ragazza kirjoitti:Mä päädyin laittamaan läpän alaosaan tommosia isompia klipsuja, koska nuo mukana tulleet pienemmät vaikutti vähän heppoisilta, joten nyt eivät ainakaan lähde irti
Alfastumperista lähti tulemaan heti tilauspäivänä originaalit. Tuli nopeammin maahan kuin tuo postilaitos sai aikaiseksi toimittaa ne Turusta meikän lähimpään postiin.
Cuore Sportivo kirjoitti:Hienosti istuu orkkis-läpyskät paikallaan ja suojaa erinomaisen hyvin. quppelle vielä kiitokset.
Omassa samanvärisessä vehkeessä miltei samanlaiset, joita luulin orkkiksiksi. Lähtee siististi just tosta kaaren puolivälin tuntumasta. On suojannut hyvin kyljen ja helman, koska kiveniskuja ei ole. Näitä kehu myös finikor-pajan setä, kun 159 suojattiin. Nämä tosiaan klipseillä kiinni ja aavistuksen pyöristetymmät.
Mites motonetin yleismalli pro..joku?? Näytti aika asiallisilta, hyvin viimeistelty ja sopivuustaulukossa näytti 159 komeilevan. Itse olen jopa sitä mieltä, että hyvin istuvat läpät sopii ihan hyvin 159: iin. Pitäisiköhän laittaa taaksekkin
Oottekos uusia klipsuja itse askarrellut vai saako niitä jostain ihan ostettuakin? Näyttäisi mullakin nuo orggiksien klipsut irtoilevan ja jollain pitäisi kiinnitellä uudelleen.
Onko foorumilaisilla tiedossa edullista hankintapaikkaa 159:iin sopiville eturoiskeläpille? Auto on maalattu uudelleen etu- ja takakaarista ja pitäisi suojata kriittiset kohdat. Ebaysta ja alfastumperista saa n. 100€- hintaan, mutta halvemmatkin kelpaisi.
Ite tilasin heikalta hintaan 80€.. Mut onko Heikkaa edes olemassakaan nykyään? Ne kuraläpät myinkin eteen päin ja näkyy tällä sivulla Cuore Sportivon kuvassa.. Tuli muuten mieleen mihin Cuore Sportivo on kadonnut
Huttu kirjoitti:Onko foorumilaisilla tiedossa edullista hankintapaikkaa 159:iin sopiville eturoiskeläpille? Auto on maalattu uudelleen etu- ja takakaarista ja pitäisi suojata kriittiset kohdat. Ebaysta ja alfastumperista saa n. 100€- hintaan, mutta halvemmatkin kelpaisi.
Hae motonetistä power flow roiskeläpät, siivonen.fi näet mikä noista oli sopiva 159:iin.
Sama ongelma itsellä.. Taisin Tokmannilta löytää taannoin jotkut halvat jotka ostin "varoiksi" ja sen verran olen mallaillut että kuumailmapuhaltimella ja puukolla niistä saanee toimivat. Rautaan ei vaan viitsisi reikiä tehdä.
quppe kirjoitti:Ite tilasin heikalta hintaan 80€.. Mut onko Heikkaa edes olemassakaan nykyään? Ne kuraläpät myinkin eteen päin ja näkyy tällä sivulla Cuore Sportivon kuvassa.. Tuli muuten mieleen mihin Cuore Sportivo on kadonnut
Hep! Sivusta seuraillaan aina kun ehditään. Nyt on elämä vain ollut kovin hektistä!
quppe kirjoitti:Ite tilasin heikalta hintaan 80€.. Mut onko Heikkaa edes olemassakaan nykyään? Ne kuraläpät myinkin eteen päin ja näkyy tällä sivulla Cuore Sportivon kuvassa.. Tuli muuten mieleen mihin Cuore Sportivo on kadonnut
Hep! Sivusta seuraillaan aina kun ehditään. Nyt on elämä vain ollut kovin hektistä!
Huttu kirjoitti:Onko foorumilaisilla tiedossa edullista hankintapaikkaa 159:iin sopiville eturoiskeläpille? Auto on maalattu uudelleen etu- ja takakaarista ja pitäisi suojata kriittiset kohdat. Ebaysta ja alfastumperista saa n. 100€- hintaan, mutta halvemmatkin kelpaisi.
Hae motonetistä power flow roiskeläpät, siivonen.fi näet mikä noista oli sopiva 159:iin.
Moi. Just äsken soittelin korja-kumiin Tampereella ja haen omaan 159:iin eturoiskeläpät. On kuulemma tullu lisää logon kanssa. Hintaa ei tiennyt mut kuulen kun meen tänään hakeen. Aluks kerto et ei oo eikä tuu mut kone näytti toistasataa paria olevan joten eikun sinne.
h_lauri kirjoitti:Korja-Kumin nettihinnastosta en löytänyt hakutoiminnolla alfaa. Enkö vain osaa ehtiä.
Noni, sain huiput läpät oikeen "alfa-romeo" kirjotuksella varustettuna ja myyjä kehu et 30 paria olis vielä ja hinta oli 13 e !!! Mallasin just niitä omaan 159 ja sopii ku nenä päähän. Ei varmaan näy millään koneella paitsi myyjäliikkeessä joten nopeaa toimintaa joka haluaa. Niin ja hinta oli tietty pari.
Nuo eBay:ssä olevat oli mun mielestä liian isot. 159 TI on jo niin matala että en kaipaa sinne pohjaan mitään lisää raapimaan.. Seuraavaksi pitää alkaa askarrella pohjamuovia ylemmäs jotenkin, se kun raapii jo ihan 4-5 cm korkeudelta kiinni, roikkuu aika pahasti