Uutta osaa letkut, putket, palat, etusatulat, paineensäädin ja pääsylinteri.
Sunnuntaina pitäis tällä(kin) päästä Kemoraan, joten hyvät ja vähän huonommatkin neuvot olisi tarpeen

Valvoja: Moderators
Ilmaa ei pitäisi olla jarruissa, kun sen verran paljon nestettä laskettu läpi ja poljin aivan normaalin tuntuinen. Pääsylinteriä aluksi epäiltiin, mutta toisella sylinterillä sama ongelma ja toisessa autossa toimii jarrut aivan normaalisti tuolla toisella pääsylinterillä.alamajy kirjoitti:Ok. Varmaan painoit kaikista putkista ja kaikista jarrusatuloista uudet nesteet kunnolla läpi. Mystitstä tuo sitten kyllä on. Pääsylinteri jumittaa jostakin syytä?
vesamaan kirjoitti:Muistaakseni siinä pääsylinterin vieressä on joku säädin/paineenjakosysteemi.... voisko siinä olla jumin paikka?
Se alkuperäinen paineensäädin on heivattu metsään ja tilalla on säädettävä takajarruilleJanne kirjoitti:Oisko tästä apua? http://www.alfabb.com/bb/forums/spider- ... valve.html
edit. Tais tulla väärä linkki, mutta siis että onko siellä joku tuollainen vastaava paineentasausventtiili joka ei vapauta painetta?