Se laitettiin siis ylemmäksi rullaksi vahän niinku sillä olettamuksella että on sit paremmin lähestyttävissä jos se alkaa oireilemaan. No nyt havahduin ääntelyyn joka kuuluu aina kylmäkäynnistyksen yhteydessä, kuulostaa pahalta. Lisäksi auto " värisee" oudosti joka tuntuu esim käsijarrukahvasta selkeesti. Lämmettyään ääni ja värinä häipyy.
Eli onko toi yläohjainrulla vaihettavissa menemättä pitkänkaavan mukaan, eli saako vaihettua hihna päällä. Kiristimen löysäyskään ei taida auttaa kun rulla on lohkon nokkien välissä. Ite ajattelin niin että jos saa pidettyä hampaat nokkapyörillä paikoillaan( merkit toki täytyy laittaa) niin kuis kireellä hihna on jaksaako painaa uudella ohjairullalla niin että saa pultin paikalleen.?
Alkaa nää käyttöautot kohta loppumaan taloudesta,,,prkkll
