Scuadra-tuning lastut 75:seen?
Valvoja: Moderators
Scuadra-tuning lastut 75:seen?
Mielenkiintoista:
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... lfa_75.htm
Ainaki twinsparkiin lupaavat kovia ja vielä näyttäs aika luotettavilta, ku noin tarkkaan kuitenki kirjattu . Jos jollain ois kokemusta, ni ois kiva saaha kommenttia tännekki. Jos nuo nyt yhtään pitäs paikkansa, ni tilaukseen, ellette parempaa ehota
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... lfa_75.htm
Ainaki twinsparkiin lupaavat kovia ja vielä näyttäs aika luotettavilta, ku noin tarkkaan kuitenki kirjattu . Jos jollain ois kokemusta, ni ois kiva saaha kommenttia tännekki. Jos nuo nyt yhtään pitäs paikkansa, ni tilaukseen, ellette parempaa ehota
On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....
Re: Scuadra-tuning lastut 75:seen?
Omassa 75Tb:ssä ja 155V6:ssa kyseisen pajan lastut. Hyvin ovat toimineeet. Varsinkin tuo turbolastun vaikutus on melkoinen. Bensankulutus ennallaan.mazza kirjoitti:Mielenkiintoista:
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... lfa_75.htm
Ainaki twinsparkiin lupaavat kovia ja vielä näyttäs aika luotettavilta, ku noin tarkkaan kuitenki kirjattu . Jos jollain ois kokemusta, ni ois kiva saaha kommenttia tännekki. Jos nuo nyt yhtään pitäs paikkansa, ni tilaukseen, ellette parempaa ehota
Firma on yhden miehen paja ja kaverilla (Stephan Lenoir) paljon kokemusta lastuista. Tehkää kimppatilaus, kaveri antaa kyllä alennusta.
Coupe
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Alfa/Bosch on hieronut parametreja muutaman kymmenen/satatuhatta kilometriä ja sitten poika Hollannista tulee ja väittää, että sekä teho, että kulutus paranevat. Onhan se täysin mahdollista, mutta teholupaukset vaikuttavat optimistisilta.
Ja jos joku saa TS:n kuluttamaan vielä vähemmän, niin sillä ei enää uskalla
ajaa. Lisää linkkejä kokemuksista? Onhan tuo lastu ollut jo myynnissä kauan.
Testi voisi olla vaikka 50-120km/h. Ton vois vetää vaikka 3:lla koko välin, tulisi tuo vääntö esiin. Tai 100-150km/h Samalla vaihteella lähtien lastulla ja ilman... Jos ajat pienenee merkittävästi, niin sitten minäkin tilaan...
Kukaan kokeillut oktaaniplugin vaikutusta? Sehän vaikuttaa ainakin ennakkokäppyröihin.
ps.
alfapower.nu/ (allmänt) palstalla ovat mitanneet noita 100-150km/h aikoja.
Ja jos joku saa TS:n kuluttamaan vielä vähemmän, niin sillä ei enää uskalla
ajaa. Lisää linkkejä kokemuksista? Onhan tuo lastu ollut jo myynnissä kauan.
Testi voisi olla vaikka 50-120km/h. Ton vois vetää vaikka 3:lla koko välin, tulisi tuo vääntö esiin. Tai 100-150km/h Samalla vaihteella lähtien lastulla ja ilman... Jos ajat pienenee merkittävästi, niin sitten minäkin tilaan...
Kukaan kokeillut oktaaniplugin vaikutusta? Sehän vaikuttaa ainakin ennakkokäppyröihin.
ps.
alfapower.nu/ (allmänt) palstalla ovat mitanneet noita 100-150km/h aikoja.
Squadra lastun vaikutus vaparissa (155V6)
Tarkennuksena aikaisempaan kommenttiini ko. pajan lastuista.Jarno kirjoitti:Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Alfa/Bosch on hieronut parametreja muutaman kymmenen/satatuhatta kilometriä ja sitten poika Hollannista tulee ja väittää, että sekä teho, että kulutus paranevat. Onhan se täysin mahdollista, mutta teholupaukset vaikuttavat optimistisilta.
Ja jos joku saa TS:n kuluttamaan vielä vähemmän, niin sillä ei enää uskalla
ajaa. Lisää linkkejä kokemuksista? Onhan tuo lastu ollut jo myynnissä kauan.
Testi voisi olla vaikka 50-120km/h. Ton vois vetää vaikka 3:lla koko välin, tulisi tuo vääntö esiin. Tai 100-150km/h Samalla vaihteella lähtien lastulla ja ilman... Jos ajat pienenee merkittävästi, niin sitten minäkin tilaan...
Kukaan kokeillut oktaaniplugin vaikutusta? Sehän vaikuttaa ainakin ennakkokäppyröihin.
ps.
alfapower.nu/ (allmänt) palstalla ovat mitanneet noita 100-150km/h aikoja.
Vakionahan Motronicin järjestelmää (ainaskin 1.7) vaivaa kengurumainen eteneminen tietyillä kaasuläpän alueilla. Sen huomaa selvästi esim. kiihdytettäessä. Squadra lastun asennuksen jälkeen meno tasoittui lähes kokonaan, vastaavuus kaasuun parani myös. Huipputehoon vaparissa sirulla ei ole kovin suurta vaikutusta, ehkä max. 5%. Hankkiessani sirua ko. pajasta hän kertoi juuri pyrkineen ohjelmoimaan sirun siten, että noita kuolleita kohtia ei enää esiintyisi.
Turbokoneissahan sirulla saadaan aikaan moninkertainen vaikutus
verrattuna vapaastihengittäviin.
Nämä minun mielipiteet perustuvat sirun toimivuuteen Motronic 1.7 ja L-jetronic moottoreissa, sirujen toimivuudesta uudemmissa koneissa en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Laitoin lastut 75 Turboon ja 155V6:een. Aikaa menee n. 20 min per auto.Romeo kirjoitti:Hmmm... Nyt heräsi kiinnostus, jos tuo chippi on noin halpa ja sillä saisi sen helv...n loikkimisen kadotettua.
Coupe, asensitko lastun itse 33:een ja oliko vaikeaa?
Suurin osa ajasta menee boxin kansien varovaiseen irroitteluun.
Muistakaa irroittaa akun maajohto asennuksen ajaksi. Ja boxia pitää käsitellä sitten varovasti. Ja alkuperäinen lastu varmaan talteen.
Sama asennus pätee myös 33:een.
Coupe
Jos tosiaan näin on että ainut ero 3.0 24v ja 3.0 24v QV:n koneella on 45mm imuputket niin sellasethan sitten täytyy saada muutenkin omat alkaa olla jo sen verran ruosteiset et vois laittaa vaihtoon.... aika helpolla tulis 20heppaa lisää....
----->
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... cation.htm
----->
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... cation.htm
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Mitenkähän GTV reagois kun laittas tollaset isommat tuutitToke kirjoitti:Jos tosiaan näin on että ainut ero 3.0 24v ja 3.0 24v QV:n koneella on 45mm imuputket niin sellasethan sitten täytyy saada muutenkin omat alkaa olla jo sen verran ruosteiset et vois laittaa vaihtoon.... aika helpolla tulis 20heppaa lisää....
----->
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... cation.htm
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
No niin, vastaus alennuksiin tuli.alfa 156 v6 kirjoitti:Laitoin postia noille ja kyselin vähän mahdollisista alennuksista kimppatilaustapauksissa.
1-2 lastua, ei alennuksia
3-4 lastua, 15 % pois hinnasta
5-> lastua, 20 % pois hinnasta.
Maksu hoidettava kerralla, toimitus yhteen osoitteeseen.
Nyt kaikki halukkaat PeeÄmmää, yritetään saada toi 20 prossaa
e: esim 75:een lastu vanhalla tonnilla kun on toi -20 %
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Tommi_80
- Viestit: 127
- Liittynyt: 04 Huhti 2005, 13:45
- Car(s): ex. 156 GTA
ex. 156 2.5 - Paikkakunta: Espoo
Itselläni 156 2.5V6, mutta ainoana ongelmana on se että nuo haluavat ecun sinne hollantiin että voivat kolvata itse lastun paikalleen. Ei käy kun alfa pitää olla ajossa kokoajan. Lastun lähettäminen suomeen kuulemma onnistuu, mutta kuka täällä on tarpeeksi taitava epeli että onnistuu luotettavasti tuon 44-jalkaisen chipin kolvaus alkuperäisen paikalle??
Hinta on tosissaan kohdillaan jos vielä tuon 20% saisi alea. 550€*0,8=440€ suht. edullinen mun mielestä... Jos tilaus venyy elo-syys kuulle niin olen mukana.
Hinta on tosissaan kohdillaan jos vielä tuon 20% saisi alea. 550€*0,8=440€ suht. edullinen mun mielestä... Jos tilaus venyy elo-syys kuulle niin olen mukana.
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Hep. Uusi threadi avattu http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=60280#60280 kaikki mukaan