Kiitos tästä järjestäjille ja muille osallistujille, jotka teki tästä märästä päivästä tosi hauskan kuitenkin. Oli todella liukasta, olin hiekalla kerran myös tällä ratapäivällä, onneksi omalla autolla. En kokeillut yhtäkään vastakilpailijoiden autoa tällä kerralla. Hauskaa oli kuitenkin ja melkein yhtä paljon sivuluisua kuin lumipallorallissa

, mutta siellä moottori ei jaksanut sutia kierrosrajoittajaa vastaan kolmosvaihteella.
Cuppikierros meni aika hyvin, olisin ehkä säästänyt joku kymmenesosa ilman sivuluisua kolmanneksi viimeisessä mutkassa ja jos olisin antanut takarenkaille mahdollisuuden olla sutimatta pääsuoralle maaliviivan yli. Tiesin että se olisi kiihtynyt paremmin ilman sutimista, mutta...

Pito oli sellainen että se ei jaksanut alkaa sutimaan suorassa linjassa, mutta jos se aloitti mutkassa, se ei lopettanut ennen kuin nostin kaasua.
https://youtu.be/FKW-YUee7pc
Jos joku miettii millaiset renkaat minulla oli: Takana Yokohama advan Neova, edessä Kumho V70A.
Kuulin että muutama on huomannut minun pakoputki virityksen. Se on viimeisin yritys saada hiljainen auto Ahvenistolle ja ilman virtausrajoituksia muille radoille. Siellä on ahtopaine ohjattu läppä joka avaa toisen putken.
äMKoo kirjoitti:Menee muuten tosi kovaa osa porukasta ratailloissa. Oli ihan hyvä, että tällä kertaa jaettiin kaarelliset ja kaarettomat eri ryhmiin.
Millaisia kierrosaikoja ne ajaa kuivalla ja millaisella autolla?