Tuossa nyt tuli yksi 1750 tbi 159 vielä vastaan, jonka voisi käydä katsastamassa vielä ennen ostopäätöstä. Nykyiset ajot on enimmäkseen työmatka-ajoa maantiellä, n. 20 000 vuodessa. Täällä kun taas viettänyt nyt melkoisesti aikaa topiceja selatessa, niin alkaa jo menemään pelon ja epätoivon puolelle käyttökokemukset oikeastaan näistä molemmista tapetilla olevista vaihtoehdoista. Täällä tietysti päätään nostaa vastaan tulleet ongelmat ehkä niitä ongelmattomia kokemuksia useammin, mutta oliko kenelläkään mitään hyvää sanottavaa M32-laatikosta vai onko se tuhoontuomittu apparaatti ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa? Onko niillä kukaan ajanut esim. 250k vielä täällä? Aika hyvät tipsit tuolta on jo poimittu laatikon kunnon testaamiseksi muista ketjuista (kepin liikkeet ja rahinat), mutta jos laatikko on pysynyt kasassa jo yli 120 000 kilometriä, niin voisiko sen olettaa jo oireilleen tuohon mennessä, jos maanantaiaski olisi?
Vai pitääkö tässä vaan päivittää asenne 2010-luvulle ja antaa Giuliettalle mahdollisuus mahdollisine Multiair-ongelmineen?

Sen verran olen kaiholla muistellut TS:ään vaihtamaani veekuutosta, että nyt ei jaksaisi innostaa tuota 2.4:ää pienemmät dieselit (2-litrainen Giulietta tosin vielä kokematta) eikä tuota 170-heppaista rauhallisemmat T-jetit. Kohtuullinen polttoaineenkulutus olisi suotavaa, mutta ei täysin väännön kustannuksella...