Ajattelin pistää topicin tästä kaudesta.
Kuinkas moni täällä oikeestaan seuraa näitä? Itse innoistuin vasta katsottuani Monzan kisan joka todella oli mukavaa seurattavaa. Tänään ajettu Ranskan (se vaikee kirjotettava)kisat ei ollut mitään niin mukavaa katseltavaa, ensinnäkin kun ei ollut niin kiivasta kisailua ja ohittelua kuin monzassa, ja toisesks kun ei alfat oikeen pärjänny
Mutta sen verran olen kyllä innostunut että pyrin kaikki kisat jatkossa katsomaan.
Sarja muuten tuntuu ihan onnistuneelta, kun säännöillä lisätään taistelua ja pyritään vähän hillitsemään ketään tekemästä schumeja. Kiva olisi kyllä nähdä vähän enemmän eri auto merkkejä mukana.
Eipä tässä muuta. Sattuukos kukaan muuten tietää miten tuossa ollaan rajoitettu moottoreiden kokoa? Vai onko pelkästään teho rajoitukset. Jos oikeen ymmärsin selostuksesta niin Chevrolet olis tuomassa 2 litrasta turboa kisaan, eikös alfa käytä kuitenkin V6:sia (2.5 ; 3.0 ; 3.2 varmaankin joku näistä, mutta mikä)?
WTCC 2005
Valvoja: Moderators
- Oldgrain
- Viestit: 350
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
- Car(s): 159 2.2 SW -07, GTV 2.0 -86
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Tuleehan tuota aina katsottua jos sattuu sopivasti olemaan televiissorin ääressä, mutta ei niin hurjan suurella mielenkiinnolla.
Mitäs vaikeata Magny-Cours:n kirjoittamisessa on
Koneina on alle 2000cm^3 koneet ja ilman turboa. Lisää infoa teknisisitä rajoituksista täältä ja itse sarjasta täältä.
Mitäs vaikeata Magny-Cours:n kirjoittamisessa on
Koneina on alle 2000cm^3 koneet ja ilman turboa. Lisää infoa teknisisitä rajoituksista täältä ja itse sarjasta täältä.
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"
Selostaja sekoitti sut kertomalla, että sama paja, joka on rakentanut WTCC Chevroletit, tuo markkinoille rajatun määrän Lacetti katuautoja, jotka ovat isommalla moottorilla ja turbolla. Vaivaiset 170 heppaa kuitenkin vain. N-technology teki 156 GTAm mallin pari vuotta sitten, jossa oli heppoja vähän enemmän. En tiedä saivatko myytyä yhtään katukäyttöön. Samaahan ovat tehneet mm. KMS ruotsissa pari vuotta sitten (Audi A4:ia) ja kaipa Aaltonenkin teki niitä Sport 2000 bemareita viitisen vuotta sitten...
Magny-Coursin kisa oli koppiautokisaksi harvinaisen tylsä - lähes formula 1:n kaltaista peräkkäin ajelua. No, toivottavasti seuraavissa jälleen tapahtuu... ja alfatkin pärjäävät. Ja tottakai Vallelle toivotaan menestystä myös vaikka Seatilla ajaakin
Ja Heinon Mikolle pidetään peukkuja Alfa Challengessä. Hieno suoritus ranskanmaalla!
Niin, ja noista autoista vielä. Samanlaisia ovat kuin Suomen Super 2000 -luokassa. Ovat tosin kalliimpia ja muutaman sekunnin kierrosajassa nopeampia ja muutenkin viimeisen päälle viritettyjä. Aivis Ohtlahan tuo Suomenkin radoille täsmälleen samanlaisen Honda Accordin kuin noissa WTCC kisoissakin näkyy. Ei muuta kuin kisoihin katsomaan parin viikon päästä Alastarolle ja kuun lopulla Ahvenistolle. Katsojan (tai itseasiassa mekaanikon) roolissa itsekin aion noihin kisoihin lähteä, kun ei oma peli oikein vielä pelitä
Magny-Coursin kisa oli koppiautokisaksi harvinaisen tylsä - lähes formula 1:n kaltaista peräkkäin ajelua. No, toivottavasti seuraavissa jälleen tapahtuu... ja alfatkin pärjäävät. Ja tottakai Vallelle toivotaan menestystä myös vaikka Seatilla ajaakin
Ja Heinon Mikolle pidetään peukkuja Alfa Challengessä. Hieno suoritus ranskanmaalla!
Niin, ja noista autoista vielä. Samanlaisia ovat kuin Suomen Super 2000 -luokassa. Ovat tosin kalliimpia ja muutaman sekunnin kierrosajassa nopeampia ja muutenkin viimeisen päälle viritettyjä. Aivis Ohtlahan tuo Suomenkin radoille täsmälleen samanlaisen Honda Accordin kuin noissa WTCC kisoissakin näkyy. Ei muuta kuin kisoihin katsomaan parin viikon päästä Alastarolle ja kuun lopulla Ahvenistolle. Katsojan (tai itseasiassa mekaanikon) roolissa itsekin aion noihin kisoihin lähteä, kun ei oma peli oikein vielä pelitä
Alfaton ainakin hetkellisesti...