lato kirjoitti:On sitä sähköpostia lähtenyt ja tullut, kieli on ollut Englanti. Sitä tietoa, kuka on operaattori ja lähetyksen seurantakoodi en ole useista tiedusteluista huolimatta saanut. Viimeksi kysely lähti oikein Flaaminkielellä.
Kunt u pakket verzenden
wie is een expediteur?
-postkantoor
-schenker
-DHL
-of iemand anders
wat is TRACKING CODE
Voitte varmaan arvata, että vastausta ei ole tullut.
Olen tullut siihen tulokseen, että tavaraa mitä tilasin ei ole lähettää, vaan pelataan aikaa ja toivotaan, että tulisi joku raato purkuun, josta osat saisi.
Tuli sähköpostia Hollannista.
Hello
Again box back!!! how is this possible??? please iban bic nr for refund, or you have another solution many thanks.
Nyt paketti on yrittänyt perille kaksi eri kertaa, mutta ei tunnu onnistuvan. Ei ole tullut myöskään tietoa firmasta, mikä paketin kuljettaa puhumattakaan ID-koodista, millä lähetyksen kulkua voi seurata.
Kävin paikallisessa asiamiespostissa kyselemässä, kuinka paketti kulkee Hollannista Suomeen. Minun annettiin ymmärtää, että ilman lähetystunnusta ei paketti Suomessa kulje mihinkään, eikä myöskään Hollannista lähde mihinkään ilman heidän tunnusta, joka täällä kyllä osataan tunnistaa.
Taitaa olla niin, että Bart on lähettävinään minulle paketin ja minä olen uskovinaan, että hän on sen lähettänyt.
Jos minä nyt pyydän palauttamaan maksamani hinnan, hän varmaan pidättää postimaksun 2x25€. Siitähän muodostuu kiva summa, jos tähän laatikkoleikkiin osallistuu vaikka sata henkeä vuodessa, eikä yksikään laatikko liiku minnekään niin onhan sekin jonkinlainen bisnes.
-lato