
Joo, se suodattimen laitto on siellä syvemmällä ketjussa.
Valvoja: Moderators
"Monikäyttö-155" on minuakin mietityttänyt, mutta kokemusta asiasta ei ole. Koko takapenkin vaihtamalla homma olisi varmaan helposti toteutettavissa, jos saranoille ja yläpalkin lukoille löytyy 155:sen korista paikat kuten kerroit. Takapenkin kuosi ei sitten etupenkkien kanssa täsmää, mutta voihan Tempran jakkarat vaihtaa eteenkin, käsittääkseni menevät paikoilleen heittämällä.VMTD kirjoitti:Onkohan 155:en takapenkin selkänojan runko samanlainen kuin Fiat Temprassa? Silloin voisi ottaa siitä saranat ja yläpalkin lukot ja tehdä tuosta 155;sta monikäyttömallin. Kääntösaranan ja lukkojen paikat on valmiina tuossakin, onko kukaan asiaan perehtynyt?
Fiatforumilla oli myynti-ilmoitus viimeisimmän vuosimuodin monipisteruisku-Temprasta, joissa on yleensä tummat penkit. Omassa tummanvihreässä MPI-Temprassa oli tämännäköiset penkit. Tuosta varmaan irtoaa penkkisarja sopuhintaan, vaikka koko autoa ensisijaisesti myydäänkin.VMTD kirjoitti:Tummat Tempran penkit voisi olla passelit tuohon.
Orkkis TRW:llä ajettu nyt n.230tkm eikä välystä.. Etupäässä muuten kaikki muukin alkuperäistä paitsi alatukivarret (ylläri ylläri),tosin niissä pallot kului vasta 200tkm kohdilla,puslia vaihdettu pari kolme kertaa tuona aikana.Finest kirjoitti:Onko 155:een myynnissä HD-versioita raidentagon ulkopäistä?
Etiäinen on aiheesta, haulla en löytänyt.
Pitää Gtv:hen hommata uusia varoille, Motonetin pilipalien tilalle.
Täytyy ottaa hankintalistalle, joku merkkituote Trw, Lemförder tms. tulee halvemmaksi ja helpommaksi.Caijo-Romeo kirjoitti:Orkkis TRW:llä ajettu nyt n.230tkm eikä välystä.. Etupäässä muuten kaikki muukin alkuperäistä paitsi alatukivarret (ylläri ylläri),tosin niissä pallot kului vasta 200tkm kohdilla,puslia vaihdettu pari kolme kertaa tuona aikana.Finest kirjoitti:Onko 155:een myynnissä HD-versioita raidentagon ulkopäistä?
Etiäinen on aiheesta, haulla en löytänyt.
Pitää Gtv:hen hommata uusia varoille, Motonetin pilipalien tilalle.
Mulla oli joskus vuosia sitten tuon tyyppinen ongelma letukassa. Syynä oli kylmäaineputkiston sisällä oleva "sihti" joka sijaitsi ennen kuivainta. Tuo oli vuosien saatossa mennyt lähes tukkeutunut ja se uusimalla aineet läks taas kiertämään. Sama sihti oli käytössä ainakin Volvoissa. Toi oli siis 78 mallinen letukka ja ainakin sen ikäluokan vehkeissä noita käytettiin ilmeisen yleisesti.VMTD kirjoitti:Mitäs mieltä ollaan, kun tuossa 155:ssa ei toimi kylmästöinti. Perjantaina kävi työpaikalla kodinkonekorjaaja ja samalla katsoi tuota 155:sta, kun epäilin aineiden olevan vähissä. Laittoi koneen kiinni ja kompura kyllä lähtee pyörimään,mutta kylmää ei tule, paine nousee 5 kiloon kun normaalisti kuulemma olisi jotain kilosta kahteen, onko näin? Ihan kun ei kiertäisi aine järjestelmässä?
Mikä on painekytkimen tehtävä? se löytyy toisesta putkesta ja nelijohtoinen piuha, toisessa putkessa katkaisin, kaksi johdinta.
Paisuntaventtiili/suihkutusventtiili? on kait toisen putken välissä, voiko se olla tukossa?
Mistä pitäisi alkaa vikaa etsimään?
Erehdyttävästi tuo yksi purkki ilmamäärämittarilta näyttää.Janne kirjoitti:Täällä olisi muutama kuva: https://photos.google.com/share/AF1QipN ... RYQXBkeUFR
Ei kyllä satu silmään sellaista muoviputkea, jossa olisi anturi...ainakaan päällepäin. Mitä lie tuon lootan sisällä?
En usko että on ilmamäärämittarista kiinni. Teoriassa se voisi tökätä johonkin kohtaan fyysisesti, mutta silloin kuorma vaikuttaisi, koska ilman kuormaa päästään korkeammille kierroksille samalla ilmamassalla ja todennäköisesti rötäisi myös jo alemmilla kierroksilla täydellä kaasulla.Janne kirjoitti: Ei vaikuta painaako kaasua hitaasti pohjaan vai linttaako sen kerralla. Missään vaiheessa ei jengat nousu yli 4000:n. Paikallaan ei tullut testattua mutta sievästi kuormituksessa hiljaa painaen jää myös siihen. Ikään kuin tuossa aukeaisi normaalisti jokin venttiili/tms tuon 4000 jälkeen yläkierroksilla ja nyt se jää tapahtumatta.
Noh noh, ei se mikään diesel ole.Janne kirjoitti: Normaalissa ajossahan tuolla 5000 tienoilla ei tule pyörittyä