Noniin, laulu loppui.
Ja jatkui taas, kun kone hiukan jäähtyi. MES arpoi koodin P0335, eli rpm-anturi tekee hidasta kuolemaa.
Tämä on mitä ilmeisimmin kiinni koneen ja lootan kyljessä/alapuolella, mitä nyt eLearnia ja foorumeita selaten annoin itselleni ymmärtää.
Onko joku vaihtanut tätä omaan autoonsa (156,166,Thesis)? Onko alapuolelta turha edes yrittää, vai riipaisenko imusarjan irti parkkihallissa?
P0335, kampiakselin asentoanturi 3.0 V6 24V
Valvoja: Moderators
- JT Newman
- Viestit: 334
- Liittynyt: 23 Joulu 2005, 13:53
- Car(s): Giulia -17 Veloce Q4 280hp
Belvedere -58 290hp
Käfer -65 34hp - Paikkakunta: It's a long way to Leppärary
P0335, kampiakselin asentoanturi 3.0 V6 24V
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
- fahlsjy
- Viestit: 1608
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
- Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible - Paikkakunta: Järvenpää
Re: P0335, kampiakselin asentoanturi 3.0 V6 24V
156 pikkubussossa onnistuu näppärästi alakautta, ei lainkaan paha rasti jos on samassa paikassa tossa sun autossa.
- JT Newman
- Viestit: 334
- Liittynyt: 23 Joulu 2005, 13:53
- Car(s): Giulia -17 Veloce Q4 280hp
Belvedere -58 290hp
Käfer -65 34hp - Paikkakunta: It's a long way to Leppärary
Re: P0335, kampiakselin asentoanturi 3.0 V6 24V
Kiitos tästä! Sama konehan se on käytännössä ja ePer tukee tätä, sama kalikka samassa paikassa.
Täytyy könytä keulan alle, kunhan se saamarin anturi tulisi joskus postissa...
Täytyy könytä keulan alle, kunhan se saamarin anturi tulisi joskus postissa...
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines