Tunsi TSW Venomit, mutta ei ymmärrä miksi kiihtyvyysspeksi on 0-62mph, hämmentävästi keskittynyttä tietoisuuttaVittorio Jano kirjoitti:A GIRLS GUIDE TO: Alfa Romeo Quadrifoglio.

Valvoja: Moderators
Tunsi TSW Venomit, mutta ei ymmärrä miksi kiihtyvyysspeksi on 0-62mph, hämmentävästi keskittynyttä tietoisuuttaVittorio Jano kirjoitti:A GIRLS GUIDE TO: Alfa Romeo Quadrifoglio.
Samassa laivassa piti tulla toinenkin samanlainen sisusta, eri värinen auto vaan. Mutta toisin kuitenkin kävi ja tuli väärä, no taas odotellaan josko vielä kesärengas aikaan tulisi oikea versio!jkk kirjoitti:^^^taitaa olla foorumin upein sisusta !!
minkäs värinen auto teille on tulossa?sataviisviis kirjoitti:Samassa laivassa piti tulla toinenkin samanlainen sisusta, eri värinen auto vaan. Mutta toisin kuitenkin kävi ja tuli väärä, no taas odotellaan josko vielä kesärengas aikaan tulisi oikea versio!jkk kirjoitti:^^^taitaa olla foorumin upein sisusta !!
Onnnittelut, hyvää kannatti odottaa!alfa 156 v6 kirjoitti:Pistetääs omastakin tulokkaasta pari kuvatusta kun auto vielä on puhdas
Meinasi hieman olla odottavan aika pitkä mutta kivan tuntuinen peli kyllä on 3:s BMW:n jälkeen ajella!
Tuliko heti taka-ajatuksia ylimääräisestä "väärästä" Giuliasta?Vittorio Jano kirjoitti:Kylläpä on makoisa tuo @alfa 156 v6:n Giulia. Etenkin sisusta.
@sataviisviis: siis laittoivat väärän auton tulemaan?
tänks!-Oksid- kirjoitti:Onnittelut asiallisesta Alfasta, hieno kombo sisustan ja ulkovärin suhteen. Kohtahan näitä on jo jonoksi asti![]()
Tuossa näyttää olevan kunnon penkitkin täysnahoilla, ei ole tullut tuota päivitettyä varusteluetteloa vilkuiltua niin saako nuo sportti-penkit pelkästään ruksittua vai pakkosyötetäänkö samalla jotain varustepaketteja? Takapenkistä otettu kuva myös kiinnostaisi
Onnea uudesta Giuliasta ! Upea sisusta myös kuten monesta suusta todettukin.alfa 156 v6 kirjoitti:tänks!-Oksid- kirjoitti:Onnittelut asiallisesta Alfasta, hieno kombo sisustan ja ulkovärin suhteen. Kohtahan näitä on jo jonoksi asti![]()
Tuossa näyttää olevan kunnon penkitkin täysnahoilla, ei ole tullut tuota päivitettyä varusteluetteloa vilkuiltua niin saako nuo sportti-penkit pelkästään ruksittua vai pakkosyötetäänkö samalla jotain varustepaketteja? Takapenkistä otettu kuva myös kiinnostaisi
takapenkeissä ei taida suurta eroa olla perusjakkaraan? en ole niitä verrannut.
Tähän semmoinen iso peukun kuva. Alfa taksina -ketju voisi olla mielenkiintoista luettavaa.Miketti kirjoitti:Tämähän siis tulee taksiksi Jyväskylän alueelle.
Alfa heinäkuussa yhteensä 25kpl ja Fiat 17kpl. Alfan tulos on paras varmaan kolmeen vuoteen, Fiatin tulos on kyllä surullinen.Manu kirjoitti:Trafin ensirekisteröidyt Heinäkuu Giulia 18kpl + 1 Qv eli tämän vuoden paras myynti tähän mennessä. Pikkuhiljaa alkaa näyttää hyvältä Alfan osalta etenkin kun uusia malleja vaan saataisiin myyntiin!
Miketti kirjoitti:^^se olin minä, terve vaan. Eilen haettiin Giulia Seinäjoelta, on muuten makea peli ajella Octavian jälkeen.
Tämähän siis tulee taksiksi Jyväskylän alueelle.
Edit: Laitoin pari kuvaa.
Tipo on ihan siisti livenä, mutta ei vaan käy kaupaksi.Aquatica kirjoitti:^
Voisi auttaa, jos tarjottaisiin niitä malleja.
Mut halutaan myydä halvinta karvalakkia jne jne jne jne...
Täysin epätieteellisenä mutu-tuntumana sanoisin, että Fiatin myynnin suurin este Suomessa on tempoileva mallipolitiikka, viime vuosien sekavat maahantuonti- ja jälleenmyyntikuviot ja korealaisten autojen esiinmarssi. Fiat Unoja, Puntoja ja Bravoja myytiin aikoinaan merkittäviä määriä, koska ne olivat edullisia, vähäkulutuksisia ja riittävän kivannäköisiä. Punton jälkeen Fiat lähti sekoilemaan liian isolla Grande Puntoilla jne ja unohti perinteiset pikkuautoasiakkaansa. Bravan/Bravon korvannut Stilo epäonnistui muotoilussa, eli ei ollut riittävän vetävän näköinen. Suomen myyntikuviotkin olivat kovin sekavia. Perinteiset pikkuauton/halvan auton ostajat suuntasivat muihin merkkeihin. Korealaisilla (ja muillakin valmistajilla) oli niitä tarjolla. Fiatin myynnistä Suomessa leijonanosa on ollut edullisten perusmallien myyntiä. Henkilökohtaisesti en usko varustetasojen ja -optioiden kasvattamisella olevan mainittavaa merkitystä Fiatin menestykseen Suomessa. Muutama italoharrastaja varmasti innostuisi, mutta varusteita kasvattamalla esim. Tipon hinta nousee seuraavaan luokkaan, jossa on tarjolla jo muitakin mielenkiintoisia merkkejä.Aquatica kirjoitti:^
Voisi auttaa, jos tarjottaisiin niitä malleja.
Mut halutaan myydä halvinta karvalakkia jne jne jne jne...
Suomeen ei edes tuoda sitä 136-heppaista, mitä muualla Euroopassa myydään.Aquatica kirjoitti: Voisi auttaa, jos tarjottaisiin niitä malleja.
Mut halutaan myydä halvinta karvalakkia jne jne jne jne...
Pornokuvista pitäisi varoitus otsikossa, esim. ottakaa nitrot ensin...Miketti kirjoitti:Edit: Laitoin pari kuvaa.
RespectMiketti kirjoitti:Tämähän siis tulee taksiksi Jyväskylän alueelle.
Kokoa kasvoivat muutkin autot, ei vika lie ensisijaisesti tässä. Enemmänkin taisi mallien tuorestaminen olla vähän heikommassa ja kilpailijat otti kiinni.Farina kirjoitti:Punton jälkeen Fiat lähti sekoilemaan liian isolla Grande Puntoilla jne ja unohti perinteiset pikkuautoasiakkaansa. Bravan/Bravon korvannut Stilo epäonnistui muotoilussa, eli ei ollut riittävän vetävän näköinen.
kumma kun saksalaisesta klongswagenista maksetaan vaikka reputtavat samalla tavalla alustanosien takia. mutta joo nää Fiat jutut on aika off topikkia, vois siirtää jonnekin muualle, enkä kyllä ihan kauheasti Opelin tai Fordin laadulla juhlisi.höpöttäjä kirjoitti: ei kukaan maksa Opelin tai Fordin hintaa italialaisesta tuotteesta joista monen yksilöt reputtaa jo ekassa katsastuksessa kuluneiden alustaosien takia. Laaduissa löytyy eroja vaikka muotoilu kaunista.
Jos koko maailmaa katsoo niin ehkä SW on pienessä roolissa, mutta Giulian päämarkkinalla Euroopassa tilanne ei ole näin. Alfan kohdalla muiden mantereiden myynti on olematonta tai pikku hiljaa käynnistymässä. Euroopasta myyntiluvut on taottava, jos jostain. Premium-merkeillä nimenomaan farkku menee kaupaksi suurella Saksan markkinalla, kuten myös monissa muissa Euroopan maissa. Ohessa aiemminkin esitetty taulukko, josta näkyy myyntiosuudet eri korimallien kesken: http://www.jato.com/alfa-giulia-already ... size-cars/Aquatica kirjoitti:Kuten ketjussa jo moneen osaan sanottu, SW:n myynti maailmanlaajuisesti on todella pienessä roolissa.
Meillä täällä kyllä kelpaa. Ja ehkä jopa länsinaapurissa.
Mut sit muualle se on SUV, siksi on Stelvio.
Jahas, täytyypäs lähteä vakoilemaan, että mitä siellä on odottamassaflapjack kirjoitti:Tuli teaserkuva autosta![]()
Pitää kuulemma suunnata Lohjaa kohden lähiaikoina. Sopivasti voi ajella kesälomaa ehkä muutenkin.
Terve vaan JT Newman, se olin minä siinä vesuviuksen harmaassa Giuliassa. Huomasin tumman Thesiksen ja mietinkin, että pitäisikö moikata, kun kummallakin oli Italian peli.JT Newman kirjoitti:Aikamoista.
Ajelin Loimaalta Hkiin kakkostietä tuossa 18-19 välillä, ja vastaan tuli peräti KAKSI Giuliaa. Ensimmäinen oli tummanharmaa ja toinen valkoinen.
Hienoa, että näitä näkyy.
Riipaisin Thesiksen tulille, kun 1955km ajoreissun jälkeen alkoi kuplalla ajelu hiukan väsyttämään.