

Edellisellä sivulla foorumille "arvio" kyseisestä ohjelmasta. Jälkeen päin kun kokeillu pari kertaa niin tullut aika eri tuloksia, mutta GPS singaalistahan noi erot johtuu eniten?
Valvoja: Moderators
Päivitetty. Näyttää 155hp.dino kirjoitti: Sama MiTolla tankki täynnä 5,5s (edit läpysköillä vaihdettuna 60-, automaatilla 5,7 lämätiskiin hieman alta 80km/h):
Nokia C5-03 sisäinen gps, RaceChrono
Auto Nimimerkki Huom Omapaino + kuski + pa alkunopeus loppunopeus Aika ilmanvastus (vanhoille esim. 0.4 ja uusille 0.3, ei niin kriittinen)
kg kg km/h km/h s Cw
MiToTCT 1,4 dino 135hv 1170 1300 80 120 5,5 0,3
V6 kirjoitti:milläs koneella?J-H kirjoitti: a lasiperä Civic 4.5sec pintaan joten pakko se on tämäkin kokeilla.
Nämä päivitetty. Eli:Tiige kirjoitti:Laitetaa nyt kerralla kolmen auton tulokset. Kaikki testattu samalla varsin tasaisella tiellä. Aika on kuuden vedon keskiarvo. Kolme vetoa molempiin suuntiin. Lentävällä lähdöllä 80-120km/h ja kolmos vaihteella. Mittalaitteena vanha symbian nokialainen ja racechrono. Satelliittejä 7-10.
Auto: 156 2.5 V6 -98 (race cat+novitec catback)
Paino: 1530kg (omamassa+kuski+pa+rojut)
Aika: 5,3s
Tästä autosta mitattiin dynossa 194 hevosta
Auto: GT 3.2 V6 -05 (BMC+ragazzon catback)
Paino: 1630kg (omamassa+kuski+pa+rojut)
Aika: 4,0s
Tästä autosta mitattiin dynossa 244 hevosta
Auto: 164 3.0 V6 Q4 (kaikki vakiota)
Paino: 1840kg (omamassa+kuski+pa+rojut)
Aika: 4,9s
Kiinnostaa miten laskennalliset tehot osuvat mitattuihin ja paljonko Q4:ssä on laskennallisesti tehoa.
Vähän OT. Mitäs Clockwork AutoLoggeriin voisi arpoa 156 drag area:n kohtaan jos dyno modea kokeilisi? Jotain 2,4 neliötä esim?JaniW kirjoitti:kävin minäkin kokeilemassa tuolla ko. ohjelmalla. Galaxy Tab 3 on vaan niin hanurista että mitään yhtä toistuvaa tulosta en saanut aikaan. Ajat vaihteli välillä 3.3 - 5.jotain. Autohan on siis softattu 159 2.4 Q4. Täytyy kokeilla uudestaan jollain järkevämmällä laitteellaTeeHoo kirjoitti:Kokeilin tänään Clockwork AutoLogger -nimistä ohjelmaa omassa luurissa. 5,1 sekuntia kesti 80-120 väli 159 Tbi:llä. Kahden hengen kuorma, nastarenkaat ja märkä asfaltti.Jakke kirjoitti:Mikäs se on tänä päivänä Androidille paras ilmainen ohjelma tähän tarkoitukseen?
Uudet mittaukset 24V moottorilla näytti 3. vaihteella 4.0sek jokaisella kuudella vedolla. Omamassa ~1300kg.Sape kirjoitti:Tuli käytyä 75:sella kokeilemassa muutama veto ja 3. vaihteella useamman kiihdytyksen keskiarvo oli 8.55 sek. Auton omamassa rekisteriotteen mukaan 1120 kg.
24v GTV6 tasaisella ja tyynessä säässä 10 Hz GPS:llä mitattuna 3. vaihteella 4.65 s 80-120 km/h. Omamassa lienee samaa luokkaa kuin yllä. Ei se oikein kulje...Sape kirjoitti:Uudet mittaukset 24V moottorilla näytti 3. vaihteella 4.0sek jokaisella kuudella vedolla. Omamassa ~1300kg.Sape kirjoitti:Tuli käytyä 75:sella kokeilemassa muutama veto ja 3. vaihteella useamman kiihdytyksen keskiarvo oli 8.55 sek. Auton omamassa rekisteriotteen mukaan 1120 kg.
Kokeilin myös 2+3 vaihteilla (4.0sek) ja tällä tyylillä voisi mennä nippa nappa alle 4 sek, jos kytkimen saisi palauttamaan oikein. Nyt nappasi kunnolla kiinni vasta kun vauhtia oli ~110km/h.
Puhelimen oma gps / mittausohjelma oli hieman optimistinen.Sape kirjoitti:Uudet mittaukset 24V moottorilla näytti 3. vaihteella 4.0sek jokaisella kuudella vedolla. Omamassa ~1300kg.Sape kirjoitti:Tuli käytyä 75:sella kokeilemassa muutama veto ja 3. vaihteella useamman kiihdytyksen keskiarvo oli 8.55 sek. Auton omamassa rekisteriotteen mukaan 1120 kg.
Kokeilin myös 2+3 vaihteilla (4.0sek) ja tällä tyylillä voisi mennä nippa nappa alle 4 sek, jos kytkimen saisi palauttamaan oikein. Nyt nappasi kunnolla kiinni vasta kun vauhtia oli ~110km/h.
Kokeilepas sama nelosella. Isän "Wallander" meni muistaakseni 6,1 sek viime syksynä dotDE.eu softalla ja Lumialla mitattuna...Sape kirjoitti:Samalla kävin Saabilla kokeilemassa niin keskiarvoksi asettui 3. vaihteella 4.85 sek. Omamassa 1655kg ja tehoa pitäisi olla penkitetty 237hv / ~350nm. Kiinnostaisi tietää kuinka kauas laskennallinen teho jää noista joskus mitatuista arvoista
Pitää käydä joku päivä testaamassa. Eikös siitä isäs autossa ollut jotain 215hv penkitetty? Vahva epäily on että tuosta minunkin autosta löytyy jotain sitä luokkaa tuon 237hv sijaanKeltsi kirjoitti:Kokeilepas sama nelosella. Isän "Wallander" meni muistaakseni 6,1 sek viime syksynä dotDE.eu softalla ja Lumialla mitattuna...Sape kirjoitti:Samalla kävin Saabilla kokeilemassa niin keskiarvoksi asettui 3. vaihteella 4.85 sek. Omamassa 1655kg ja tehoa pitäisi olla penkitetty 237hv / ~350nm. Kiinnostaisi tietää kuinka kauas laskennallinen teho jää noista joskus mitatuista arvoista
Nyt muistin käydä kokeilemassa nelosella tuon 80-120km/h vedon. Mittalaitteina samat racechrono + 10 hrz gps. Viiden vedon keskiarvoksi tuli sama 6.1 sek. Ahdot tuossa minun autossa 0.75bar.Keltsi kirjoitti:Kokeilepas sama nelosella. Isän "Wallander" meni muistaakseni 6,1 sek viime syksynä dotDE.eu softalla ja Lumialla mitattuna...