Alfoista
Valvoja: Moderators
late04
Viestit: 235 Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja late04 » 27 Huhti 2005, 22:29
Myytyäni loistavasti toimineen 75:n ostaja kertoo koneen alkaneen käydä "täristävästi". Kierrokset eivät vaeltele ja sama ilmiö sekä kierroksilla että tyhjäkäynnillä: täristää.
Onko kokemuksia tällaisesta? Sähköpuolelta kuullostaa.
pee
Viestit: 447 Liittynyt: 01 Huhti 2003, 00:56
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pee » 27 Huhti 2005, 22:44
Ettei vaan olisi kardaanin kuminivel? Millaistakohan kohtelua auto on kokenut omistajan vaihduttua?
late04
Viestit: 235 Liittynyt: 10 Helmi 2004, 05:50
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja late04 » 27 Huhti 2005, 23:30
Nivelet on kyllä vasta vaihdettu enkä usko autoa vielä rääkätyn niin paljon.
spetz
Viestit: 51 Liittynyt: 10 Helmi 2004, 21:26
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja spetz » 28 Huhti 2005, 21:57
Tasapainoakselin hihna joko poikki tai hypännyt?
edit: oho eri malli... en tiiä onko 75 edes tasapainoakseleita
159 sw 3.2 Q4 & 156 2.0 '00 (lunastettu) & Tipo 2.0 16V & Scania 110 '73
Italian Stallion
Viestit: 791 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Italian Stallion » 02 Touko 2005, 14:37
Jos toinen jakaja ei anna kipinää, käy kone huojumalla ja on tehoton. Näin mulle on käynyt kaksikin kertaa.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.
pikkis77
Viestit: 501 Liittynyt: 06 Touko 2005, 21:18
Car(s): AR spider 2.0 vm. 1984
Paikkakunta: Kulloonkylä (Porvoo)
Viesti
Kirjoittaja pikkis77 » 07 Touko 2005, 18:49
mun vanha 75 alko täristään ja otti kierroksia huonosti. syynä oli bensatankista noussut ruostemöhnä mikä tukki kaasarien suuttimet joten ei saanut oikeaa seosta muuta kuin täydellä kaasulla.