^ on on, mutta riippuu miltä näyttää ja tuntuu. Kakkosnelonenkin jättäisi tunnelman aika kylmäksi verrattuna esim. käsiteltyyn ja lakattuun pähkinäpuuhun.
^Istuessani aikoinaan vuosimallin 2006 Nissa Altiman kyydissä ja tuijottaessani sen kojelautaa, pohdin mielessäni, että on se mahtava taito saada muovi näyttämään muovilta
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
quppe kirjoitti:^ kojelauta on tehty ainakin pitkästä muovista niinkuin sisarmalli 9-5:ssa. Taisi tulla muutenkin kiire loppumetreillä saada uutta ulos, joten viieistely uupui. Hieno ja omaperäinen mutta hintahan on oikea vasta silloin kun tavara menee kaupaksi.
Onkohan Insignian kanssa samaa osaa paljonkin esim. alustassa tuolla SUV:lla.
Taitaa olla enemmän yhteisiä osia GM:n jenkkimallien kanssa ja perustuu kaiketi Cadilacin johonkin malliin. Samaten kun edeltäjäkin 9-7x perustui jenkkimalleihin. Subarun Imprezaan perustuva 9-2x voisi olla jännä.
Upeassa kunnossahan tuo M-B on kuvien perusteella. Luulen, että tällaisten autojen kohdalla ei varmaan ole mitään "naulattua" hintaa, vaan se riippuu niin monesta tekijästä.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Kaverilla oli tuollainen Mersu, tosin viisinkertaisilla kilometreillä ja ruosteilla. Useammankin kerran sillä ajaneena en ymmärrä noin kovaa hintaa, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa. Hyvä ja hieno auto se silti oli.
Onkohan tuossa livahtanut vahingossa ykkönen hintaan
Lienee tämän tyyppiset laitokset hinnaltaan juuri niin kalliita kuin ostaja suostuu maksamaan. Itselle pilkku olisi väärässä kohtaa, mutta joku voi olla hyvinkin sitä mieltä että huokeahan tuo on... Tuntoja reippaalta vaikuttava pyynti herättää ja hyvä niin!
mutta autokauppias laittoi viestiä että se oli jo myyty.
Vähän harmitti, kun siinä oli järkevät kilometrit ja nahkapenkitkin ;=D
Oliko joku tältä foorumilta ostaja? Onnittelut!
Viestiä vaihdettiin, mutta minä ainakin kippasin, kun tuntu vaativan useammalla tuhatlappusella maalausta
Olisi kyllä mielenkiintoa tietää, mikä oli totuus ja oliko loppu auto yhtä hyvässä kunnossa kuin kuvista olisi voinut päätellä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
https://m.nettiauto.com/alfa-romeo/156/9451914 tässä on aika hyvä rahastus yritys. Sunnuntaina päättyi huutokauppa ja hinta oli 1500€. Hieman tuli tuota itse silloin miettittyä, mutta jäin epäilemään hihnanvaihtoa.
lerppu kirjoitti:Oliskohan tästä käyttöautoksi: https://m.nettiauto.com/alfa-romeo/166/ ... 3&vifNav=Y
Periaatteessa kyllä oikein haluttava, epäillyttää vaan että kannattaako edes avata keskustelua E87 vaihtamisesta tähän.
Aika hyvä huolto väli ollut edellisen kerran. Ruotsissa huolettu hienosti vuoteen 2013 ja vajaaseen 180 tuhanteen ja sitten seuraavan kerran 2017 210 tuhatta ajettuna suomessa. Onhan tuossa mahdollisesti huollettu itse välissä. Jakohihnakin siis vaihdettu jo 2013 ruotsissa.
^kyllä... näyttää ja haisee jo etänä projektilta. Luovun suosiolla, toivottavasti joku poimii ja hellii. FL 166 mehumaijalla ja Giuseppen moottorilla on säilömisen arvoinen kohde!
Remmille aika kunnioitettavat lukemat, mutta eipä omaan Thesikseenkään ole vuoden 2013 jälkeen tullut yhtään virallista huoltofirman merkintää tahi leimaa. Kirjanpitoa ja kuitteja puolestaan on jumalaton kasa...
Hieno 166 kyllä. Jakopää uusiksi ja kovaa ajoa.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Aquatica kirjoitti:Näinköhän laturin suunnalta kuuluu vikinää...?
Jos olisin rikas, ostaisin pois :p
Puhdas arvaus, vai onko muutakin kuin mutuilua? Itse saattaisin hakea vaikka heti, mutta kun olen niin sitoutunut siihen, että Rellulla ajelen kesään asti.
^
Puhdas arvaus kalliista tyyppiongelmasta.
Toki ruosteinen apurunko on ehkä vielä ikävämpi
Ja ainakin 2016 ja 2015 vaatinut kaksi katsastusyritystä, ennen kuin mennyt läpi. Viittaa siis siihen, että kuluvia osia alkaa olla aika vaihdella, luulisin...
Vanteet on sen näköiset, ettei aina ole jaksettu jarrupölyjä paljon putsata ja annettu pinttyä tiukasti pintaan, joten onko muukin samalla tavalla 'kuosissa'?
^
Itseasiassa ei edes ole. Halpa hinta yleensä viittaa ongelmaan tai tulevaan ongelmaan. Käymällähän se selviää (mahdollisesti myös soittamalla) ja mutuksi mä taisin sen alunperinkin mainita
Ja minä olen aina foliohattu päässä, jos autoliike myy suhteellisen edulliseen hintaan jotakin.
Aquatica kirjoitti:^
Itseasiassa ei edes ole. Halpa hinta yleensä viittaa ongelmaan tai tulevaan ongelmaan. Käymällähän se selviää (mahdollisesti myös soittamalla) ja mutuksi mä taisin sen alunperinkin mainita
Ja minä olen aina foliohattu päässä, jos autoliike myy suhteellisen edulliseen hintaan jotakin.
Eikös se niin mee että jos jotain vikaa on, niin auton korkeempaan hintaan on sisällytetty "reilu alennus". Jos siis ostaja sen huomaa. Saa sitten maksatettua tavalla tai toisella ostajan kanssa korjaukset. Taitaa olla oikea hinta 12v vanhalle pyöreesti 300tkm ajetulle isolle diesel alfalle.
Tämäkään kommentti ei palvellut yhtikäs ketään, mutta olkaa hyvät.
Näissä olis logon sijasta Alfa Romeo -teksti, menevät orggispaikoille ja äkkiseltään katsottuna ilmoitus näyttää siltä kuin väittäisi originaaliksi (käyttämäni ePER ei tosin numeroa yllättäen tunne, toki se voi olla vanhakin): https://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-G ... 2641666084?
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Molemmissa pihan Bimmereissä on ovivalot alaspäin ja oven kahvojen alla on myös valot - ihan tehtaalta. Niihin voisi sijoittaa vaikka mitä hassuja kuvioita!
lerppu kirjoitti:Molemmissa pihan Bimmereissä on ovivalot alaspäin ja oven kahvojen alla on myös valot - ihan tehtaalta. Niihin voisi sijoittaa vaikka mitä hassuja kuvioita!
Tyylilajina jotain yleisten vessojen seiniltä tavattavaa taidetta? Olisihan se näppärä tapa erottaa "his car" ja "her car."
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Tuli katseltua naapurimaankin tarjontaa, kun arpoo nykyisen korjaamisen ja paalaamisen välimaastossa. Jos paali, niin ei välttämättä halua toista JTS:ää tilalle ja Suomessa oli nihkeää tarjonta juuri nyt. Dieseliin ei taida tulla tarpeeksi kilometrejä vuositasolla, eikä se muutenkaan ihan täysillä innosta ajatuksena.
Ongelma on että jos noihin ryhtyisi totisemmin, pitäisi melko sokkona ostaa - jos lähtee tuonne pyörimään päiviksi autoja katselemaan, tulee nopeasti hintaa, mutta tuttu kaveri löytyisi kyllä ajamaan auton Tukholman satamaan. Onko kenelläkään jakaa kokemusta Ruotsista tuonnista? Kulut / muu vaiva.