kaiken järjen mukaan pitäisi käydä koska moottorien kannet ovat käytännössä samat...
eroja voi olla/on lähinnä palotiloissa ja kanavien muotoilussa/mitoituksessa.
90 kirjoitti:kaiken järjen mukaan pitäisi käydä koska moottorien kannet ovat käytännössä samat...
eroja voi olla/on lähinnä palotiloissa ja kanavien muotoilussa/mitoituksessa.
Juurikin pyysin varmaa tietoa, "mutua" on kyllä itselläkin
no enpäs usko että kukaan on moisia pakosarja swappeja suomessa tehnyt, joten kannattaa varmaan kysellä ulkomaisista foorumeista tai soittaa suosiolla muukkoselle ähtävälle...
Esim. 106:sen pösön Weitecin madallusjousisarja käy suoraan 205:sen pösön vakioiskareihin. Koodit molemmilla ovat eri ja hintakin on poikkeava. Silti osat käyvät 100%. Tämä vain yksi esimerkki.
Mietin vaan, että olisiko tässäkin mahdollisesti kyseessä samanlainen tilanne. Täytyy ilmeisesti etsiä tietoa muualta tähän kysymykseen. Ilmoitan kun on faktaa
Ps. Pakosarjan jälkeiset putkiston osat eivät ole tähän päivään mennessä tuottaneet ongelmia. Ne pystyy tekemään jopa itse
Esim. 106:sen pösön Weitecin madallusjousisarja käy suoraan 205:sen pösön vakioiskareihin. Koodit molemmilla ovat eri ja hintakin on poikkeava. Silti osat käyvät 100%. Tämä vain yksi esimerkki.
Mietin vaan, että olisiko tässäkin mahdollisesti kyseessä samanlainen tilanne. Täytyy ilmeisesti etsiä tietoa muualta tähän kysymykseen. Ilmoitan kun on faktaa ...
tekisköhän ne kohta ladoja alfan alustalla alfan lätkä vaa keulalle ja baanalle, sais halvan alfan
On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....