Jumista viis, mutta sehän on ku impotentti pornostara jos ei takaveto lähde sladiin!Alfissimo kirjoitti:Vastaus taitaa olla, ettei mitenkään. Olis kyllä hyvä, jos sellaisella sattuu vaikka jäämään jumiin talvella.

Valvoja: Moderators
Jumista viis, mutta sehän on ku impotentti pornostara jos ei takaveto lähde sladiin!Alfissimo kirjoitti:Vastaus taitaa olla, ettei mitenkään. Olis kyllä hyvä, jos sellaisella sattuu vaikka jäämään jumiin talvella.
Lisärahalla, eli ostamalla Quadrifoglion.JontteB kirjoitti:Miten tästä saa luistoneston ja/ tai ajonvakautuksen pois?
Polforea kirjoitti:Lisärahalla, eli ostamalla Quadrifoglion.JontteB kirjoitti:Miten tästä saa luistoneston ja/ tai ajonvakautuksen pois?
Ikävä jos joutuu palauttamaan auton puunrunko b-pilarin kohdalla.JontteB kirjoitti:Jumista viis, mutta sehän on ku impotentti pornostara jos ei takaveto lähde sladiin!Alfissimo kirjoitti:Vastaus taitaa olla, ettei mitenkään. Olis kyllä hyvä, jos sellaisella sattuu vaikka jäämään jumiin talvella.
Eiköhän se jonkun sulakkeen takana ole, eli sulake irti. Tosin samalla saattaa hävitä myös muita toiminnallisuuksia. Sääli etteivät ole tuollaista saaneet Alfaan, vaikka kovasti yrittävät elättää urheiluauton luonnetta, mutta kuitenkaan näitä ominaisuuksia ei autoon ole laitettu.JontteB kirjoitti:Nyt on auto kokeiltavana illaks. Miten tästä saa luistoneston ja/ tai ajonvakautuksen pois? Takavetosen pitää lähteä soralla sladiin halutessaDynamic asetuksella ei suostu ja mitään ESC nappulaa tai kohtaa en löydä valikosta.
En löytäny manuaalistakaan. Toi nappula on start stop automatiikan poiskytkeminen. Mutta helkkarin mukava auto! Olin jo "päättänyt" että otan bensakoneisen liisarina. Sen sais tammi- helmikuussa. Nyt himottaa ruskeapenkkinen diisseli minkä sais ajoon ens vkl Vaasan reissulle. Pitäis vaan ostaa omaan taseeseen.phnts kirjoitti:^ Start-stop pois päältä? Vastaavaa just valoissa katselin erään pakettiauton mittaristossa vihreänä.
Palautin auton, ilman puun rungon painaumaa B-pilarin kohdalla, ja kysyin estoista. Vastaus oli juuri kuten Polforea arveliPolforea kirjoitti:Lisärahalla, eli ostamalla Quadrifoglion.JontteB kirjoitti:Miten tästä saa luistoneston ja/ tai ajonvakautuksen pois?
Ei ole. Jeepissä on rautalohko ja Alfassa alumiininen.quppe kirjoitti:Onko uudessa Cherokeessa sama moottori kuin alfassa? Montako vaihdetta Giulian automaatista olikaan?
http://www.nettiauto.com/uudet-autot/je ... kee/121412
Polforea kirjoitti:Ainakin viritysaste heittää havaittavasti (180hv/450Nm vs 200hv/350Nm). Giuliassa on 8-portainen, pitkittäinen ZF:n 8hp. Sekä Jeepin maininta 9 vaihteesta että etuvetomainen etuakselin asettelu vihjaa että tekniikka olisi poikittain, jolloin aski lienee ZF:n 9HP.
Ok kiitoksia selvennyksistä laiskalle.. Onneksi sukulaisuus ei ole jakautunut Jeepin puolelta ulkonäöllisestiV6 kirjoitti:samaa sukua se mosa on mutta Alfassa on uusi versio joka on täysalumiinia
Alkuperäisistä halogeenivaloista en osaa muuta sanoa, kuin että silloin jää pois myös näyttävät led-päiväajovalot. Bi-xenoneista voin kuitenkin todeta niiden olevan erinomaiset, valokuvioltaan pitkät ja leveät. Suurin osa muilla merkeillä vastaan tulleista xenon-valoista jää kauas taakse. Vakio-äänentoisto ei ole mielestäni kovinkaan kummoinen. Lisäsatsaus ensimmäiseen hifipakettiin kannattaa. Soi heleästi ja bassotoisto saa lisää auktoriteettia.TurboArtturi kirjoitti:Taitaa autokuumetta pukata. Välillä on helpompaa, mutta sitten taas havahdun "rakentemasta" netissä uutta Giuliaa. Dieselin olen jo koeajanut ja tykkäsin kovasti. Bensamallia kuitenkin odottelen. Ketju tarjoaa varmaan vastauksia pähkäilyyni, mutta kun jo käyttökokemuksia jollain on niin kuulisin mieluusti niitä
- Millaiset ovat alkuperäiset valot, kannattaako sovinnolla ruksia bi-xenonit?
- Alkuperäinen radio? Nykyisessä autossa originaali soi aikas kehnosti. Boseen olin tyytyväinen 159:ssä.
- Millaiset Superin alkuperäiset vanteet.
- Lohkolämmitin ja vetokoukku joko saatavilla?
Kiitos jos jaksatte vastata.
159:n tullessa aikoinaan omistukseeni, naapuri kehui sitä hienoksi kesäautoksi. 105tkm sillä "kesäautolla" tuli tyytyväisenä ajettua kesät talvet.
Tarkoitatko Webasto/Eber-tyyppistä polttoainekäyttöistä lämmitintä ? Tämä on kyllä hyvä uutinen Giulialle.-Oksid- kirjoitti:Hieno että kuume leviää![]()
Bi-xenonien kanssa poistuvat myös halogeenien kavereina olevat sumuvalot puskurin kulmista, mikä nyt ei liene suuri menetys![]()
Itsellä on Alfaan tulossa moottorinlämmitin kaupanpäällisinä, kunhan saavat ns. testiasennukset sen osalta tehtyä.
Vanteet ovat tosiaan nuo 10-puolaiset "Super":t vakiona Superissa.
Valitettavasti en, kyseessä on joko letkulämmitin / öljypohjan "paistinpannu".Jiitee kirjoitti:Tarkoitatko Webasto/Eber-tyyppistä polttoainekäyttöistä lämmitintä ? Tämä on kyllä hyvä uutinen Giulialle.
En katsonut tarkemmin oliko muut vastannut tähän jo.TurboArtturi kirjoitti:Taitaa autokuumetta pukata. Välillä on helpompaa, mutta sitten taas havahdun "rakentemasta" netissä uutta Giuliaa. Dieselin olen jo koeajanut ja tykkäsin kovasti. Bensamallia kuitenkin odottelen. Ketju tarjoaa varmaan vastauksia pähkäilyyni, mutta kun jo käyttökokemuksia jollain on niin kuulisin mieluusti niitä
- Millaiset ovat alkuperäiset valot, kannattaako sovinnolla ruksia bi-xenonit?
- Alkuperäinen radio? Nykyisessä autossa originaali soi aikas kehnosti. Boseen olin tyytyväinen 159:ssä.
- Millaiset Superin alkuperäiset vanteet.
- Lohkolämmitin ja vetokoukku joko saatavilla?
Kiitos jos jaksatte vastata.
159:n tullessa aikoinaan omistukseeni, naapuri kehui sitä hienoksi kesäautoksi. 105tkm sillä "kesäautolla" tuli tyytyväisenä ajettua kesät talvet.
Ai se oli sinä.. Just laitoin teille viestin spostiinTurboArtturi kirjoitti:Ehdin laittaa jo aamusta sinulle postia, joten palataan asiaan.
Just ollaan tilaamassa meidän esittely autoon nastat, ilmoitan millainen melu on heti kun tiedänJuhako kirjoitti:Onko kukaan ajanut vielä nastoilla eli millainen on rengas melu verrattuna etenkin 159 jyrinään?
Nastojen aiheuttama jyrinä on helposti hoidettavissa. Ratkaisu on tietysti kitkarenkaiden hankkiminenJuhako kirjoitti:Onko kukaan ajanut vielä nastoilla eli millainen on rengas melu verrattuna etenkin 159 jyrinään?
Farina kirjoitti:Myyntiluvuista näkee sokea-Erkkikin, että mikä puuttuu - farmarimalli. On se kumma, että tuota ei saada aikaiseksi, vaikka sekä 156:n, että 159:n kohdalla SW myi hyvin.
Shakal kirjoitti:Ei sitä farmaria kyllä tarvitse kaunista korimallia rumentamaan.
No tämä on nyt näitä puritaanien lauseita tilanteessa, jossa Giulian on oikeasti myytävä paljon. Lanciaa voi katsella sillä silmällä, että mikä on pahin mahdollinen skenaario. Edellä mainituista myyntiluvuista näkee hyvin, että esim. Audin ja Volvon ostajista suurin osa valitsee farmarin. MB:n ja BMW:n kohdallakin suunnilleen puolet. Farmaria harkitseva tuskin Giuliaan päätyy, kun vilkaisee postiluukun kokoiseen takaluukkuun. Ja toisaalta en muutenkaan ymmärrä, että miten se on sedaneista pitäviltä pois, jos samasta autosta tehdään farmari?Shakal kirjoitti:Ei sitä farmaria kyllä tarvitse kaunista korimallia rumentamaan.
Ainakin 156:n ja 159:n kohdalla.... samaa mieltä. Farkku-riisseli-Giulia osuisi omaan monipuoliseen käyttötarpeeseen parhaiten... mahtuu töissä/ harrasteissa tarvittavaa kamaa hyvin mukaan. Jos meillä olisi vain yksi auto vaimon kanssa, sen olisi oltava SW. Kolmessa on jo paremmin pelivaraa, vaikka nytkin on 2 SW:ta ja yksi berlina....Raimo Miettinen kirjoitti:Mites farkut käy kaupaksi Euroopan ulkopuolella? Olen kyllä itsekin farkun kannalla. Parhaimmillaan jopa kauniimpia mitä vaatimaton sedan.
Pulttijako 5x110, keskireikä 65.1Keltsi kirjoitti:Mikäs muuten on pulttijako tuossa Giuliassa? Äkkiseltään en löytänyt
Sergio lukee Alfabbs:ää.Farina kirjoitti:Myyntiluvuista näkee sokea-Erkkikin, että mikä puuttuu - farmarimalli. On se kumma, että tuota ei saada aikaiseksi, vaikka sekä 156:n, että 159:n kohdalla SW myi hyvin.
Haha sieltä se tulijuuuso kirjoitti:Sergio lukee Alfabbs:ää.Farina kirjoitti:Myyntiluvuista näkee sokea-Erkkikin, että mikä puuttuu - farmarimalli. On se kumma, että tuota ei saada aikaiseksi, vaikka sekä 156:n, että 159:n kohdalla SW myi hyvin.