
Jatkuvana ongelmana oli liian pieni työpöytä ja hukassa olevat työkalut.

Valvoja: Moderators
Se on jotenkin tekemisissä valomuistin kanssa ainakin, pussissa alkaa rele surisemaan jos lampunkannassa on huono kontakti.OL kirjoitti:Seiska5emma kirjoitti:Minua tietävämmät ovat kertoneet, että se on pyyhkijöiden tihkuautomatiikka.No, kai se mullakin sitten ajaa samaa asiaa, sillä kysyin..
Kummastakohan kohteesta tässä oli puhe, Alfasta vai naisesta? Tai no, mitä noita erottelemaan.Seiska5mma kirjoitti:Asiasta ymmärtäville voi kertoa, että lähes 2 vuotta ilman on pitkä aika. Tulee sanottua kaikenlaista pahaa viattomasta kohteesta, jota vain haluaisi painaa ja kovaa.
Samaa mieltä. Ja jos ei valoautomatiikka toimi, kiviä ei kannata heitellä Milanon suuntaan. Laadukas rosvoliitinasennus on suomalaisen maahantuojan tekele.Alfistipohjoosesta kirjoitti:America on joustopuskureilla. Tuo pötkylä on valoautomatiikka. Jos se ei toimi niin syyllinen on kuitenkin tod.näk sulakerasian taakse asennettu rosvoliitin.
tuotanoin....mun mielestä ainut oikee paikka nostimille on katossa ei herpaanu katse oviin vaan pysyy tiässäSeiska5mma kirjoitti:Katossa joo. On siinä ergonomia hakusessa. Meikäläisellä, kuten varmaan monella muullakin, on etuikkunan ja kattoluukun painikkeet katossa edessä.
Helvetin kätevää nysvätä etuikkunoita auki vauhdissa, käsi peittää noin kahden rekan kokoisen alueen. Ei ne makaronit sitten tullet ajatelleeksi muita paikkoja. No, onhan se tietysti kokonaisedullista, että takaikkunoiden painikkeet ovat keskellä autoa eikä joka ovessa. Mutta väännäpä käsi sinne taakse vauhdissa.
Mutta samaa hätäsuunnittelua näkee joka paikassa. Konetilan sähköasennukset ovat luku sinänsä. Siellä on lämmätty osaa sinne minne mahtuu. Jos ei ole mahtunut, niin on silti mahtunut. Ei tulisi mieleenkään rutata johtoja niin, että ne taipuvat sentin päästä liittimesta suoraan taakse.
Alfan 75-vuotisjuhlamalli...