mutt kirjoitti:^Siinä nähdään, että kun pakataan oikein, niin konehuoneesta saadaan siistin näköinen ilman mitään turhia päällysmuoveja.
Tässä tapauksessa lähtökohta oli valitettavan sekainen.
Konehuone on ollut tyhjättynä silloin kun auto on uudelleen maalattu.
Sen jälkeen ei johtoja ole osattukaan vetää enää oikeita reittejä, vaan vähän "oman maun mukaan".
Onneksi tutuilta kavereilta olen saanut yksityiskohdista kuvia talleissaan olevista Evo 1:stä. Iso kiitos heille.
Nyt on piuhat ja letkut niinkuin ne kuuluukin.
Ihan kuin eri mies olisi purkanut ja koonnut tämän joskus.
Autohan on seissyt Hollannissa yli 10 vuotta.
Kaikkihan on mahdollista, kuten erään Ålandilaisen Prisma Integralen kohdallakin oli käynyt...
Autosta oli moottori hajonnut. Omistaja oli purkanut tekniikan pois,tilannut Italiasta uuden koneen ja olikin kuollut sen jälkeen.
Auto seisoi purettuna vuosia ladossa, kunnes perikunta myi sen.
Siinäkin oli letkut ja piuhat vähän samalla tavoin kuin nyt tässäkin.