Samalla tuli korjattua etujarrupalan tunnistejohto. Johto oli liikkunut sen verran väärään, että hangannut itsensä rikki satulan ja vanteen välissä

Valvoja: Moderators
Itsekkin kerran harkitsin tuota merkkiä, mutta satuin lueskelemaan Audi ja Bemari sivujen ketjua kyseisestä laakerimerkistä ja alta 10 tonnin jo sökönä, saattaa niitä olla ihan hyviäkin.RiQ kirjoitti:159:n uliseva takalaakeri vaihtui eilen GSP:n halpikseen. Saada nähdä kuinka kauan kestää???
Samalla tuli korjattua etujarrupalan tunnistejohto. Johto oli liikkunut sen verran väärään, että hangannut itsensä rikki satulan ja vanteen välissä
Jatkoa projektille. Aivan valmiiksi se ei vielä tullut, jonkunlainen lisälenkki pitänee tehdä että ei luiskahda vauhdissa pois tupesta varsinkin kun tuohon kahvaan tuli painoa jonkun verran.-TTY- kirjoitti:Melkein tallissa; kollegan pajassa sain valmiiksi ensimmäisen teräaseen. Puukkohan tuo nyt ei kahvarakenteensa takia ole, mutta jonkun näköinen veitsi. Aloitellaan helpommasta konstruktiosta ja lähdetään kehittelemään pikkuhiljaa haastavampia. Seuraavaksi pitää opetella nahan käsittely, jotta tuon saa vyölle.
Ensimmäiseksi tekeleeksi olen kyllä tyytyväinen, vaikka sinne useita "oho-" ja "eiku-"kohtia jäikin.
Tuota en osaa sanoa, mutta itse ostin joskus Motonetista powerdriven takalaakerin ja sain uuden takuuseen vuoden kuluttua, ajoin laakerilla 57 tkm.RiQ kirjoitti:^ saiskohan kahden vuoden takuuseen menemään viidet laakerit
Kai ne samat on.Tuomas K kirjoitti:Tommosen nahkasisustuksen joskus bongasin romuttamolta, mutta hintapyynti taisi olla luokkaa 1600 euroa. Jos on sama, niin ei ihme, että on viisi vuotta seissyt hyllyssä
Lähtikö Thesis vaihtoon?pitkämies kirjoitti:Kiroilin. Kiroilen ylihuomennakin..........Sietokyky on nyt aika nollassa......On aika viittä vaille että välipäivinä tehdään autokauppaa......
Ei lähtenyt vielä.....Pistin 510e tilauksen tarvittavista osista menemään ja nielin kiukkuni......Ajossahan tuo on toki koko ajan , mutta AutoScout24.de:tä katsellessa en voi välttyä ajatukselta; "Miksi miehellä ei voisi olla kolmea Bi-Turboa..."_rico kirjoitti:Lähtikö Thesis vaihtoon?pitkämies kirjoitti:Kiroilin. Kiroilen ylihuomennakin..........Sietokyky on nyt aika nollassa......On aika viittä vaille että välipäivinä tehdään autokauppaa......
Tuliko tomaattiin jotakin laittoa vai? Muistaakseni Thesiksen myyntisäikeessä puhuit jotakin asiasta...pitkämies kirjoitti:Ei lähtenyt vielä.....Pistin 510e tilauksen tarvittavista osista menemään ja nielin kiukkuni......Ajossahan tuo on toki koko ajan , mutta AutoScout24.de:tä katsellessa en voi välttyä ajatukselta; "Miksi miehellä ei voisi olla kolmea Bi-Turboa..."_rico kirjoitti:Lähtikö Thesis vaihtoon?pitkämies kirjoitti:Kiroilin. Kiroilen ylihuomennakin..........Sietokyky on nyt aika nollassa......On aika viittä vaille että välipäivinä tehdään autokauppaa...........
Noin 115000km omistussuhteen aikana tietty määrä remonttia on sallittua ja tietenkin myös odotettua.....Mutta jossain kulkee myös raja siitä miten vaativa auto voi olla. Puhutaan kuitenkin käyttöautosta......Vaikka ei olekaan perhettä niin ihan jokaista viikonloppua ei voi viettää auton alla....Tai pistää siihen kaikkia viimeisiä rahojaan.....Nyt aletaan olemaan siinä tilanteessa että kierros alkaa alusta....Tarkoittaa sitä että jo kertaalleen rempattuja alueita aletaan operoimaan uudelleen........
Mies tarvitsee vaihtelua.......
Jos nyt joku kulkee 5kiloeuroa housuntaskussa ja haluaa ajaa harvinaisella Italiaanolla jolla on .....hmmmm...."vankka" huoltohistoria, niin on aika pistää privaa.......Tankin saa täyteen läksiäisiks.
Juu niin minäkin arvailin.Edellinen omistaja on kai käsittänyt väärin. Kuulemma toi 3 alin lehti käännetään kun halutaan laskea perää. Itse meinasin jättää yhen lehen kokonaan pois ja kääntää kolmannen sieltä alapäästä. Heraldin pakkahan tuo tosiaan on.Teddy kirjoitti:^ Ei mulla ainakaan ole. Tosin tuo lienee vanhemman mallin kiinteä pakka ja '79:ssä on "swing spring." Onhan noita progressiivisia lehtijousia, mutta enemmäkseen raskaassa kalustossa. Jospa tuota on haluttu madaltaa pakan korkeutta muuttamatta.
Feel you.pitkämies kirjoitti:Nyt aletaan olemaan siinä tilanteessa että kierros alkaa alusta....Tarkoittaa sitä että jo kertaalleen rempattuja alueita aletaan operoimaan uudelleen........
Muistaakseni saabistikaverini kertoi että jos saabissa on paksu kuminen matto takaloosterissa, niin kerää sinne (kondenssi?)vettä.Pele kirjoitti:Ihmetellyt tässä kun Stilon ikkunat ei tahdo pysyä kirkkaina. Hikoavat ja huurtuvat.
Raittarin vaihto korjasi jonkinverran asiaa.
Hytissä lattiat kuivat.
Tänään kun siivosin tavaratilaa ja otin kaukalomaton pois, huomasin että se oli alapuolelta märkä. Ja tietysti ,myös tavaratilan pohjamatto oli märkä.
Nostin mattoa, niin kappas! Varapyöräkotelossa oli n. 5cm vettä!
Saapasmaan rasvaletit ei ole tehneet minkäänsortin poistoreikiä tuonne pohjaan![]()
No nyt niitä on siellä pari kappaletta...
Mistä sitten lie tuo vesi tullut? Takaluukun tiiviste ehjä ja hyvin paikoillaan.
Ehkä takavalon tiivistys?
Täytyy tarkkailla.
No nyt aikakin vesi pääsee sieltä pois, jos jostain tulee.
Voi hyvin olla. Me otettiin se nyt tupakansytkäriltä, todettiin helpoimmaksi paikaksi vetää johto soittimelle, hyvin pelaa. Toki soitin itse alkoi temppuilemaan, alkuun testatessa toimi 4g-yhteys ihan OK, sit kun olin saanut sen kojelaudan kehyksen modattua sopivaksi ja olin lähdössä hallilta kotiin, ei soitin enää tunnista sim-korttia ollenkaan. Jännä nähdä kuinka hoituu takuujutut kiinalaisen kanssaAVe kirjoitti:^ ottaisko herätteen väylästä?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jes. Meikällä kosahti vänkärin puolen satula 2015, veti renkaan jumiin. Pakkoproseduurilla (juokset väliä peräkontin hätänappi-käsijarruvipu) sain sen ajettua auki, sitten tilaamaan uutta siihen 360€ halpishintaan. Sehän vaihtui nätisti, kun se peräkontista löytyvä liitin löytyi peräkontista.pitkämies kirjoitti: Käkkärivika piti oikein varmistaa kun satula ei ole maailman halvin(tai uusi laturi..).
........Ajat taas hallille ja otat vikakoodit. Molemmat puolet toimivat täydellisesti. Ei vikoja. Vikavalo tosin loistaa taulussa mutta kyyllä, molemmat puolet toimivat. Jep....
Tuntuuko siltä ettei ole tarpeeksi tekemistäMaunu kirjoitti:Hakkasin lekalla kahdesta aluvanteesta muodot takaisin pyöreäksi.
Kaveri oli jostain ostanut "hyvät" Fordin vanteet, mutta joku oli varmaankin ajanut vähän lujempaa katukivetyksen yli niillä. Noin 3mm oli painumaa vanteessa.
Yllättävän pienellä iskulla sai muodot takaisin ja renkaat tasapainoon.
Vanteiden edellinen omistaja oli käynyt tasapainottamassa vanteet ennen kauppaa. Yli 100g painoja oli laitettu per puoli. Lekan jälkeen 10-20g per puoli.
Ainahan sitä voi vähän lekan kanssa heilua. Tulehan siis pitämään vanteesta kiinniA Bart kirjoitti:Tuntuuko siltä ettei ole tarpeeksi tekemistäMaunu kirjoitti:Hakkasin lekalla kahdesta aluvanteesta muodot takaisin pyöreäksi.
Kaveri oli jostain ostanut "hyvät" Fordin vanteet, mutta joku oli varmaankin ajanut vähän lujempaa katukivetyksen yli niillä. Noin 3mm oli painumaa vanteessa.
Yllättävän pienellä iskulla sai muodot takaisin ja renkaat tasapainoon.
Vanteiden edellinen omistaja oli käynyt tasapainottamassa vanteet ennen kauppaa. Yli 100g painoja oli laitettu per puoli. Lekan jälkeen 10-20g per puoli.![]()
Pari 16" harjoitusvannetta voisi löytyä.
Nyt takkuaa samasta kannesta pakosarjan 2-3 milliä sisälle katkennut katkennut pinnapultti,Maunu kirjoitti:
Ainahan sitä voi vähän lekan kanssa heilua. Tulehan siis pitämään vanteesta kiinni