Jatkossa voitaisiin kokeilla myös uudehkoa ja jo hyvinkin suosituksi tullutta Betony Gastro pub:ia. Ruokapuoli ei ole kovin laaja, mutta hyvää palautetta olen kuullut. Ja viihtyisä.
Mitenkäs olisi vaihteeksi Angela siinä melkein vieressä? Autonkin voi jättää samaan parkkiin kuin Nevilleen mentäessä. Ruokalistakin on melko monipuolinen. Toisaalta Betonykin olisi kiintoisaa tsekata, mut vaikuttaa äkkiseltään paikalta jonne ei kannata omalla autokyydillä lähteä. Anyway, suurella todennäköisyydellä mukana, osuipa valinta mihin hyvänsä ruoka-/juomapaikkaan.
Edelleen ehdotan Betony:ä. Kävin tänään lounaalla ja vaikka vilkaisemani ala carte lista on suppea niin jos maku on sinne päinkään mitä lounas niin slurp! Mutta toki kannattaa ottaa kyytiin pari kaveria jotta edes joku maistelee hyviä juomia. Taas oli kolme uutta viskiä ilmestynyt hyllyyn. Pitäiskö itsekin pummata kyyti? Tommii
EDIT: Niin joka kk 3. Torstai klo 18-> Tervetuloa joukkoon kirjavaan:-)
Wile E. Coyote kirjoitti:Edelleen ehdotan Betony:ä. Kävin tänään lounaalla ja vaikka vilkaisemani ala carte lista on suppea niin jos maku on sinne päinkään mitä lounas niin slurp! Mutta toki kannattaa ottaa kyytiin pari kaveria jotta edes joku maistelee hyviä juomia. Taas oli kolme uutta viskiä ilmestynyt hyllyyn. Pitäiskö itsekin pummata kyyti? Tommii
EDIT: Niin joka kk 3. Torstai klo 18-> Tervetuloa joukkoon kirjavaan:-)
EDIT2: Unohtui sanoa että toki angelakin käy mulle.
Joudun jäämään pois tällä kertaa, työeste. Valitkaa joku hyvä paikka, Betony tai Angela, molemmat hyviä vaihtoehtoja.
Joku vaan varaa tarpeeksi tilaa, 6 alfistia on ollut hyvä keskiarvo osallistujamäärissä.
Ensi kuussa pääsen sitten jo itsekin mukaan ja silloin varmaan kokoonnumme Pizza Bravossa.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
No jos sitten Angelaan joku toinen kerta ja Betonyyn tänään. Alfankin mittariin tulee sopivasti tänään pyöreitä lukuja niin on hyvä syy juhlistaa hyvällä ruoalla ja juomalla.
Ja jos joku syystä tai toisesta tarvitsee kyytiä paikan päälle tai sieltä pois, niin minua ei haittaa pienen keräilylenkin heittäminen. Päivä on alkanut tänään jo 0200, joten illalla on varmasti kuuppa riittävän jumissa ilman pöllö-öljyäkin.
Aika hiljasta on. Mut ehkä sinne tulee väkeä kuten yleensä kylän hiljaiset tulee. Betony on osoitteeltaan kai Kouvolankadulla, eli ihan keskustassa. Kaikilla kai on navigaattorit, en jaksa nyt tarkistaa, lääkäri huutaa ihan just huoneeseen. Nähdään siellä. EDIT: Betonyssä, ei terveystalossa
TTY: Hmmm, nyt on tarjous josta voi olla vaikea kieltäytyä! Kysyn jos vaimo heittäis mut sinne, jos viittit kuusankoskelle nakata???
Orazio soitti ja kyseli onko Alfisteja tulossa syömään huomenna. Jos tekee mieli Orazion pizzoja niin torstaista 22.09. alkaen niitä taas on saatavilla.
Tänään 20.10. Klo 18 alkaen Alfamiitti Pizza Bravossa. En ole vielä ehtinyt ilmoittaa Oraziolle, mutta tuskin siellä mitään tungosta on, varmasti mahdutaan ruokailemaan, nythän on lähes terassikelitkin
Tervetuloa!
AlfaTom kirjoitti:Tänään 20.10. Klo 18 alkaen Alfamiitti Pizza Bravossa. En ole vielä ehtinyt ilmoittaa Oraziolle, mutta tuskin siellä mitään tungosta on, varmasti mahdutaan ruokailemaan, nythän on lähes terassikelitkin
Tervetuloa!
Päivitys: Orazio ilmoitti, että tänään Alfamiitti onnistuu. Kyllä sitä Orazion pizzaa onkin jo odotettu
Kiitos kaikille osallistujille, pizza oli hyvää ja sitä oli riittävästi
Osallistujia oli 9 ja Kouvolan lisäksi edustus oli Lappeenrannasta ja Kotkasta eli hyvä meininki
Tänä vuonna kokoonnutaan vielä kaksi kertaa, seuratkaa ilmoittelua
Orazion pizzaa kovasti tekisi mieli, mutta torstaisin vaan ei pääse paikan päälle lähes mitenkään. Marraskuulle joku toinen viikonpäivä, esim. keskiviikko olis bueno
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Onko kannatusta keskiviikkomiitille? Marraskuun 16 olisi keskiviikko. Minulla on talviloma, joten itselleni se käy, joillekin taas ei, mutta vaihtelun vuoksi voidaan pitää miitti tuolloin. Laittakaahan kannatusta, ettei tarvi yksinään pizzaa maistella
^Jos sillä saadaan useampi halukas mukaan, niin olen keskiviikon kannalla. Taitaa vaan ensi kuu olla omalla kohdalla sen tyyppinen, ettei oo väliä pidetäänkö keskiviikkona vai torstaina...
Jäi taas viime hetkeen, mutta pitää varmistaa Oraziolta että huominen käy. Itse olen torstaina reissussa.
Laitan tänne varmistuksen viimeistään huomenna puolen päivän aikaan.
No niin, sain varmistuksen Oraziolta, että huominen käy miitille, mutta poikkeuksellisesti jo klo 17 ja ulkona pitää olla klo 21. Tämä johtuen Orazion omista menoista illalla. Siksi aikaisempi aloituskin.
Laittakaahan muistutukset kännyköihin että ehditte paikalle.
Tervetuloa
Ei ollut mitään jakoa saapua. Lemminkäinen järjesti sen verta reippaasti ylitöitä, varsinkin kun oli aikaistettu miittinki... Mitens ens kuussa, normaali käytäntö?
Mikään ei ole niin turhaa kuin hyvät neuvot - niitä ei viisat kaipaa eikä tyhmät kuuntele.
Keltsi kirjoitti:Oli kuulemma ollut hiljaista keskiviikkona Itselleni iski nopea Kausalan keikka torstaina, niin pakkohan se oli Oraziolla käydä syömässä
Okei
Kymiringiltäkään ei ole mikään matka käydä Oraziolla
Tämän viikon torstai, 15.12., olisi sitten vuoden viimeinen Kymenlaakson Alfamiitti Pizza Bravossa. Vai olisiko kannatusta keskiviikolle? Itse kun en pääse torstaina paikalle. Ilmoitelkaa täällä kumpi päivä olisi parempi. Torstaista on ollut ennakkoon Orazion kanssa puhe, mutta keskiviikko pitää sitten varmistaa häneltä, jos silloin haluamme kokoontua.
Jos ei tule kommentteja suuntaan eikä toiseen niin torstai on sitten miittipäivä. Joka tapauksessa mahdollisesta miitin aikaistamisesta keskiviikoksi ilmoitetaan täällä.