Rikesakko pienestä ylinopeudesta.. Kiroilin jo mielessäni, että nyt lähti kortti kun on kolmas vuoden sisään, mutta polliisi vahvisti että onkin kolmas 367 päivän sisään
HANU kirjoitti:Tein köyhien kauppaa, eli vaihdoin Maseratin A4:seen Audiin. Sen jälkeen tilasin Saksasta seuraavan auton mihin vaihdan Audin, eli Opel Amperan.
m.sa kirjoitti:Oijoijoi...onpa hieno!!! Onnittelut! Vähän tarkempia tietoja kiitos
1970 vuosimallin 1750 GTV. Viikonloppuna ajamalla haettu Ruotsista ja eilen katsastettu onnistuneesti täällä. Kaikenlaista pientä puuhasteltavaa riittää, mutta sehän on hyvä vaan.
HANU kirjoitti:Tein köyhien kauppaa, eli vaihdoin Maseratin A4:seen Audiin. Sen jälkeen tilasin Saksasta seuraavan auton mihin vaihdan Audin, eli Opel Amperan.
Tuollainen Opel Ampera olisi kyllä mielenkiintoinen koeajaa...
HANU kirjoitti:Tein köyhien kauppaa, eli vaihdoin Maseratin A4:seen Audiin. Sen jälkeen tilasin Saksasta seuraavan auton mihin vaihdan Audin, eli Opel Amperan.
Tuollainen Opel Ampera olisi kyllä mielenkiintoinen koeajaa...
Sellaisen haluaisin myös itse Giulietan tilalle, mutta ovat hieman liian arvokkaita vielä
m.sa kirjoitti:Oijoijoi...onpa hieno!!! Onnittelut! Vähän tarkempia tietoja kiitos
1970 vuosimallin 1750 GTV. Viikonloppuna ajamalla haettu Ruotsista ja eilen katsastettu onnistuneesti täällä. Kaikenlaista pientä puuhasteltavaa riittää, mutta sehän on hyvä vaan.
Tämä on muuten osittain sun syytä
aattelinkin, ettei noita Suomessa julkisessa myynnissä ole hetkeen ollut. Tuommoista puuhastelee mielellään ja kun kerran ajamaankin pääsee niin hyvä. Ei muutaku projektiosioon tarinaa jos siltä tuntuu!!
Ei kolme ole pari. Päinvastoin, numeronakin se on pariton. Pari on kaksi ja juuri siksi parilliset on parillisia ja parittomat parittomia numeroita - sillä ylijäävällä ei ole paria eli kahden kappaleen tekemän yksikön toista osapuolta.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Se olikin lainausmerkeissä viitaten puhekielen yleiseen tahattomaan tai tahalliseen epämääräisyyteen
"Pari" voi olla tilanteesta riippuen aika monta. Parille oluelle lähteminen esimerkiksi tarkoittaa yleensä jotain ihan muuta kuin pyrkimystä kahden oluen nauttimiseen...
Ei kun se pari olutta on akateeminen kaksi. 2 on yhtä kuin 200% ja kun keskioluessa on 4,7%, pitää sitä juoda n. 42,5 annosta että saa 200% täyteen. Harva yritys onnistuu ja on yleisesti tiedossa, että akateeminen yksi tulee paitsi halvemmaksi ja helpommaksi, myös terveellisemmäksi.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Jarrupalat ja kymmenen litraa suppilovahveroita. Palat kaupasta ja suppikset metsästä reilun tunnin poimimisella.
Ja upeaa olutmatematiikkaa Polforealta! Tuostahan saa tekosyyn vaikka kuinka moneen baari-iltaan, kun asetettu kahden oluen tavoite ei muuten ota täyttyäkseen.
"...aa, osoitan ette Italian autot ja ajajat ovat maailman parhaat. Avanti!"
Ovatko 90:set ne kolme Lahdesta? Hyvä jos niille löytyi koti, meinasin itsekkin soittaa, kun junassa selailin ilmoituksia. Lahdesta ajoinkin kotiin '03 156 2.0 JTS Sportswagonilla, niin ei tarvitse ajaa päivittäin Ducatolla töihin. Pientä puunattavaa riittää, mutta 157.000 km mittarissa ja ihmeen ryhdikkäältä tuntuu. Varasuunnitelmana ollut 2.5 V6-koneinen alkoi kuulostaa projektilta ja pitkä 2.0TS GTV:n tai vastaavan Fiat Coupen etsintä ei tuottanut tulosta, alkavat olla kaikki jollain tapaa pilalle tuunattuja ja/tai loppuun ajettuja.
Hieno juttu! 90 on pirun hieno muodoiltaan ja noissahan on jokaisessa hienot tekniikat. Loppujen lopuksi on ihan sama minkä kokoisia peltipaikkoja joudut vääntämään, poistuupahan samalla vanhat ratsupaikat. Koneita.comista leveämpi sikkikone halvalla lattiaa varten ja helmat vaikka profiiiliputkesta, lopputulos on kuitenkin kulttuuriteko vaikka maalaisit autosi pensselillä ja oikoisit alkuperäisyydestä. Vertailun vuoksi kannattaa katsella, minkälaisista korihylsyistä 131 Mirafioreja rakennellaan, 90 oli kuitenkin uutena hienompi ja harvinaisempi auto, kuten Alfetta tai 105-sarjan henkilömallitkin.
Juhako kirjoitti:Minun silmään 90 on hienompi kuin 75. Makunsa kullakin.
Olen tästä täysin samaa mieltä. Joku tuossa 90:n eleettömässä muotoilussa kiehtoo. Erittäin hieno homma että noista koitetaan parsia yksi ajokuntoinen. Samoin Shakalin ponnistelut ovat varmasti vaivan arvoiset.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Työtä Suomeen ja sijoitus itseen. Tilasin parempia yöunia 10 vuoden takuulla, eli Askosta uusi patja ja petari. Halvaksi noita ei luule tyhmäkään ja yli 800 euron hintalappua on helppo pitää kalliina, mutta kokeillessa kombo vaikutti todella lupaavalta sekä kropalle sopivalta ja kun kyseessä on pitkäaikainen sijoitus, niin laskin että käyttötunnin hinta ei kovin korkealle nouse suhteessa siihen, miten positiivinen asia hyvä unisija on. Enkä kyllä kotimaisuuttakaan huonona asiana pidä, joten ihan hymy huulilla paketin saapumista saa odotella
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Hyvään sänkyyn kannattaa oikeasti panostaa. Äänettömyys on myös pelkkää plussaa.
Tänään sain postissa nipullisen ISO-liittimiä, joilla saa kajaripiuhat erotettua vahvistimelle. Kohtahan sitä voisi jopa kuvitella aloittavansa asennushommat.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Pärkkele. Ostin Spitfiren. Ensvuoden 50v lahja tulikin etuajassa. No onpahan talveks tallissa hommaa, kori ihan hyvä mutta motti pitää tuunata.
Olikos täällä joku muukin jolla triumppi löytyy? Pitänee tweed puku vielä hommata
Jos harrastukseen ei mene kaikki rahat, on valittu väärä harrastus!
Tästä varmaan ikibänni - f34. Nelikkobensa ZF 8HP. f31 tupaöljyineen vaihtoon. Onhan se ruma, mutta niin oli edellinen ja sitä edeltäväkin bimmeri... Vaimolle jäi ostohousut Giulian & Jagge XE kokeilusta - ja tän se nyt halus. On f34 kivempi kun f31 ja vetääkin jokanurkasta, joten melkein aivan sama, mutta snadisti innoissani.