Tuli sitten vaihdettua 156:een toi putken jousto-osa ennen kattia ja nyt kuuluu oikein hieno vihellys ja sirinä Se miehekäs pörinä vuotavasta putkesta oli kyllä parempi No toivotaan että putki vähän nokeentuu ja lakkaa viheltämästä
Mulla oli aikoinaan sama ongelma 156:ssa jouston vaihdon jälkeen. Kiusallinen viheltävä ääni. Eikä hävinnyt ajan myötä (ennen kun vaihdoin auton). Jos vaihdatit osan jossain liikkeessä niin ei muuta kun valitusta kehiin.
savijo-r kirjoitti:Syytä olis häipyä ettei tarvi ostaa alkuperäistä etuputkea. Sirisee meinaan aina kun on veto päällä ...kele
Veikkaanpa, että mulla tekee samaa tosin vanhalla putkella eli kun kaasuttaa niin kuuluu sellainen viheltävä sirinä, mutta kun ajaa tasaisella kaasulla niin ok. Mitä tuo mahtaa tarkoittaa ? Mitä muuten tuo joustinosallinen putkenpätkä kustantaa tarvikkeena/alkuperäisosana ?
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Mulla vihelsi myös aikoinaan,mutta kun vaihdoin koko etupätkän (tarvike),niin sirinä loppui.
Tiedä sitten mistä tuo sirinä tulee,mulla oli ainakin jousto-osassa reikä.
Voisikohan se ääni tulla pienestä vuodosta ?
Toisaalta se ääni oli minulla välillä sellainen "helinä" kuin jousto-osan sisällä olisi joku
pieni kivi/ pala metallia.
Tuo etuputki haitarineen päivineen maksoi muistaakseni tarvikkeena luokkaa 200 euroa.