-5c ja MiTo lämpenee jo kilometrin ajon jälkeen.
JTD ei 10km jälkeen jaksanut puskea lämmintä sisälle - siinä on eroa

Tässähän on jakohihna vaihdettu ensimmäisen kerran 60tkm kohdalla, toisen kerran 120tkm kohdalla - eli selvästi menty 60tkm vaihtovälillä. 3 tai 4v taisi olla keskimääräinen aika hihnalle?
Eipä tuohon turbotettuun Fireen maksa jakopää melkein mitään - muistaakseni Deltalla vapariversioon, joka näytti tilaltaan olevan täysin identtinen, marmorihintanakin oli joku 500eur kaikkinensa (sis vesipumppu) tässä muutama vuosi sitten. Jos vie ei-marmorille, olettaisin hinnan olevan aika kohtuullinen...
No, pitää kaivella vähäsen. Nyt tuli sitten öljynsuodattimen kohdalla seuraava tönö vastaan, kun tarjolla on kahta versiota patruunalle. On vaan niin, et taitaa joutua patruunan olevan oikeasti oikeen kokonen, tai muuten voipi käydä hupsista :p 85mm vastaan 81mm. No, selvitellään eperistä jne...