aika melkein missä seurassa tahansa. Olisivat vaan voineet niitä autojakin kuvata, aika rumia äijiä...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Vittorio Jano kirjoitti:Olisivat vaan voineet niitä autojakin kuvata, aika rumia äijiä...
No, olihan siellä setien joukossa sentään yksi tätikin.

Paljon tutunnäköisiä naamoja, vaan nimeltä en taida tuntea kolmannestakaan.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin