Lienee turha yrittää selitellä tässä kohtaapalkus kirjoitti: Se on erikoista, että isot miehet kehtaa moisilla ajella




Valvoja: Moderators
Lienee turha yrittää selitellä tässä kohtaapalkus kirjoitti: Se on erikoista, että isot miehet kehtaa moisilla ajella
Huvittavaa kommenttiosiossa se BMW-omistajan vuodatus; "eihän BMW voi olla huonompi".TeroPee kirjoitti:Linkki Moottori -lehden juttuun: https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut ... -3-sarjan/
Tuon korimallin kohdeyleisö on kyllä mullekin ollut aina täysi mysteeri. Ilmeisesti maailmasta löytyy ihmisiä joidenka mielestä perus 3- tai 5-sarja näyttää liian vähän pakettiautolta.-Oksid- kirjoitti:^^ Sanoppa muuta, juuri viime viikolla naapuri vaihtoi oman 3-sarjan sedaninsa 320 GT xDriveen jossa on tuo nouseva kakkosnelonen ja muutenkin koko korimalli on omasta mielestä jotenkin ihmeellinen sekasikiö. Siinä tuli kummasteltua tuota nousevaa lankkua ja kuulemma motarinopeuksissa siitä on hyötyäkin![]()
Samaa nauroin. Maahantuojan ja rengastuksen vika.winorloose kirjoitti:Huvittavaa kommenttiosiossa se BMW-omistajan vuodatus; "eihän BMW voi olla huonompi".TeroPee kirjoitti:Linkki Moottori -lehden juttuun: https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut ... -3-sarjan/
Parastahan jutussa on, että puhutaan urheilusedaneista vaikka kumpikin on varustettu dieselilläV6 kirjoitti:"Alfan odotettu Giulia kohtaa urheilusedanien kantaisän, 3-sarjan BMW:n" mikähän se kantaisä on? BMW puuhasteli Isettoja kun niitä tehtiin
lagotto kirjoitti:Parastahan jutussa on, että puhutaan urheilusedaneista vaikka kumpikin on varustettu dieselilläV6 kirjoitti:"Alfan odotettu Giulia kohtaa urheilusedanien kantaisän, 3-sarjan BMW:n" mikähän se kantaisä on? BMW puuhasteli Isettoja kun niitä tehtiin
On, samanlaiset pyörii omassakin Giuliassa alla.V6 kirjoitti:onko noi Pirellin P7 Cinturato renkaat muuten run flatit? molemmissa autoissa samanlaiset
Johan tuollainen on ollut tänä vuonna molemmilla CARF:n ratapäivillä, yksityisessä omistuksessa. Eli kyllä niitä jo liikenteessä ja käytössä ainakin yksi on, hyvin voi olla useampikin.Mokomakin kirjoitti:Keskiviikkona Salon torin harrasteautotapahtumassa oli näytilla Giulia QV. Olikohan jo yksityisessä omistuksessa
Jos näin on, niin se kertoo karua kieltä alustan ominaisuuksista motarinopeuksissa. Ainakin jos oli puhe suomalaisista koneteistä.-Oksid- kirjoitti:Siinä tuli kummasteltua tuota nousevaa lankkua ja kuulemma motarinopeuksissa siitä on hyötyäkin![]()
En ole kuullut että yhtäkään autoa olisi suunniteltu suomalaisille moottoriteille. Myöskään Giuliassa olevasta spoilerista ei täällä hyötyä ole, jos missään muuallakaan.mutt kirjoitti:Jos niissäkin siitä on tuntuvaa (= huomaa, että meno paranee/rauhoittuu) hyötyä suomalaisissa motarinopeuksissa, niin näin tosiaankin on.
Kehtaan ajella F34 vallan mainiosti jo toista vuotta , olen 40 vuotias 105 kiloinen 183 cm pitkä mies (olisko medium +) ja voin turhaan selitelläkin. Kyseessä on paras käyttöauto jonka olen omistanut, 29 autoa kumminkin käsissä käynyt. Onhan se ruma kun s***ana, karmittomat lasit harmilliset, nouseva siipi hävettävä ja pärisevät kaiuttimet arvostelun alapuolella. _Perhe ei kumminkaan leppoisammalla kulkimella voisi liikkua!_ Hyvä neliveto (kun taka-akselin lukko ruksattuna), bensakone pehmeä käyttää ja ihan ok suorituskyky vs. kulutus, loistelias automaagi, tilaa niin maan pe***leesti, se jokin laadussa kohdallaan (ei tarvitse asiaan kiinnittää minkäänlaista huomiota) ja mikä parasta - tälläisella ei tarvitse kenenkään väkisin ajaa!Rolle kirjoitti:Lienee turha yrittää selitellä tässä kohtaapalkus kirjoitti: Se on erikoista, että isot miehet kehtaa moisilla ajella![]()
![]()
![]()
5 kpl niitä oli Tomi Karin mukaan jo myyty!Polforea kirjoitti:Johan tuollainen on ollut tänä vuonna molemmilla CARF:n ratapäivillä, yksityisessä omistuksessa. Eli kyllä niitä jo liikenteessä ja käytössä ainakin yksi on, hyvin voi olla useampikin.Mokomakin kirjoitti:Keskiviikkona Salon torin harrasteautotapahtumassa oli näytilla Giulia QV. Olikohan jo yksityisessä omistuksessa
Yksityisessä omistuksessa, viime vuonna oli näytillä 147 GTA.Mokomakin kirjoitti:Keskiviikkona Salon torin harrasteautotapahtumassa oli näytilla Giulia QV. Olikohan jo yksityisessä omistuksessa
lerppu kirjoitti:Kehtaan ajella F34 vallan mainiosti jo toista vuotta , olen 40 vuotias 105 kiloinen 183 cm pitkä mies (olisko medium +) ja voin turhaan selitelläkin. Kyseessä on paras käyttöauto jonka olen omistanut, 29 autoa kumminkin käsissä käynyt. Onhan se ruma kun s***ana, karmittomat lasit harmilliset, nouseva siipi hävettävä ja pärisevät kaiuttimet arvostelun alapuolella. _Perhe ei kumminkaan leppoisammalla kulkimella voisi liikkua!_ Hyvä neliveto (kun taka-akselin lukko ruksattuna), bensakone pehmeä käyttää ja ihan ok suorituskyky vs. kulutus, loistelias automaagi, tilaa niin maan pe***leesti, se jokin laadussa kohdallaan (ei tarvitse asiaan kiinnittää minkäänlaista huomiota) ja mikä parasta - tälläisella ei tarvitse kenenkään väkisin ajaa!Rolle kirjoitti:Lienee turha yrittää selitellä tässä kohtaapalkus kirjoitti: Se on erikoista, että isot miehet kehtaa moisilla ajella![]()
![]()
![]()
- Olkaa tyytyväisiä että joku tekee valintoja joita ette koskaan tekisi.
Vaimo sentään päätyi tähän kokeiltuani ensin Giuliaa. (Giulia on kyllä kuskin paikalta monta kertaa parempi - jos vain joskus pääsisi auringonpaisteessa leudoilla länsituulilla ruuhkattomalle mutkatielle - tämä tilanne vain suht harvoin tulee kaupungissa vastaan lapsen tarhamatkoilla, työmatkaa veivatessa ja kauppareissuja tehdessä...)
F34 ansaitsee useimpien käyttäjiensä vuoksi pilkkaakin, näyttää siltä että monet ovat autostansa *ylpeitä* - vääristä syistä. Oikeat syyt tyytyväisyyteen on lueteltu yllä. Väärät syyt on ne markkinointisyyt, jotka ovat suorastaan surkeasti kulkimeen istuvat. BMW ei uskalla myydä tätä autoa sen oikeilla vahvuuksilla. Laadukas perheauto ja helppokäyttöinen kuin mikä. Mutta ei entusiastin auto ollenkaan. Giulia taas olisi petroolipään kehonliikutin. Jos olisi fyrkkaa kahteen "ykkösautoon", niin ratkaisu olisi selvä. Köyhän ongelmiahan nämä ovat. Pahoittelut väärän merkin puolustelusta. Toivoa oikean merkin pariin paluusta hellin.
Menee jo vähän ot. En tiedä, onko kukaan muu huomannut, mutta näillä tuntuu nykyisin olevan lähes yhtä paha pätemisen tarve liikenteessä, kuin Octavia-kuskeilla joitakin vuosia takapäin.Jiitee kirjoitti:...tilalle vaikka hybridi-Toyota...
Jos autoilun ainoa riemu on sen rakkineen tankkaaminen, niin ei ihme.Alfissimo kirjoitti:Menee jo vähän ot. En tiedä, onko kukaan muu huomannut, mutta näillä tuntuu nykyisin olevan lähes yhtä paha pätemisen tarve liikenteessä, kuin Octavia-kuskeilla joitakin vuosia takapäin.
Koskeeko tämä havainto vain RAV4 -hybridejä vai Toyota-hybridejä yleensä?Alfissimo kirjoitti:Menee jo vähän ot. En tiedä, onko kukaan muu huomannut, mutta näillä tuntuu nykyisin olevan lähes yhtä paha pätemisen tarve liikenteessä, kuin Octavia-kuskeilla joitakin vuosia takapäin.Jiitee kirjoitti:...tilalle vaikka hybridi-Toyota...
Mulla ilmoittivat eilen että Giulia on Vuosaaressaflapjack kirjoitti:No, topicin suuntaan, Giulia on kuulemma laivassa. Loppukuusta jo ollaan ehkä jännän äärellä.
Jaa, noo luulisi että olisi samalla veneellä tullut! Tai sitten myyjä ei kerkeä kaikille ilmoittaa, kun on niin monia tulossa ja myytynäalfa 156 v6 kirjoitti:Mulla ilmoittivat eilen että Giulia on Vuosaaressaflapjack kirjoitti:No, topicin suuntaan, Giulia on kuulemma laivassa. Loppukuusta jo ollaan ehkä jännän äärellä.![]()
Ei kai ne mullekaan olisi ilmoittaneet mitään asiasta ellen olisi sattunut kysymään peräänsataviisviis kirjoitti:Jaa, noo luulisi että olisi samalla veneellä tullut! Tai sitten myyjä ei kerkeä kaikille ilmoittaa, kun on niin monia tulossa ja myytynäalfa 156 v6 kirjoitti:Mulla ilmoittivat eilen että Giulia on Vuosaaressaflapjack kirjoitti:No, topicin suuntaan, Giulia on kuulemma laivassa. Loppukuusta jo ollaan ehkä jännän äärellä.![]()
Vikakoodinlukija käyttöohjeineen Giuliaan vakiovarusteeksi? Enemmän sitää nykyautossa tarvitaanKaalipata kirjoitti:Giulia on epäluotettava romu, eli tyypillinen Alfa:
http://jalopnik.com/the-alfa-romeo-giul ... 1796883384
Valitettavasti etenkin jenkeissä nämä ovat noloja juttuja Alfan reinkarnaatioyrityksessä. Koska verrokkina ovat kovat Lexus, BMW ja Mercedes, joilla kaikilla on jo hankittua näyttöä jälkimarkkinoinnista. Lexus tässä perinteisesti ykkönen siellä. Jenkit eivät osta pelkästään fiilisautoja vaan vertailevat lujaa mitä rollarilla saa.Pujazuba kirjoitti:^^Onpa vihaisen hepun kirjoittama. Haukkuu autoa ikuisuuksiin kun on joku limp mode tullut päälle.
Grow up.
Olen niin pikkumainen että kyllä minäkin haukkuisin jos noin tuore pirssi antautuisi.Pujazuba kirjoitti:^^Onpa vihaisen hepun kirjoittama. Haukkuu autoa ikuisuuksiin kun on joku limp mode tullut päälle.
Grow up.