75 2.0 TS puristukset
Valvoja: Moderators
- JPeltola
- Viestit: 1129
- Liittynyt: 11 Tammi 2011, 19:59
- Car(s): Alfetta GTV 3.0 24v
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 75 2.0 TS puristukset
Mulla on se TS virilastu tossa 156:n hanskalokerossa, jos haluat kokeilla. En tiedä mitä se tekee.
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Re: 75 2.0 TS puristukset
Oliko niin että vähempi tulppaisen nordin kanget ajais saman asian eli olis pidemmät?
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Re: 75 2.0 TS puristukset
jep. TC koneen kiertokanki on +1mm pidempi verrattuna TS malliin.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
Re: 75 2.0 TS puristukset
Miten nuo kakkos sarjan tessun männät menee, onko 1,8 ja 2,0 samat männät, mutta 1,8 pitkät kiertokanget vai onko männät eri molemmissa?
Giulia Super -69
Re: 75 2.0 TS puristukset
Ok, tiedän, että kakkos sarjan mäntiä on käytetty, mutta niissä on niin paljon isompi puristuskorkeus, että pitää koneistaa lakea reilusti matalammaksi. Hienot männät kyllä ja kevyet.
Giulia Super -69
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: 75 2.0 TS puristukset
Onko tuosta lastusta tarkempaa tietoa? Kenen tekemä jne? Itsellä voisi olla myös intoa kokeilla, pikkasen kiristetty ts alkaa olla kasassa ja imusarjan tekoa vaille käytännössä.JPeltola kirjoitti:Mulla on se TS virilastu tossa 156:n hanskalokerossa, jos haluat kokeilla. En tiedä mitä se tekee.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Re: 75 2.0 TS puristukset
Kantta, imusarjaa ja pakosarjoja hiplaamalla Jim K:n oppien mukaan. Muuten tuo on vakiopalikoilla. Saisi piha vaan sulaa niin saisi 75:n talliin ja koneen paikalleenJuhako kirjoitti:^Miten olet piristänyt tessua?
Re: 75 2.0 TS puristukset
Jotenkin minulla on muistikuva, että 1,8 ja 2,0 koneissa eroa olisi ainoastaan kampiakselissa ja kiertokangissa, kaikki muu on samaa. Eli 1,8 ja 2,0 samat männät. Voin kyllä muistaa väärinkin.
Giulia Super -69