13.08 cruising vauhdinfestivaaleille, mika salo 50v juhliin
- Epezi
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Viesti:
13.08 cruising vauhdinfestivaaleille, mika salo 50v juhliin
Nokialla Team F40:sen pihassa kokoonnutaan lauantaina 7.30, startti 8.30 kohti kankaanpäätä ja vauhdin festivaaleja ja Mika Salon 50v juhlia.
Letkaan sopii urheiluautot ja harrasteautot.
Lisää infoa Team F40 facebook sivulla. Letkaan on jo ilmoittautunut kymmeniä superautoja.
Letkaan sopii urheiluautot ja harrasteautot.
Lisää infoa Team F40 facebook sivulla. Letkaan on jo ilmoittautunut kymmeniä superautoja.
Re: 13.08 cruising vauhdinfestivaaleille, mika salo 50v juhl
Eilen käväsin kattomassa/kuuntelemassa moottoreiden laulua jos niistä jotain selvää sai kun pari ground zeron autoo jytkytti niin että kaikki peitty bassosaasteen alle
Ilma vaan ei tälle päivälle ole ihanteellinen
saa nähä viittiikö lähtee vaikkei matka oo pitkä.

Ilma vaan ei tälle päivälle ole ihanteellinen

-
- Car(s): 156 2,4 JTD arkiajossa talvella
156 2,5 V6 kesällä
matkalla paaliin 156 V6 - Paikkakunta: Orimattila
Exä ja sen kusipää lienee siellä, hyvä että sataa

- Epezi
- Viesti:
Letkassa oli autoja jotain 30-40 välillä. Lähinnä Ferrareita ja Porscheja, lisäksi oli lambo, pari Mersua, lancia, aston, jaguar.. Mutta vain yksi alfa 
Keli oli ihan perseestä, ja itse juhlakalu Mika Salo loisti poissaolollaan. Vähän noloo.

Keli oli ihan perseestä, ja itse juhlakalu Mika Salo loisti poissaolollaan. Vähän noloo.
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
http://m.iltalehti.fi/formulat/20160813 ... 8_fo.shtml
Jutun mukaan Salo käynyt ilmeisen nopeasti paikalla.
Jutun mukaan Salo käynyt ilmeisen nopeasti paikalla.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Oli se Salo siellä ja oikee päätös oli lähtee viimeiseen näytösajoon...ei tippaakaan vettä ja aurinkokin näyttäyty.
- Epezi
- Viesti:
Juu oli se siellä, mutta eipä kehdannut tulla ihmisten ilmoille. Klo 11 oli tarkoitus olla haastattelu, ei ollut. Ensimmäisellä ja toisella ajokerralla piti käydä ajamassa eri autoilla, ei ajanut. Tosi kiva että kävi sitten viimeisellä sentään. Tuossa haastattelussa kertoi että kyllä hän on senverta ajanut että ei se haittaa vaikka jäi nyt sateessa ajamatta. Veikkaisin kovasti että järjestäjät ei ollut tapahtumaa sentakia tehneet että pääsisi Salo pärtsäileen, vaan että katsojat pääsisi katsomaan kun Salo pärtsäilee.
Hyvä vertailupohja on viimevuoden tapahtuma jossa Vilander oli juhlakaluna. Vilander oli itse koko tapahtuman ajan "stagella" haastateltavana, kävi ajalemassa ja esitteli omaa kilpuriaan. Peukut Vilanderille.
Minä nyt nippanappa olen selvinnyt tästä pettymyksestä, mutta hieman harmittaa niiden junioreiden puolesta jotka olivat varmasti tulleet tapaamaan Mikaa.
Hyvä vertailupohja on viimevuoden tapahtuma jossa Vilander oli juhlakaluna. Vilander oli itse koko tapahtuman ajan "stagella" haastateltavana, kävi ajalemassa ja esitteli omaa kilpuriaan. Peukut Vilanderille.
Minä nyt nippanappa olen selvinnyt tästä pettymyksestä, mutta hieman harmittaa niiden junioreiden puolesta jotka olivat varmasti tulleet tapaamaan Mikaa.