Lähinnä fundeerailin, että missä määrin eri moottoreita voi risteyttää keskenään? Sen verran olen päässyt perille, että esimerkiksi vanhaan vajaaventtiiliseen ei ilmeisesti menisi 24V kannet

Koko koneet kai menisi ristiin, mutta pitääkö tällöin käyttää mitä vauhtista ja käykö nuo huimapyörät ristiin eri kampuroihin? Miten sitten esimerkiksi hammaskehien offsetit tällaisissa?
Onko kukaan näistä perillä, vai eikö tällaisia vain ole tehty? Kaikki on tyytyväisiä vakioihin?

Noita 156:n 2,5:ia on kuitenkin saatavilla kohtuu hyvin, muut (=isommat) meneekin jo hankalammiksi. Joten onko tuolle enää mitään tehtävissä vakio-osia vaihtamalla, vai rajoittuuko mahdollisuudet niihin perinteisiin kikkoihin? Kuitenkin jotain jakopäävammaisia on aina välillä tarjolla, joten jos moisia risteyttämällä jotain saisi aikaan, niin olisihan tuo ihan järkevää ja suht kustannustehokasta.