Uusimmassa TM:ssä olivat ajelleet Giulia bentsiiniturboa (280 hv) - nelivedolla. Märällä.
Kiittelivät reipasta kulkua, lähtöpitoa (sillä märällä) ja ajettavuutta noin yleensä.
Harmitusta aiheutti lähinnä nelivedon tuoma lisähinta, joka nelkun extravarusteet mukaanlukien on messevät 18000 euroa takatuuppariin verrattuna .
Jos olisi reilut kuusikybää ylimääräistä, niin tämmöttinen lähtisi kyllä tilaukseen.
glideslope kirjoitti:
Harmitusta aiheutti lähinnä nelivedon tuoma lisähinta, joka nelkun extravarusteet mukaanlukien on messevät 18000 euroa takatuuppariin verrattuna .
Jos olisi reilut kuusikybää ylimääräistä, niin tämmöttinen lähtisi kyllä tilaukseen.
onhan siinä aika paljon eroakin 200 hv takavetoon, neliveto, +80 heppaa ja extra varusteet, toki se on silti aika paljon....
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
glideslope kirjoitti:
Harmitusta aiheutti lähinnä nelivedon tuoma lisähinta, joka nelkun extravarusteet mukaanlukien on messevät 18000 euroa takatuuppariin verrattuna .
Jos olisi reilut kuusikybää ylimääräistä, niin tämmöttinen lähtisi kyllä tilaukseen.
onhan siinä aika paljon eroakin 200 hv takavetoon, neliveto, +80 heppaa ja extra varusteet, toki se on silti aika paljon....
Joo, totta. Oletin huolimattomasti lukeneena jutun perusteella, että takavetoa saa myös tällä tehomäärällä. Olihan se maininta tuosta tehoerosta mainittu varsin selvästi kun silmän otti käteen.
^Kiihtyvyys 2 litran koneelta + yhd. kulutus ovat tässä taikaa! Ja vielä kun kyse ei ole ihan mistä tahansa tylsästä autosta! On kyllä hyvä paketti kasassa!
Näyttää siltä, että aina päällä olevat takavalot tulevat takaisin autoihin
Renault Talisman ja Mégane, Alfa Romeo Giulia , Seat Ateca sekä Peugeot 3008. Siinä tämän vuoden uutuuksia, joissa takavalot palavat myös päivällä yhdessä huomiovalojen kanssa
^Onko MiTossa muutakin kuin valot päällä/pois? En muista mokomaa ominaisuutta, mutta voi olla etten kiinnittänyt huomiota... Giuliettassa ainakin oli tympeä lediviirut vain edessä -ominaisuus, jota ei tullut käytettyä. Bemareissa on kaikissa ollut myös typerä takavalot sammuksiin ja eteen lediä - asento. Ei ole tuossa asennossa makuutettu kytkintä. Yhtä typerää kuin ennen muinoin etusumarien käyttö. Keski-ikäisten "coolness" ei ole koskaan siirtynyt reaalimaailmaan oikeana viileytenä...
Eiköhän tälläkin foorumilla moni ole ostanut pankin rahoilla 156:n . Pienenä yksityiskohtana täkäläiset lievät sopineet siitä etukäteen pankin kanssa, mutta ei kai tuollainen suurmoguli aina ehdi juttusille.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Ihan hyviä hankintojahan toi oli tossa tehnyt. Ja mikäs siinä nuuhkiessa koksua 156:ssa neiti-/rouvaihmisen peppuvaosta jollain järven rannalla auringonlaskua välillä katsellen. Ihan laadukkaan oloista arkeahan siinä ehti herra viettää hetken. Harmi ettei ollut ihan loppuun asti suunniteltu toi juttu sitten kuitenkaan.
Haha. Tuohan ei tuhlannut pankin rahoja vaan pankin asiakkaiden rahoja. Jos ihan oikeudenmukaisuutta haetaan niin ihmisten pitäisi vaatia pankilta korvauksia siitä että se on sallinut varojen hukkaamista. Varat jota esim. meikäläisen Danske veloittaa sitten penni kerralla jatkuvasti kasvavista uusista palvelumaksuista! Missä olikaan se avautumistredi.
Lauri Törnikin oli alfisti, olikos tämä jo yleistä tietoa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 24797.html
ote jutusta:
"Ollessaan nyt takaisin Euroopassa ajatteli Törni etsiä vuosien takaisen kihlattunsa Marja Kopsin Ruotsista. Vain kaksi kirjettä Törniltä menneinä tusinana vuotena ei kuitenkaan ollut pitänyt rakkautta elossa, ja Törni sai kuulla, että morsian asui nyt kahden lapsen perheenäitinä Espanjassa. Törni palasi yksin valkoisella Alfa Romeollaan Saksaan.
Rankka koulutus, rutiinimainen kasarmielämä ja toiminnan puute söivät taas levotonta sielua.
– Joskus kului turhan paljon juomaa... kaikki joivat silloin enemmän kuin pitäisi, myönsi Tornin kanssa palvellut Charles Norton."
Kiisto: monta mallia, jotka ei tuolle listalle kuuluisi... toisaalta esim. Ecosport on osattu esitellä niin hienosta kuvakulmasta, että tuonkin tötterön pitäisi olla top 5:ssä.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
Imo myöskään Bangle 6-sarja, XJ-S, uus C-sarja, Imperial, MX-5, vanha Q7, S-Type, Range Rover P38, alkuperäinen Cayenne ja Crossfire ei kuulu tuonne listalle.
^Ja edelleen tuohon Q7:aan viitaten, voin aivan täysin ilman sarvia ja hampaita kysyä että mitenkä nyky-Q7 on muka jotenkin "upeampi ilmestys" tuohon vanhempaan nähden, kun koko möhkössä isoimmat muutokset on led-valot ja ulkonäkö ei oo niiden lisäksi muuttunut käytännössä mihinkään. Mones sukupolvi lienee menossa?
-TTY- kirjoitti:^Ja edelleen tuohon Q7:aan viitaten, voin aivan täysin ilman sarvia ja hampaita kysyä että mitenkä nyky-Q7 on muka jotenkin "upeampi ilmestys" tuohon vanhempaan nähden, kun koko möhkössä isoimmat muutokset on led-valot ja ulkonäkö ei oo niiden lisäksi muuttunut käytännössä mihinkään. Mones sukupolvi lienee menossa?
Älä nyt, onhan siinä tuollainen aivan järkyttävä kynnys maskissa myöskin! Monttu auki yrittää syödä edelläajavan.
http://www.topgear.com/videos/chris-har ... -bull-ring
Tätä ei ole kukaan tainnut vielä linkittää.
Alfa Giulia pääsi Chris Harrisin sijalle 2. vuoden 2016 autoissa, McLaren 675LT:n ja Porsche 911 R:n väliin.
Videolla 16:10 eteenpäin kohdalla Harris kertoo miksi.
Kuinkahan tarkkaan ovat Jenkkilässä tutkineet GMän autot, vai eikö se oman maan tuotoksissa ole niin justiinsa Tuntuu, että kaikkia muita valmistajia on siellä epäilty/syytetty.
Paha lasku!
Yhdysvaltojen ympäristösuojelusta sen verran että jotkut ns suojeluorganisaatiot ovat täysin avoimesti investoineet suojelemansa alueella öljynporaukseen!!
Eli ihan aluksi aloittaisin siitä että kuka on astunut kenen varpaiden päälle ja kuka on epäonnistunut pääsemästä jonkinlaiseen sopuun kenenkin kanssa missäkin golf kentällä jonka seurauksena tietty firma haluttaisiin heikentää?
Tuo Magneti Marelli ja Samsung kuvio lienee kovin mahdollinen, siitä kun on useammassa lähteessä muistaakseni viime aikoina viestitty.
Maserati ja Alfa Romeo? Noh, jos mies sinisessä villapaidassa toisiaan haluaa siivota talon niin ehkä, mutta en oikein usko.
-Tazio
vaikea uskoa että kahta nousevaa merkkiä myytäisiin yhtään mihinkään, sen jälkeen puljulle jäisi jäljelle enää pari hassua merkkiä. Ennemmin sieltä lähtee jotain muuta
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Tazio kirjoitti:
Tuo Magneti Marelli ja Samsung kuvio lienee kovin mahdollinen, siitä kun on useammassa lähteessä muistaakseni viime aikoina viestitty.
-Tazio
Samsung kuvio taisi kusahtaa kun Note 7 vei muutaman euron miinusta.
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
V6 kirjoitti:Samsung kuvio taisi kusahtaa kun Note 7 vei muutaman euron miinusta.
Sisäpoliittisia ongelmiakin siellä suunnalla, mihin Samsung on sekaantunut. Toisaalta firma on isompi kuin moni eurooppalainen valtio, joten säpinä toisella laidalla ei välttämättä tunnu toisella.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta