Varashälytintä tarttis
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Varashälytintä tarttis
GTV:hen pitäisi keksiä hommansa hoitava hälytin. Aikaisemmat kokemukset ovat tällaisia:
Enforcer 750-joku; Alkuun toimi OK, myöhemmin alkoi tehdä mitä sattuu
Cobra(ko?) joku vanhempi; Oli 33:ssa kun sen ostin, herätti naapurit aina tarkalleen kello kolmelta yöllä. Lopulta käynnistyksenesto ei suostunut menemään pois päältä. Ei ihme ettei toiminut, jonkun putkimiehen asentama?
Defa 821-pirustikirjaimia; Lisävarusteena ostettu relemoduuli oli rikki heti valmiiksi. Lasinrikkotunnistimen ja mikroaaltotutkan säädettävyys huoho. Vehje toimi kohtuullisesti, viiden vuoden käytön aikana ehkä kymmenen (ilmeisen turhaa) hälytystä. Joskus tosin kiukkusi niin, ettei ottanut kummankaan kauko-ohjaimen komentoja vastaan.
Seuraavaksi ajattelin mahdollisesti hommata Alfatech 200 BB:n, isot pojat väittävätten että Alfatechit ovat samoja kamppeita kuin Cobrat mutta segmentoitu halvempaan hintaluokkaan. Tuo kyseinen vikine ei ole kallis, Euroopasta saisi vastaavan Cobran suunnilleen samalla rahalla mutta jos eroja ei tosiaan ole tilaan mieluummin Suomesta.
GTV:ssä on ilmeisesti tehtaan käynnistyksenesto, ainakin avainkortissa on mechanical code -numeron lisäksi myös electronic code. Lisäksi härvelissä on kauko-ohjattavat lukot omasta takaa eli tehdasvarustuksen kaverina menisi yksinkertaisempikin hälytin. Tosin en ole varma miten tuo alkuperäinen IR-kauko-ohjaus mahtaa toimia kun auton päällä on puoli metriä lunta...
Nyt sitten kaivattaisiin hälytinkokemuksia ja -vinkkejä. Rakenteluhinku on kova, saisi nyt sen auton kotipihaan...
Enforcer 750-joku; Alkuun toimi OK, myöhemmin alkoi tehdä mitä sattuu
Cobra(ko?) joku vanhempi; Oli 33:ssa kun sen ostin, herätti naapurit aina tarkalleen kello kolmelta yöllä. Lopulta käynnistyksenesto ei suostunut menemään pois päältä. Ei ihme ettei toiminut, jonkun putkimiehen asentama?
Defa 821-pirustikirjaimia; Lisävarusteena ostettu relemoduuli oli rikki heti valmiiksi. Lasinrikkotunnistimen ja mikroaaltotutkan säädettävyys huoho. Vehje toimi kohtuullisesti, viiden vuoden käytön aikana ehkä kymmenen (ilmeisen turhaa) hälytystä. Joskus tosin kiukkusi niin, ettei ottanut kummankaan kauko-ohjaimen komentoja vastaan.
Seuraavaksi ajattelin mahdollisesti hommata Alfatech 200 BB:n, isot pojat väittävätten että Alfatechit ovat samoja kamppeita kuin Cobrat mutta segmentoitu halvempaan hintaluokkaan. Tuo kyseinen vikine ei ole kallis, Euroopasta saisi vastaavan Cobran suunnilleen samalla rahalla mutta jos eroja ei tosiaan ole tilaan mieluummin Suomesta.
GTV:ssä on ilmeisesti tehtaan käynnistyksenesto, ainakin avainkortissa on mechanical code -numeron lisäksi myös electronic code. Lisäksi härvelissä on kauko-ohjattavat lukot omasta takaa eli tehdasvarustuksen kaverina menisi yksinkertaisempikin hälytin. Tosin en ole varma miten tuo alkuperäinen IR-kauko-ohjaus mahtaa toimia kun auton päällä on puoli metriä lunta...
Nyt sitten kaivattaisiin hälytinkokemuksia ja -vinkkejä. Rakenteluhinku on kova, saisi nyt sen auton kotipihaan...
- Epäkelpokeräilijä -
mulla on toi Alfatech suht hyvin pelannut, takaluukun kytkin on pari kertaa 4 vuoden aikana antanut virhehälytyksen anturi on hiukan liian alhaalla (lumi jäätyy luukun väliin ja nostaa luukkua sen verran että hälyttää ei ole jaksanut tuon takia fixata kuntoon) . Tarratkin sopivat hyvin Alfaan 
Käynnistyksenesto on muuten pakollinen oliko se nyt 96 vai 98 vuoden jälkeisissä autoissa.

Käynnistyksenesto on muuten pakollinen oliko se nyt 96 vai 98 vuoden jälkeisissä autoissa.
Viimeksi muokannut V6, 10 Huhti 2004, 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ärrä
- Viestit: 751
- Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
- Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
33:ssa oli Defa, kun auto ostettiin. Useita vääriä hälytyksiä JOKA PÄIVÄ. Meni vaihtoon ja Cobra tuli tilalle. Ei yhtään väärää hälytystä ole ollut (kahteen vuoteen).
164 TS:ssä oli vanhempi Cobra. Ei yhtään väärää hälytystä, mutta söi paristoja kaukokapulasta turhan tiuhaan tahtiin. Oli käytössä noin 5 vuotta.
Tuo Alfan oma ajonesto ja IR-systeemi on kuulemma herkkä rikkoutumaan (vanhemmissa). Munkin 164:stä oli ajonesto piuhoitettu pois päältä Saksassa. Otettiin Alfan vempelet pois ja Cobran systeemit tilalle. Lukituskin toimii radiotaajuudella olennaisesti paremmin.
164 TS:ssä oli vanhempi Cobra. Ei yhtään väärää hälytystä, mutta söi paristoja kaukokapulasta turhan tiuhaan tahtiin. Oli käytössä noin 5 vuotta.
Tuo Alfan oma ajonesto ja IR-systeemi on kuulemma herkkä rikkoutumaan (vanhemmissa). Munkin 164:stä oli ajonesto piuhoitettu pois päältä Saksassa. Otettiin Alfan vempelet pois ja Cobran systeemit tilalle. Lukituskin toimii radiotaajuudella olennaisesti paremmin.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Onko sulla myös malli 200BB? Onko siinä itsessään ylimääräinen kanava lisälaitteiden ohjausta varten vai pitääkö hankkia joku optiokikkare? Pitäisi nimittäin päästä takaluukkua ohjaamaan kaukosäädöllä, helpottaisi vähän elämää kun ei ostoskassien kanssa tarvitsisi alkaa sitä ebmleemiä vääntelemään ja avaimella sohimaan. Varsinkin talvella kun se lätkä on kumminkin jäässä.V6 kirjoitti:mulla on toi Alfatech suht hyvin pelannut
Ainakin kesäkeleillä se infraohjain näytti toimivan ihan hyvin mutta talvitoimivuus epäilyttää. Toisaalta, enpä ole vielä edes varma alanko kylvettämään GTV:tä suolassa vai hankinko jonkun parinsadan Corollan tärvättäväksi.2TS kirjoitti:Lukituskin toimii radiotaajuudella olennaisesti paremmin.
Lähinnä se auton alkuperäisen kaukon käyttö kiinnostaisi siksi, ettei Alfan eleganttiin punaiseen avaimeen tarvitsisi ripustaa mitään rumia lisäkilluttimia

- Epäkelpokeräilijä -
Re: Varashälytintä tarttis
No tossa ranskattaressa oleva infra (siis orkkis) selviää sellasesta 10cm lumesta hyvin, tosin muutaman napinpainalluksen jälkeen. Eli kyllä se aika hyvin riittää Suomen oloissa. Sitten jos on jää+10cm ni joutuu rapsuttaan vähän lunta poies.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:GTV:hen pitäisi keksiä hommansa hoitava hälytin. Aikaisemmat kokemukset ovat tällaisia:
Tosin en ole varma miten tuo alkuperäinen IR-kauko-ohjaus mahtaa toimia kun auton päällä on puoli metriä lunta...
Nyt sitten kaivattaisiin hälytinkokemuksia ja -vinkkejä. Rakenteluhinku on kova, saisi nyt sen auton kotipihaan...
Parit lisäkokemukset ja myös hinta löytyy http://www.rollover-tuning.com/yabbse/i ... readid=299
On the 3rd day God invented the Remington Lever-Action Rifle so that Man could shoot the dinosaurs. Amen!
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Varashälytintä tarttis
Tuo Defa ei oikein vakuuttanut. Ensinnäkin sain sen ensimmäisen relemoduulin valmiiksi rikkinäisenä ja Kaha oli "yllättäen" nihkeä kun häly oli itse asennettu.Heggis kirjoitti:Parit lisäkokemukset ja myös hinta löytyy http://www.rollover-tuning.com/yabbse/i ... readid=299
Toisekseen Rolloverin foorumillakin näkyi jollain olleen tuota ei vastaa kaukoon -ongelmaa.
Kolmanneksi, Defassa on erillinen keskusyksikkö joka täytyy sulloa johonkin kojelaudan/keskikonsolin sisään kun taas Cobrassa ja Alfatechissä on käsittääkseni umpeen valettu integroitu sireeni/keskusyksikkö. Ei ollut kovasti helppoa sulloa kaikkia rojuja 164:n konsolin sisään, lisäksi tuo "avoin" keskusyksikkö kuulemma kerää sisäänsä kosteutta ja aiheuttaa vikahälyjä.
Neljänneksi, "kaikki" tuntuvat haukkuvan Defan luotettavuutta. Niin kyllä Alfankin

- Epäkelpokeräilijä -
Alfatechkin häly on mullakin tossa 75 ja viimeisen kolmen vuoden aikana tullu 3-4 virhe hälyä ja yksi oikea!!
Kyllä musta tohon italialaiseen voi luottaa yhtä paljon kuin koko autoon

Kyllä musta tohon italialaiseen voi luottaa yhtä paljon kuin koko autoon

Viimeksi muokannut AutonAlfa, 10 Huhti 2004, 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Mulla oli tossa ex turbossa Laserline, joka sulki myös ikkunat
toimi täysin moitteetta viitisen vuotta, edes kaken patteria en muistaakseni vaihtanut.. eli tähän 156:een valitsin tietty samanmerkkisen. Tähän nykyiseen 290 malliin saa mm. langattomia lisätunnistimia esim. autotallin oveen,mikroaaltotutka yms.
Häly on ollut nyt vuoden käytössä, ei ongelmia eikä ainuttakaan virhehälyä.
Tossa TS:ssa on toi Alfatech, hyvin sekin on pelannut.
Niin, kaikki hälyt olen asentanut itse, siksi ne kai toimiikin

toimi täysin moitteetta viitisen vuotta, edes kaken patteria en muistaakseni vaihtanut.. eli tähän 156:een valitsin tietty samanmerkkisen. Tähän nykyiseen 290 malliin saa mm. langattomia lisätunnistimia esim. autotallin oveen,mikroaaltotutka yms.
Häly on ollut nyt vuoden käytössä, ei ongelmia eikä ainuttakaan virhehälyä.
Tossa TS:ssa on toi Alfatech, hyvin sekin on pelannut.
Niin, kaikki hälyt olen asentanut itse, siksi ne kai toimiikin

- Alfaholic -
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
33:ssa on Alfatech 100. Asennettu Espoon Niittykummussa liikkeessä jonka nimeä en muista vuonna 1997. Toimii edelleen täysin moitteetta. Kaukosäädin alkoi jossain vaiheessa temppuilla, mutta korjasin sen itse (piirilevyn kiinnikket antoivat periksi aiheuttaen kosketushäiriöitä, korjaantui laittamalla pahvia fylliksi tukemaan levyä). Alfatech 100 on joku Taiwanilainen tuote jota eivät kauaa myyneet kun oli kuulemma niin surkea. Taisi olla nimenomaan kaukosäätimet jotka hajosivat jo takuuaikana.
164:ssä Alfatech 200BB (made by Cobra). Asennettu itse puolitoista vuotta sitten Alfatechiltä saadun autokohtaisen asennusohjeen mukaan, kaikki liitokset juotettu eikä apicoilla, jotka takuulla jossain vaiheessa aiheuttavat häiriöitä. Lisäkanava esim. takaluukun avausta löytyy, mutten ole vielä jaksanut sitä yhdistää.
Asennus on varmaankin se tärkein asia toimivuuden kannalta. Silti jos nyt ostaisin hälyn niin Cobra sen olla pitäisi (tai Alfatech 200BB kun on kerran sama asia).
164:ssä Alfatech 200BB (made by Cobra). Asennettu itse puolitoista vuotta sitten Alfatechiltä saadun autokohtaisen asennusohjeen mukaan, kaikki liitokset juotettu eikä apicoilla, jotka takuulla jossain vaiheessa aiheuttavat häiriöitä. Lisäkanava esim. takaluukun avausta löytyy, mutten ole vielä jaksanut sitä yhdistää.
Asennus on varmaankin se tärkein asia toimivuuden kannalta. Silti jos nyt ostaisin hälyn niin Cobra sen olla pitäisi (tai Alfatech 200BB kun on kerran sama asia).
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Onkos se nyt sitten joku meriitti?AutonaAlfa kirjoitti:Kyllä musta tohon italialaiseen voi luottaa yhtä paljon kuin koko autoon

Juu, niin mullakin Enforcer sulki kattoluukun ja ikkunat aina ovia lukitessa. Defaan ei kuulemma saanut kuin moduulin, jossa piti nappeja painaa jatkuvasti jotta räppänät menivät kiinni. Laittelin sitten sellaisen mutta ei sillä oikeasti mitään tehnyt, kuka nyt ilmastoidussa autossa fönäreitä availeeJappe kirjoitti:Mulla oli tossa ex turbossa Laserline, joka sulki myös ikkunat

GTV:ssä on muuten tuo kontin avaus vielä tärkeämpi, kabiinin avausnappula kun on näppärästi sijoitettu hanskalokeroon

Juu, ilman muutahan nuo liitokset on tehtävä juottamalla ja mielellään vielä kutistesukkaa päälle. Tulee siisti ja toimiva. Mulla oli se vanha Cobra oikea vikapesä eikä tarvitse ihmetellä että miksi, johdotus oli täynnä abikohässäkkää ja taisipa olla vielä jokunen kierrä ja teippaa -virityskinOriginali kirjoitti:164:ssä Alfatech 200BB (made by Cobra). Asennettu itse puolitoista vuotta sitten Alfatechiltä saadun autokohtaisen asennusohjeen mukaan, kaikki liitokset juotettu eikä apicoilla, jotka takuulla jossain vaiheessa aiheuttavat häiriöitä.

Ai että noihin saa autokohtaisia ohjeitakin? Edelliset hälyt kytkin pelkän hälyttimen yleiskytkärin perusteella, ei ollut edes autojen sähköskemoja. GTV:hen löytyy sähkökuvat, eli asennuksen pitäisi olla markan juttu.
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuossa avausnappulan sijoituksessa on kai ollut ajatuksena, että huoltojannun ei tarvitse päästä takakonttiin. Kun huoltoavain ei sovi takaluukun eikä hanskalokeron lukkoon, ei ruumaa saa auki napistakaan. Normaalin käytettävyyden kannalta tuo ratkaisu on kyllä onneton.
Miksei asiaa ole toteutettu niin kuin 164:ssä? Siinähän on myös huoltoavain, joka ei sovi tavaratilan eikä hanskalokeron lukkoon. Lisäksi kontin saa avaimella lukittua niin, ettei se aukea kojelaudan nappulasta.
Miksei asiaa ole toteutettu niin kuin 164:ssä? Siinähän on myös huoltoavain, joka ei sovi tavaratilan eikä hanskalokeron lukkoon. Lisäksi kontin saa avaimella lukittua niin, ettei se aukea kojelaudan nappulasta.
- Epäkelpokeräilijä -
155sessa on samassa paikassa, kun 156sen hommasin ensimmäiseksi katsoin nappia sieltä mutta ei ollutkaan...2TS kirjoitti:Sama on muistaakseni 166:ssa, ja tätä ratkaisua tuli kyllä ihmeteltyä.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:GTV:ssä on muuten tuo kontin avaus vielä tärkeämpi, kabiinin avausnappula kun on näppärästi sijoitettu hanskalokerooneikä se tainnut edes toimia kun auto on käynnissä.
On kyllä 164:sen tapauksessa aika jännä oletus ettei huoltohenkilön tarvitse päästä takakonttiin. Sieltähän löytyy akkuScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Tuossa avausnappulan sijoituksessa on kai ollut ajatuksena, että huoltojannun ei tarvitse päästä takakonttiin. Kun huoltoavain ei sovi takaluukun eikä hanskalokeron lukkoon, ei ruumaa saa auki napistakaan. Normaalin käytettävyyden kannalta tuo ratkaisu on kyllä onneton.

164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
No jaa... Eivätkös nuo akut ole nykyään huoltovapaita? Ja tarvittaessa autolle saa virtaakin annettua, rintapellissähän on akulta tulevan päävirtakaapelin liitännät.hrnt kirjoitti:On kyllä 164:sen tapauksessa aika jännä oletus ettei huoltohenkilön tarvitse päästä takakonttiin. Sieltähän löytyy akku
- Epäkelpokeräilijä -
Jaahas no annetaan hiukan kehuja niin paljon parjatulle defalle. Eli faijan autossa on ollut 9 vuotta (2 eri celicaa) defan patriot mallia jotain.. Eka auto antoi heti alussa vikahälyjä ja auto vietiinkin Tomi Arangolle, joka asensi sisätilan tutkan uudestaan ja turhat hälyt loppui siihen. Auto meni vaihtoon neljän vuoden jälkeen, eikä tuona aikana ainuttakaan virhehälytystä! Toisessa autossa oli kanssa aluksi virhehälyjä ja sama juttu eli vaihdettiin sisätutka uuteen paikkaa. Jonka jälkeen on selvitty pelkillä pattereiden vaihdolla. Voin muuten todellakin suositella Tomi Arankoa kaikille (Espoon olarinluomassa), parempaa asiakaspalvelua saa nykyään hakea kirveen kanssa 

Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Herätellääs tätäkin ketjua taas. Vuosi on mennyt eikä GTV:hen ole räikkää ilmestynyt
Tarttis tehrä jottain, on tuo takarontin aukaisu sen verran ärsyttävä eikä jenkkakoneen etupaneeliakaan viitsisi aina kaapia mukaan.
Onko kellään tiedossa hälyä, joka toimisi auton alkuperäisellä lukkojen kaukosäädöllä ja sen lisäksi osaisi avata takakontin esim. nappia pidempään painettaessa? Autossahan on jo valmiiksi ajonestot sun muut sydeemit eli aika yksinkertainenkin hälytin menettelisi.
Niin ja mistä näitä saa sopuhintaan, asentamattomana? Asennuksen teen joka tapauksessa itse.

Onko kellään tiedossa hälyä, joka toimisi auton alkuperäisellä lukkojen kaukosäädöllä ja sen lisäksi osaisi avata takakontin esim. nappia pidempään painettaessa? Autossahan on jo valmiiksi ajonestot sun muut sydeemit eli aika yksinkertainenkin hälytin menettelisi.
Niin ja mistä näitä saa sopuhintaan, asentamattomana? Asennuksen teen joka tapauksessa itse.
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Gyl maar siinä lisälähtö on? Malli on Cobra 7915 ja siinä on samanlaiset kahden nappulan kaukosäätäimet kuin vaikka 7918:ssa.
Olisi mulle kelvannut muuten mutta tuota mallia ei ole VAT-hyväksyttyjen listassa.
Olisi mulle kelvannut muuten mutta tuota mallia ei ole VAT-hyväksyttyjen listassa.
- Epäkelpokeräilijä -
Se on ollu vuoden päivät rasviksella hoidossa. Tais olla joku jenkkimalli mitä ei oo suomessa listattu vakuutusyhtiöden toimesta. Eikö se jotenkin näin menny? Itellä oli se aikoinaan kiinni autossa ja ei ollut ongelmia kun kävin näyttään hälyn toimivuutta Pohjolan tarkastajalle.
Tallissa Alfan mentävä aukko
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Eiköhän se ole vanhempi/rinnakkaismalli 7917/7918:sta. On tainnut hälytinmyyjä tyhjentää vanhaa varastoa
ja laittanut pokerina mukaan 7917/7918:n manuaalinkin, päältä ei huomaa mikä malli on kyseessä kun kaketkin ovat samanlaiset.
Satuin vaan huomaamaan 7918:n kytkäreitä plaratessani että johtomerkinnät ei täsmää.

Satuin vaan huomaamaan 7918:n kytkäreitä plaratessani että johtomerkinnät ei täsmää.
- Epäkelpokeräilijä -
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Mulla on 156:ssa Alfatechin 200bb. Hyvin pelittää vaikka itse onkin asennettu. Ostin erillisen solenoidin takaluukun avaamista varten. Hälytin vain tarvi ohjelmoida uudelleen jonka jälkeen takaluukku aukeaa B nappia painamalla kun hälytin on pois päältä.
Hälytin on ollut mulla jo monta vuotta eikä oo tehnyt mitään ylimääräisiä temppuja, jos ei lasketa webaston tai sisätilanlämppärin aiheuttamia hälyjä.
Hälytin on ollut mulla jo monta vuotta eikä oo tehnyt mitään ylimääräisiä temppuja, jos ei lasketa webaston tai sisätilanlämppärin aiheuttamia hälyjä.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Nyt olis mullakin Alfatech. Vielä kun saisi sen asennettua, pukkasi sopivasti nuhakuumetta päällensä.
Hommasin samaan syssyyn 12 CD:n vaihtajan mp3-pyörittimen kaveriksi, näkyy vievän noin kolmanneksen GTV:n "tavaratilasta". Vieläköhän sinne saisi subin ängettyä?
) saisi siepattua aukaisupulssin ja rakennettua siihen perään piirin, joka avaa kontin jos pulssi on tarpeeksi pitkä. Vaan vastaanotinpa on integroitu mohkula, joka lähettää keskuslukitukselle määrämittaisen pulssin riippumatta siitä, kuinka pitkään kaken nappia painaa. Pöh.
No olipa ainakin naapureille taas ihmettelemistä kun ryömin Alfassa oskilloskoopin kanssa.
Hommasin samaan syssyyn 12 CD:n vaihtajan mp3-pyörittimen kaveriksi, näkyy vievän noin kolmanneksen GTV:n "tavaratilasta". Vieläköhän sinne saisi subin ängettyä?

Tämä ei muuten ainakaan ihan pienellä vaivalla onnistu. Tutkin josko alkuperäisen kaukosäätimen radiovastaanottimesta (joo, on se radioaalloilla toimiva vaikka aikaisemmin väitin muutaMeikä kirjoitti:Onko kellään tiedossa hälyä, joka toimisi auton alkuperäisellä lukkojen kaukosäädöllä ja sen lisäksi osaisi avata takakontin esim. nappia pidempään painettaessa? Autossahan on jo valmiiksi ajonestot sun muut sydeemit eli aika yksinkertainenkin hälytin menettelisi.

No olipa ainakin naapureille taas ihmettelemistä kun ryömin Alfassa oskilloskoopin kanssa.
- Epäkelpokeräilijä -