Porissa myytävä Lancia Thema

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Porissa myytävä Lancia Thema

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Onko kukaan käynyt katsomassa tätä (Raision?) Auto-24:ssä myynnissä olevaa Lancia Themaa? On sen verran kaukana ettei tuonne ihan huvikseen viitsi ajella. Tai kyllähän Alfalla viitsisi, mutta kun bensa maksaa 1,25 €/l.

Pitäisi vaimokkeelle keksiä joku seuraavat speksit täyttävä auto:

- ilmastoitu
- automaattivaihteinen
- kompakti koko
- jaksaa ajaa moottoritietä
- farmari
- halpa ylläpitää
- etuveto
- hinta max. 5000€

Ja kun tuollaista ei kumminkaan ole olemassa, jäljelle jää ehdot ilmastoitu ja hinta max. 5000. Jos jollakulla on nurkissa ylimääräisenä niin tarjotakin saa.
Viimeksi muokannut Rasvis, 17 Huhti 2005, 12:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Meillähän autonvaihto ollut mielessä ja mentiin Raisioon tuota katsomaan niin ilmeni että ko.auto on Porissa. Eivät pysty :? laittamaan paikkakunnaksi kuin Raision.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Etteivät pysty??

Noh, korjataan vähän otsikkoa. Eli onko joku käynyt Porissa katsomassa?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

En ole käynyt katsomassa, mutta tuo yksilö on anakin ollut tosi pitkään myynnissä. Näyttää kuvissa ihan hyväkuntoiselta ja kilsat ei ole ongelma jos huollettu. Tuo kakkoskorinen Thema on korin osalta hieman paremmin galvanoitu kuin ekan sukupolven Themat.

Meillä on noita Themoja 6 :crazyeyes: tällä hetkellä perheessä. Ovat luotettavia pelejä teknikaltaan. 8 venttiilinen saattaa olla kestävämpi remmien suhteen, en tiedä mutta isot pojat puhuu.

Etuja:

- hyvät ajo-ominaisuudet
- edullinen hankintahinta (lancistien etu)
- erittäin tilava sisältä, hemmetin iso tavaratila ja helppo lastata
- vahva kone (ei tykki mutta kerkii, V.I.S kone onkin sitten eri asia)
- matka auto parhaimmasta päästä

Haitat:

- käsijarru ongelmallinen (tyyppivika)
- kalliit varaosat (alkuperäiset), jarru ym. perusosat löytyy hyvin esim. Motonetistä kohtuuhintaan

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Tjaa, pitää käydä tsekkaamassa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Taitaa olla vahvuudet ja heikkoudet aika pitkälle samoja kuin 164:ssä ja ihmekös se kun ovat kuitenkin sisaruksia.

Oikeastaan Thema on pykälää tai paria turhan suuri auto tähän tarpeeseen, mutta kun pienemmät ilmastoidut ovat tuossa hintaluokassa aika vähissä. Samankokoisiakaan ei juuri löydy kuin Saab Tonnareita, ja omaa silmää tuo kakkoskoppainen Thema miellyttää kyllä enemmän niin sisältä kuin ulkoakin. Sabassa olisi kyllä monikäyttökori plussaa.
- Epäkelpokeräilijä -

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Mulla olisi tulossa hieno ja hyväkuntoinen platinametalli thema turbo myyntiin tässä kohtasillaan, italiasta joskus muuttoautona tuotu. kunhan keksin miten hakea uusi kaara saksasta :? (Alfa tietenkin) Huoltokirja on hyvin lähelle todelliseen ajomäärään asti, katsastuksesta mennyt virheettä läpi marraskuussa jonka jälkeen olen upottanut satoja(!) tunteja kaiken maailman näpertelyyn ja paranteluun kun autoa itselleni värkkäsin mutta nyt haluu auton saksasta. Jäljellä olevia miinuksia huononpuoleinen kuskin alkantara penkki, alilukemaa näyttävä kiekkamittari ja pienet ruostevauriot joita ollaan korjaamassa. Kuitit kansi ja turboremonteista löytyy, Auton olen esim. itse juuri huolella huoltanut vaihtamalla ilma/öljysuotimet, moottori/vaihteisto/vetariöljyt käytännössä laadukkaimpiin mahdollisiin 8) kun kerran alotin voisin sanoa että pakoputkisto uusi (3 änkkää) 2 uutta ovimoottoria, uusi pissiksen motti, 4 uutta laatukajaria... :mrgreen: EDIT. Niin ja varustettakin löytyy tiettyyn rajaan asti: polttoaineen lämmitin, (eperspächer) ajonesto, sähköalusta, (vaatii uudet iskarit) kaukosäätöinen keskuslukitus oviin sekä defan HYVÄÄN hälyyn.. :) AAhh kun tuntu hyvältä elvistellä kaarallaan! :-D Reserve your own now!!
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Samankokoisiakaan ei juuri löydy kuin Saab Tonnareita, ja omaa silmää tuo kakkoskoppainen Thema miellyttää kyllä enemmän niin sisältä kuin ulkoakin. Sabassa olisi kyllä monikäyttökori plussaa.
Niin, mutta kyllähän tuossa Themassa on sitä luonnetta enemmän, eikä tule joka kulmassa vastaan. Eri asia sitten kumpi on järkevämpi ostos.

Kiva ylläri kun menin aamulla katsastamaan Themaa niin katsastus täti sanoo että autosta verot maksamatta. No perkele, edellinen omistaja jättänyt maksamatta tietenkin. On ne vaan ihmiset niin mukavia kun ne hoitaa hommat hienosti... :fist:

Eipä taida jaksaa lähteä tappelemaan liikkeen kanssa kun summa oli about 14 egee, mutta periaate hankaa vastaan. Kuluttujasuojaasiamies niskaan vaan, scheisse. Hieman OT.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tervetuloa kerhoon EVO hyvä.. :wink:
samanlailla kävi allekirjoittaneellakin tuon 75:n suhteen, tosin summa oli pikkasen isompi eli vajaan 50egeä.. :)

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Kiitosch, Siperia opettaa sano katsastus setä ja löi HYLÄTTY lappuun! Verot maksamatta ja käsijarru ei pidä toiselta puolelta. Ei muuta kuin satula irti ja säätämään.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

juu, eiköhän se käsijarru tule sillä kuntoon ja sitten vain leima lappuun.. pitäisi käydä tuosta omastakin projekti themasta takajarrut läpi, satulat ovat jo lilluneet polttoöljyssä jonkin aikaa joten eiköhän ne männät ole jo ironneet..saa nähdä milloin jaksaisi harkita jatkotoimenpiteitä.. :)

tuon seiskafemman setä päästi leimasta kyllä läpi mutta koska kyseessä oli rek katsastus niin kilpiä ei antanut vaan eka piti maksaa rästit pois ja sitten kävellä kuitin kanssa konttorille..kuittia vastaan ne kilvet sitten irtosi.. :wink:
Viimeksi muokannut 90, 18 Huhti 2005, 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Joo, palat ja levyt ja vaijeri tulikin jo vaihdettua kummallekin puolelle, mutta ei muistettu tuota säätöä tehdä. Eiköhän se sillä tuu kuntoon, toivottavasti.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Kävin katsomassa ja ajamassa tänään Loimaan AKR:n vm.94 Theman. Todella huonossa kunnossa. Lähtee kuulemma halvalla mutta en jäänyt selvittelemään kuinka halvalla.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Selittänee vissiin sen kun on ollut tosi pitkään myynnissä? Värikin on ihan suolesta.

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Nyt on sitten nätti ja hyväkuntoinen temyturbo myynissä, kiinnostuneet voi tutustua nettiautossa, ja viisi nopeinta uteliastakin saa kurkkia :silly: parempaa ei tarvitse odotella tipahtavan markkinoille. :-D
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Haha, nyt on reilun vuoden marketointivirtualisoinnilla saatu thema kaupaksi :-D Olihan sen ryhti alkanut jo selkeästi rappeutumaan että ei voi olla hintaan pettynyt, vaikkakin siitä olisi viime kesänä jonkun saturaisen enempi saanut. PS. Matkaseuraa otetaan vastaan sakkelaan toista Italoa pyydystäessä :wink: OT: sitikka XM 2.0 C.T turbo -94 kerkesi olla theman kanssa samaan aikaan jonkun kuukauden ennen häippäsyään.. oli kyllä mageempi peli kun thempula poiskukien 142 hepan tehoa :shock: Niinko mitä siinä turbo edes teki? :-D
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Vastaa Viestiin