Samaa mieltä kanssasi ainakin 355:n kohdalla, ehdoton suosikkini ferrareista. Käyttöautoksi tosin Audin RS6, kesäpäiville E-type roadster, kiireisimmille kesäpäiville sitten se fefe. Ratapäiville tällainen sitten on pakko ottaa vähän happea ettei karkaa käsistä...
Rolle kirjoitti:Samaa mieltä kanssasi ainakin 355:n kohdalla, ehdoton suosikkini ferrareista. Käyttöautoksi tosin Audin RS6, kesäpäiville E-type roadster, kiireisimmille kesäpäiville sitten se fefe. Ratapäiville tällainen sitten on pakko ottaa vähän happea ettei karkaa käsistä...
Juups, koville ottaa tuollaisen miettiminen. Itselläni "lipsahti" aika italialaiseksi (100%) tuo lista, mutta kai sitä nyt jonkinlainen linja on pidettävä...Henk.koht. eivät nuo sakemannien autobahn-hirmut (tyyliin RS6) oikein sykähdytä, vaikka upeita pelejä ovatkin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano kirjoitti:Juups, koville ottaa tuollaisen miettiminen. Itselläni "lipsahti" aika italialaiseksi (100%) tuo lista, mutta kai sitä nyt jonkinlainen linja on pidettävä...Henk.koht. eivät nuo sakemannien autobahn-hirmut (tyyliin RS6) oikein sykähdytä, vaikka upeita pelejä ovatkin.
Jäi italot tällä kertaa vähemmälle, yksihän on jo pihassa. Ikääkin on niin vähän ettei kaikista helmistä tiedäkkään. Kauniimpi osapuoli kun tykkää audeista eikä mistään muusta niin joutuu sellaisiakin sekaan heittämään. Itse taitaisin kuitenkin ajaa arkiajot GTA:lla ja M5:lla, ei voi elää ilman takavetoa Viime aikoina on alkanut kiinnostaa 75:nen, mistä sellaisen nyt löytäisi..
Vastapainona sitten ostaisin kerran viikossa jonkun oopplin ja veisin sen romuttamoon.
90 kirjoitti:kyllä ooppelit ja vanhat tojotat oli nuorempana kova sana hiekkamontulla...
Ei ole tullut kuin yksi ooppeli omistettua ja sekin paloi joten hyvä niin. Vaikkakin se toimi hyvin sen 10km mitä oli armeijaan matkaa, pisteet siitä. On sitten joutunut ajamaan noita uudempia oppeleita kun isoisällä ja appiukko-ehdokkaalla semmoisia on ollut, kyllähän niillä ajaa mutta..
90 kirjoitti:kyllä ooppelit ja vanhat tojotat oli nuorempana kova sana hiekkamontulla...
Ei ole tullut kuin yksi ooppeli omistettua ja sekin paloi joten hyvä niin. Vaikkakin se toimi hyvin sen 10km mitä oli armeijaan matkaa, pisteet siitä. On sitten joutunut ajamaan noita uudempia oppeleita kun isoisällä ja appiukko-ehdokkaalla semmoisia on ollut, kyllähän niillä ajaa mutta..
meikäläistä ei nyky ooppeleiden rattiin saisi kirveelläkään....
mieluummin ajan polkupyörällä....
Tosta integrale:sta tuli mieleen, että näin tossa pari päivää sitten tumman vihreän, beige nahkakupeilla varustetun aidon evo3 integralen tapiolassa. Yllättäen se oli saksan kilvissä ja siirto tarrat lasissa. Joku on tehnyt kultuuri teon.
155TS kirjoitti:Tosta integrale:sta tuli mieleen, että näin tossa pari päivää sitten tumman vihreän, beige nahkakupeilla varustetun aidon evo3 integralen tapiolassa. Yllättäen se oli saksan kilvissä ja siirto tarrat lasissa. Joku on tehnyt kultuuri teon.
Saman vehkeen näin Esport Centerillä, ei tainnu kaveri tietää minkä viereen oli itse pysäköinyt
American car showssa hiplasin tuollaista ja kyllä olis namu "takavetonen".
Olen aina ihaillut noita
Oih.. Itse en ole päässyt edes hiplailemaan...
On kyllä ainakin ulkonäkönsä puolesta täydellinen pyörä, niinkuin F5:kin... Ja soundeissakin hakkaa (kuulemma) Ducatin 10-0.. Mikä on jo aika hyvä suoritus. Nooh, jäädään haaveilemaan...
Messeviä menopelejä teillä, noista kyllä "kelpaisi" mikä tahansa! Mutta laitanpa nyt vielä pari lisäystä.
Käyttöauton pitäisi olla uusi, farmarikorilla ja nelivetoinen. Niin kauan kuin Alfalla ei moista ole tarjolla, on tyytyminen korvikkeeseen. Eihän se tosin ole nelari saati farkku mutta ei nyt viitsitä saivarrella
Vähän vähemmän arkinen liikkuminen olisi hauskaa tällä kikottimella.
Ja vielä yksi peli mukaan: Tämä on vaan niin syötävän nätti.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Käyttöauton pitäisi olla uusi, farmarikorilla ja nelivetoinen. Niin kauan kuin Alfalla ei moista ole tarjolla, on tyytyminen korvikkeeseen. Eihän se tosin ole nelari saati farkku mutta ei nyt viitsitä saivarrella
Vähän vähemmän arkinen liikkuminen olisi hauskaa tällä kikottimella.
Ja vielä yksi peli mukaan: Tämä on vaan niin syötävän nätti.
Ei ollenkaan huonoja valintoja. Jaguarit ovat asiallisia laitteita ja jos ihan oikeasti pitäisi valita käyttöautoa 166:n yläpuolelta, niin tuo S-Type R olisi kyllä hieno vaihtoehto. Sakemanneja sytyttävämpi ehdottomasti.
Lotus 7 + sen replicat ovat nekin siistejä ja varmaakin älyttömän vinkeitä ajaa. Keveyden ansiosta ripeä eteneminen ei vaadi edes kauheaa määrää hevosia. McDrivella poikkeamisen jälkeen 0-100 aikaan rapsahtaa 0.4 sekkaa lisää...
Ja tuo Alfa...En söisi, mutta nätti on.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
American car showssa hiplasin tuollaista ja kyllä olis namu "takavetonen".
Olen aina ihaillut noita
Oih.. Itse en ole päässyt edes hiplailemaan...
On kyllä ainakin ulkonäkönsä puolesta täydellinen pyörä, niinkuin F5:kin... Ja soundeissakin hakkaa (kuulemma) Ducatin 10-0.. Mikä on jo aika hyvä suoritus. Nooh, jäädään haaveilemaan...
Kai sitä pysyy jalat maassa.No ois hienoa voittaa se "ex-rytsölä"Lambo.Mutta muutenkin olen ja ainoastaan olen italoautoilija.Hmm..jos top5 kaikkeen mahdolliseen ajoon.Ferrari F40,Lambo LM(?,siis se SUURImaasturi,Maserati 428,Lancia Delta Integrale,Alfa Spider.... ku tätä kirjoittaa tulee kaikkea mieleen...Alfa ES30,Stradale,GTJunior,Montreal,Lancia Stratos,S4,037....Maserati Shamal....Fiat(Bertone)X1/9....kaikki Ferrarit....hitto mikä maa tuottaan autoja...ääh..rahat ja aika...ku niitä ois rajattomasti....5000 neliön halli ja siihen autokauppa jossa ainoastaan italoja...eikä tarttis välittää vaikka ei tuottais muuta ku persnettoa...
-Käyttöauto 156sw twin turbo
-Ratapäiville osa 1 155 dtm
-Ratapäiville osa 2 vanha koppa Gtam
-Kaikkein kaunein Hmmm... Ferrari 250 GTO -62
-Nelari Hummer HL2, pääsee mettään rymyämään
-Ökyilyyn Hmmmm.... Vanha Bentley 7.4 litranen mekaanisella ahtimella
-Erikoisempi 33 ja sehän on Stradale
-ilman kattoa -59 Cadillacissa on sitä jotain
-2000 lukulainen Hmmmm... Brera ei ole pahan näköinen
Minähän en noista moottoripyöristä mitään tiedä, mutta taisi tuollainen tänään ajella ratikan vieressä, kun oli matkalla keskustaan. Pyörä oli todella siisti satulan alta pikottavine tuplaputkineen, mutta silti parasta antia olivat ehdottomasti äänet. Aivan mahtavat soundit! Jopa keski-ikäiset, naispuoliset kanssamatkustajat kurkkivat ulos nähdäkseen, mikä siellä oikein pörisee. Eivätkös nuo MV Agustat ole aikas tyyriitä pelejä?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Minähän en noista moottoripyöristä mitään tiedä, mutta taisi tuollainen tänään ajella ratikan vieressä, kun oli matkalla keskustaan. Pyörä oli todella siisti satulan alta pikottavine tuplaputkineen, mutta silti parasta antia olivat ehdottomasti äänet. Aivan mahtavat soundit! Jopa keski-ikäiset, naispuoliset kanssamatkustajat kurkkivat ulos nähdäkseen, mikä siellä oikein pörisee. Eivätkös nuo MV Agustat ole aikas tyyriitä pelejä?
tuollainen agusta oli koeajossa samassa moottori lehdessä missä oli tuo rengaskoko vertailu hinta vuonna 2001 192tmk ja oli myyty 6 kpl
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Eilisessä Kummisedässä ajettiin yhdessä Sisiliaan sijoittuneessa kohtauksessa myös Alfa Romeolla. The Spirit of Milan kirjan avulla selvisi mallikin: Freccia d'Oro, joka oli ensimmäisiä (ellei ensimmäinen?) sodan jälkeen suunniteltuja Alfoja. Googletuksen perusteella mafian oikeastikin suosima malli. Olisi aika härski laite...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Kaikki autolehdet ovat viime numeroissaan innoissaan testanneet Lamborghinin uutta Gallardoa. Hienoa, että Lambo on saanut taas mallin hieman pienempien urheiluautojen kategoriaan, muinainen Jalpahan taisi olla edellinen "pieni" Lamborghini. Ferrarin päässäkin alkavat kainalot takuulla hiota; Murcielago ja Gallardo ovat ilmeisen onnistuneita malleja ja saavat Fefet vaikuttamaan jotenkin...hmm...tavallisilta.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
hmm... jos voittaisin lotossa tai saisin pikaisesti paljon rahaa ostaisin kyllä 166 2.5 v6. Kävin koeajolla kuukausi siihen ja vau!!! Tai sitten M5 Bemari. Kaikki tietinkin mustia väriltään. Ei oikein nappaa mitkään porshet ja ferrarit, vähän yli prameita. Eikä missään nimessä pientä autoa, autossa pitää olla massaa ympärillä. pienemmällä voitolla kyllä ostaisin 164 v6 tai peugeot 405 t16, toivottavasti ei vaan olisi niin paljon vikoja kun mi16. Ja nyt eikun loton vientiin ja peukut pystyyn!
marjut82 kirjoitti:pienemmällä voitolla kyllä ostaisin 164 v6 tai peugeot 405 t16, toivottavasti ei vaan olisi niin paljon vikoja kun mi16. Ja nyt eikun loton vientiin ja peukut pystyyn!
No laitapas sitten lotto vetämään niin voit ostaa tuon mun 164:n kuleksimasta Minä kun haluan pienemmän auton, toisin sanoen GTV:n.
alfa 156 v6 kirjoitti:Millos omaa tallias olet päivittänyt???
Se on itse asiassa isän omistuksessa vielä, mutta siirtynee todennäköisesti meikäläiselle ensi kuussa.. Nykyisellä omistajalla kun on toinen peli käytettävissä, silloin kuin autoa tarvii. Äijä tarjosi hyvää diiliä ja toinen auto on ollut hakusessa jo pitemmän aikaa.
Kahden ex-McLaren-suunnittelijan uusi projekti Freestream. Tuotanto alkaa vuoden lopussa.
"It weighs just 465kg and is powered by a bespoke, all-alloy, 2.4-litre supercharged V8 producing 500bhp (at 10,500rpm!). This gives the Freestream T1 a power-to-weight ratio of 1087bhp per tonne.
The acceleration projections are 0-60mph in 2.5sec and 100mph in 5.0sec. Top speed with a low- downforce aero set-up and suitable gearing is calulated at 200mph." http://www.autoexpress.co.uk/news/64869 ... ience.html
Kyllä lähtisi..
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia