Tämä on varmaan jo kysytty monta krt, mutta kysyn silti:
Onko kellään kokemusta Bosch:n platina-tulpista (FR 5 DPP 222) V6-koneessa? Kannattaako laittaa kiinni ja toimivatko?
Vai kannataako sijoittaa "hiukan" enemmän NKG:n kynttilöihin..?
Terv. CC
Sytytystulpat V6:een
Valvoja: Moderators
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Sytytystulpat V6:een
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- AlfaTom
- Viestit: 2735
- Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
- Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
- Paikkakunta: Kuusankoski
Päivitystä tähän aiheeseen; ainakin Kuusankoskella Osaset-liikkeessä PlatinaNGK:n hinta 31,20 Euroa /kpl (ei hyllyssä)
Toinen vastaava oli Boschin Platinatulppa 11,25 Euroa/kpl
Kysymys: kuinka kauan noi Boschit toimii ja toimiiko ne yhtä hyvin kuin NGK:t?
ONko siis NGK noin 3 kertaa parempi tulppa?
Toinen vastaava oli Boschin Platinatulppa 11,25 Euroa/kpl
Kysymys: kuinka kauan noi Boschit toimii ja toimiiko ne yhtä hyvin kuin NGK:t?
ONko siis NGK noin 3 kertaa parempi tulppa?
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
La vita è
La vita è